Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 70/DAO/21 Wymiana wodomierzy, ciepłomierzy i zaworów odcinających w lokalach i budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu

Termin:
Zamieszczenia : 30-06-2021 12:46:00
Składania : 09-07-2021 09:30:00
Otwarcia : 09-07-2021 09:45:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE  

do składania ofert na wykonanie zamówienia,

którego wartość jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych

 

w postępowaniu 70/DAO/21 na zadanie pn.:

 

Część Nr 1: Wymiana wodomierzy, ciepłomierzy oraz zaworów odcinających w lokalach mieszkalnych
w budynkach przy ul. Browarnej 29 i ul. Żyrardowskiej 51 w Elblągu.

Część Nr 2: Wymiana wodomierzy w budynku użytkowym przy ul. Zw. Jaszczurczego 17 oraz wymiana ciepłomierzy w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Zw. Jaszczurczego 20 w Elblągu.

 

1.     Dane dotyczące zamawiającego

Zamawiający:  Zarząd Budynków Komunalnych

·       REGON :  002809929

·       kod, miejscowość, województwo:  82-300   Elbląg,   warmińsko – mazurskie

·       ulica, nr domu, nr  lokalu:  ul. Ratuszowa 4

·       strona internetowa prowadzonego postępowanie - profil nabywcy na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag,

·       tel.:  55 221 20 00;  55 221 20 66

 

2.     Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone w trybie ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT na podstawie ZARZĄDZENIA NR 1/2021 Dyrektora ZBK z dnia 11.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych.

 

3.     Opis przedmiotu zamówienia

3.1    Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż istniejących i montaż fabrycznie nowych wodomierzy, ciepłomierzy oraz zaworów odcinających na wodę w budynku użytkowym i w budynkach mieszkalnych
w zasobie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu w obrębie działania Punktu Obsługi Najemców Nr I i Punktu Obsługi Najemców Nr II.

3.2    Przedmiot zamówienia składa się z 2 części.

 

CZĘŚĆ Nr 1

·  Wymiana wodomierzy na zimną wodę w ilości 33 szt. w lokalach mieszkalnych przy ul. Browarnej 29

·  Wymiana wodomierzy na ciepłą wodę w ilości 32 szt.  w lokalach mieszkalnych przy ul. Browarnej 29

·  Wymiana wodomierzy na zimną wodę w ilości 15 szt. w lokalach mieszkalnych przy ul. Żyrardowskiej 51

·  Wymiana wodomierzy na ciepła wodę w ilości 15 szt. w lokalach mieszkalnych przy ul. Żyrardowskiej 51

·  Wymiana zaworów odcinających na zimnej wodzie w ilości 32 szt. w lokalach mieszkalnych przy
ul. Browarnej 29

·  Wymiana zaworów odcinających na ciepłej wodzie w ilości 32 szt. w lokalach mieszkalnych przy
ul. Browarnej 29

·  Wymiana ciepłomierzy w ilości 32 w lokalach mieszkalnych przy ul. Browarnej 29

·  Wymiana ciepłomierzy w ilości 12 szt. w lokalach mieszkalnych przy ul. Żyrardowskiej 51

 

CZĘŚĆ Nr 2

·  Wymiana wodomierzy na zimną wodę w ilości 31 szt. w budynku użytkowym przy ul. Zw. Jaszczurczego 17

·  Wymiana wodomierzy na ciepła wodę w ilości 28 szt. w budynku użytkowym przy ul. Zw. Jaszczurczego 17

·  Wymiana ciepłomierzy w ilości 9 szt. w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Zw. Jaszczurczego 20

 

Szczegółowy zakres robót do wykonania określają  przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do ZAPROSZENIA oraz Opis przedmiotu zamówienia.

 

3.3    Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na okres 36 miesięcy

Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót.

3.4    Wykonawca zobowiązany jest na czas prowadzenia w/w robót do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

3.5    Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane
i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów.

 

4.     Termin wykonania zamówienia:

·       dla Części Nr 1 – 30 dni od daty udzielenia zamówienia  

·       dla Części Nr 2 – 30 dni od daty udzielenia zamówienia  

 

5.     Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:

1.       posiadania wiedzy i doświadczenia;

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) proporcjonalnie swoim rodzajem i wielkością do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, tj. wymiana urządzeń pomiarowych o wartości:

dla Części Nr 1 – min. 50.000,00 zł (w tym podatek VAT)

dla Części Nr 2 – min. 15.000,00 zł (w tym podatek VAT)

2.       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach muszą posiadać wymagane uprawnienia w swojej branży tj.

·       Kierownik robót sanitarnych musi posiadać uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego.

 Potwierdzenia spełniania w/w warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6 ZAPROSZENIA 

 

6.     Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału  w postępowaniu:

1)      Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 Uwaga:

a)    Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPROSZENIA  - WYKAZ ROBÓT.

b)   Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego roboty wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów,
o których mowa powyżej.

 

2)      Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

   

Uwaga:

a)   Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do        ZAPROSZENIA  - WYKAZ OSÓB

 

7.     Kryteria oceny ofert: 

1)   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:

(1) cena (brutto)      - 100 %

Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i usług.

 

Zamawiający informuje, że jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający
w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, ma obowiązek poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

 

2)    Sposób oceny ofert:

     liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert.

Sposób obliczenia:

 

         Cena (brutto) najniższa x 100 pkt

C = ---------------------------------------------------

                                                                                                         Cena (brutto) badanej oferty

  

3)     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4)     Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ZAPROSZENIA, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

 

8.     Opis sposobu obliczenia ceny:

1)      Cenę należy obliczyć sporządzając kosztorysy ofertowe na podstawie przedmiarów robót stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 5  do ZAPROSZENIA. Kolejność pozycji kosztorysowych musi być zgodna z przedmiarami. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić w następujący sposób:

a)     kosztorysy ofertowe:

-         muszą być sporządzone jako kosztorysy uproszczone,

-         muszą zawierać wszystkie pozycje z przedmiarów robót stanowiących ZAŁĄCZNIKI NR 5  do  ZAPROSZENIA,

-         muszą zawierać tabele elementów scalonych dla poszczególnych kosztorysów oraz zbiorczą tabelę elementów scalonych,

-         muszą zawierać oddzielne informacje o danych wyjściowych do kosztorysowania, w oparciu o które Wykonawca sporządził kosztorysy ofertowe,

-         muszą zawierać zbiorcze zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu dla poszczególnych kosztorysów,

b)     cena kosztorysowa musi być sumą cen poszczególnych pozycji, zawartych w kosztorysie ofertowym,
z uwzględnieniem VAT (zgodnie z obowiązującymi przepisami),

c)     cena kosztorysowa każdej pozycji kosztorysu ofertowego musi stanowić iloczyn ceny jednostkowej robót dla tej pozycji i ilości jednostek przedmiarowych tych robót,

d)     cena jednostkowa:

-         musi uwzględniać: wszystkie koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu i środków transportu technologicznego, niezbędnych do wykonania robót objętych daną jednostką przedmiarową oraz koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk,

-         ceny jednostkowe nie mogą uwzględniać VAT.

2)      Każda cena, o której mowa w pkt 8 ppkt 1. lit. b), c) i d) powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

3)      Zamawiający dopuszcza przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego stosowanie wszystkich rodzajów programów do kosztorysowania, o ile sporządzony za ich pomocą kosztorys ofertowy będzie spełniał warunki określone w pkt 8 ZAPROSZENIA.

4)      Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające z  przedmiarów oraz ze Specyfikacji Technicznej Wykonanie i Odbioru Robót Remontowych, jak również w nich nie ujęte,
a niezbędne do wykonania zadania tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, koszt zużytej energii elektrycznej, wody i innych  mediów, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót,  jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem i wszelkimi potrzebnymi badaniami.

5)      Cena oferty musi uwzględniać podatek od towarów i usług VAT.

6)      W formularzu oferty należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.

7)      Cena nie podlega waloryzacji.

 

9.     Opis sposobu przygotowywania oferty:

Składana oferta wykonania zamówienia musi zawierać:

a)      wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA, sporządzona musi być, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

b)      kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z wymaganiami pkt. 8 niniejszego ZAPROSZENIA.       

    

    

c)       wymienione w pkt 6 ZAPROSZENIA dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. ZAŁĄCZNIKI NR 3 – WYKAZ USŁUG oraz NR 4WYKAZ OSÓB winny być sporządzone jako dokumenty w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, następnie załączone do oferty jako skan oryginału.

d)      Kserokopie uprawnień i referencji – sporządzone jako dokumenty w postaci papierowej winny być poświadczone za zgodność z oryginałem z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności kserokopii dokumentu z oryginałem dokonuje Wykonawca.

e)      pełnomocnictwo – jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo.

Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

W przypadku gdy pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.

Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

 

 Niezałączenie wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

10.   Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów w postępowaniu:

A. Informacje ogólne:

1.      Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

2.      Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl oraz Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag.

3.      Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

4.      Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować jako zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.

5.      Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć
w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki.

6.      Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.

7.      Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.

8.      Informacje lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ppkt 2.

 

B. Złożenie oferty:

1.      Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania „Formularza składania oferty lub wniosku” wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty lub wniosku bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.

2.      Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

3.      Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

4.      Ofertę należy sporządzić w języku polskim,

5.      Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym

6.      Ofertę składa się w języku polskim, w formacie danych doc., docx., pdf., xls., xlsx.

7.      Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w ZAPROSZENIU dokumenty zamówienia
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,  osobistym lub kwalifikowanym.

-     pobierz wszystkie pliki dołączone do postępowania na swój komputer,

-     wypełnij pliki na swoim komputerze, a następnie podpisz pliki, które zamierzasz dołączyć do oferty lub wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,

-     dołącz wszystkie podpisane pliki do „Formularza składania oferty lub wniosku” na platformazakupowa.pl,

-     po wypełnieniu „Formularza składania oferty lub wniosku” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” i kliknąć „złóż ofertę”, aby zakończyć etap składania oferty,

-     następnie system zaszyfruje ofertę lub wniosek wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla zamawiającego do terminu otwarcia ofert lub złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału
w  postępowaniu,

8.      Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania
w poufności tych informacji, powinny zostać załączone w osobnym miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa.

9.      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

10.    Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku.

 

C.  Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)

1.       Komunikacja w postępowaniu w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość”.

2.       Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.

3.       Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
.

 

11.   Miejsce i termin złożenia oferty:

1.   Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl.

2.   Termin składania ofert upływa dnia 09 lipca 2021 r. o godz. 09:30.

3.   Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.

4.   Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. Sposób złożenia bądź wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

5.   Zamawiający otworzy oferty w dniu 09 lipca 2021 r. o godz. 9:45.

6.   Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na platformie zakupowej prowadzonego postepowania.

7.   Otwarcie ofert jest niejawne.

8.   W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert
w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
O zmianie terminu otwarcia ofert
Zamawiający poinformuje na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.

9.   Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć́ na sfinansowanie zamówienia.

10. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informacje o:

1)   nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;

2)   cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

 

12.   Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcą:

Dział Administracyjno-Organizacyjny – Joanna Jasińska, Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, tel.  55 221 20 00; 55 221 20 66,

13.   Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:

Określone we wzorze umowy - ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPROSZENIA

 

14.   Informacje dodatkowe:

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę składającego oświadczenie woli w postaci oferty.

Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji ceny zaoferowanej przez Wykonawcę.

Złożenie ofert nie musi skutkować zawarciem umowy.

        Zarząd Budynków Komunalnych zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

 UWAGA:

          ·       podpis osobisty - to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014                  z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz           uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.

·       podpis zaufany - na podstawie art. 20aa ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, profil zaufany umożliwia podmiotom publicznym na uwierzytelnienie osoby fizycznej, zaś profil osobisty zapewnia możliwości opatrzenia dokumentu elektronicznego podpisem zaufanym. Podpisanie pliku przez ePUAP umożliwia potwierdzenie tożsamości jego posiadacza, w usługach publicznych i pozwala na podpisywanie pism, kierowanych do podmiotów publicznych, w postaci elektronicznej, wskazując na określoną osobę, jej konto i czas dokonania tego podpisu (art. 20ad - 20c ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne). 

·          podpis kwalifikowany – to podpis elektroniczny, który zgodnie z art. 3 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE, oznacza zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             

 

 

 

Załączniki:

1.     ZAŁĄCZNIK NR 1-  Formularz Oferta

2.     ZAŁĄCZNIK NR 2 - Wzór umowy

3.     ZAŁĄCZNIK NR 3 - Wykaz robót

4.     ZAŁĄCZNIK NR 4 - Wykaz osób

5.     ZAŁĄCZNIK NR 5 - Przedmiary robót - CZĘŚĆ NR 1 i CZĘŚĆ NR 2, Opis przedmiotu zamówienia


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie_do_składania_ofert.pdf pdf 3736.12 2021-06-30 12:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_1_do_ZAPROSZENIA.doc doc 89.5 2021-06-30 12:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_2_do_ZAPROSZENIA.pdf pdf 136 2021-06-30 12:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_3_do_ZAPROSZENIA.doc doc 69.5 2021-06-30 12:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_4_do_ZAPROSZENIA.docx docx 20.19 2021-06-30 12:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_5_do_ZAPROSZENIA.zip zip 893.07 2021-06-30 12:46:00 Postępowanie
Zawiadomienie_o_unieważnieniu_postępowania.pdf pdf 262.82 2021-07-12 13:45:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-12 13:45 Joanna Jasińska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - w załączniku do pobrania

Zawiadomienie_o_unie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część Nr 1 Wymiana wodomierzy, ciepłomierzy oraz zaworów odcinających w lokalach mieszkalnych w budynkach przy ul. Browarnej 29 i ul. Żyrardowskiej 51 w Elblągu. 1 robota budowlana - (0)
2 Część Nr 2 Wymiana wodomierzy w budynku użytkowym przy ul. Zw. Jaszczurczego 17 oraz wymiana ciepłomierzy w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Zw. Jaszczurczego 20 w Elblągu. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 318