Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-06-2021 12:10:00 |
Składania : | 02-08-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 02-08-2021 09:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-09-20 13:31 | Katarzyna Krikiel | Zawwiadomienie o wyborze ofert w pozostałych zakresach |
2021-09-13 14:10 | Katarzyna Krikiel | zawiadomienie o wyborze zakres nr 2,7,9 |
2021-09-08 09:02 | Katarzyna Krikiel | zawiadomienie o wyborze zakres nr 1 |
2021-08-03 09:52 | Katarzyna Krikiel |
Zestawienie
z
otwarcia
ofert Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty: (podać nazwę albo imię i nazwisko wykonawcy, znak identyfikacyjny w przypadku zastosowania aukcji elektronicznej – jeżeli dotyczy, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, krajowy numer identyfikacyjny, a w przypadku polskich wykonawców – numer REGON lub NIP, oraz cenę lub koszt) 01 - Wykonawca Nazwa firmy: Allmed AB Sp. z o.o. ul. Pawła z Krosna 7, 30-389 Kraków email: sales@allmed.com.pl REGON 363636509 NIP 6762500738 Zakres nr 9 – 298.030,86 PLN Termin dostawy – 2 dni robocze Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ Jakość techniczna – zgodnie z zał nr 1C– Parametry oceniane 02 - Wykonawca Nazwa firmy: BioMaxima S.A. ul. Vetterów 5, 20-277 Lublin email: przetargi@biomaxima.com REGON 432519331 NIP 946-23-60-625 Zakres nr 5 – 5.225,04 PLN Zakres nr 7 – 48.535,20 PLN Termin dostawy dla zakresów: 5 i 7 – 7 dni robocze Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ Jakość techniczna – zgodnie z zał nr 1C– Parametry oceniane 03 - Wykonawca Nazwa firmy: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. 60-401 Poznań, ul. Polska 114 email: k.oszczyk@argenta.com.pl REGON 630340260 NIP 7811011656 Zakres nr 3 – 16.801,44 PLN Zakres nr 4 – 12.231,49 PLN Zakres nr 5 – 5.886,00 PLN Zakres nr 6 – 21.009,24 PLN Zakres nr 7 – 92.799,00 PLN Termin dostawy dla zakresów: 4,5,6, 7 – 3 dni robocze a dla zakresu nr 3 – 5 dni roboczych Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ Jakość techniczna – zgodnie z zał nr 1C– Parametry oceniane 04 - Wykonawca Nazwa firmy: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Generała Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa email: dzp@biomerieux.com REGON 010565119 NIP 527-02-03-342 Zakres nr 6 – 19.618,50 PLN Termin dostawy – 5 dni robocze Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ Jakość techniczna – zgodnie z zał nr 1C– Parametry oceniane 05 - Wykonawca Nazwa firmy: EUROIMMUN POLSKA Sp. z o.o. ul. Widna 2A, 50-543 Wrocław email: przetar-gi@euroimmun.pl REGON 932230081 NIP 8992364659 Zakres nr 1 – 326.870,28 PLN Termin dostawy – 5 dni robocze Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ Jakość techniczna – zgodnie z zał nr 1C– Parametry oceniane 06 - Wykonawca Nazwa firmy: STAMAR mgr inz. Dorota Szewczyk 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Feliksa Perla 5 email: stamar@stamar.pl REGON 003495462 NIP 629 000 86 44 Zakres nr 8 – 5.047,00 PLN Termin dostawy – 3 dni robocze Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ sporządziła.: Katarzyna Krikiel |
2021-08-02 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia Dotyczy: Przedmiot zamówienia:.odczynniki do pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów, barwniki oraz odczynniki do analizy ogólnej moczu wraz z zautomatyzowanym systemem do kompleksowej analizy moczu dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej szpitala. – sprawa nr 33/2021 Kwota jaką zamierza przeznaczyć Zamawiający na zrealizowanie zamówienia wynosi brutto: 912.400,00 PLN w tym: Zakre-sy Nazwa wartość brutto 1 Testy do badań metodą ELISA i LINE-BLOT wraz z dzierżawą 380.000,00 PLN 2 Testy do badań latekso-wych 28.000, PLN 3 Szczepy wzorcowe 20.000,00 PLN 4 Krążki nasączone anty-biotykami z dzierżawą urządzenia 12.400,00 PLN 5 Krążki diagnostyczne 6.000,00 PLN 6 Zestawy do generowania atmosfery 50.000,00 PLN 7 Testy diagnostyczne 89.000,00 PLN 8 Barwniki 7.000,00 PLN 9 System do analizy mo-czu wraz z dzierżawą sprzętu 320.000,00 PLN RAZEM 912.400,00 PLN Sporz. Katarzyna Krikiel |
2021-07-27 13:27 | Katarzyna Krikiel | Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji |
2021-07-27 08:31 | Katarzyna Krikiel | zawiadomienie o zmianie SWZ |
2021-07-23 09:51 | Katarzyna Krikiel | Pytanie 5 - odpowiedzi |
2021-07-23 09:47 | Katarzyna Krikiel | Pytanie 4 - odpowiedzi |
2021-07-23 09:42 | Katarzyna Krikiel | Pytanie 3 - odpowiedzi |
2021-07-23 09:32 | Katarzyna Krikiel | Pytanie 2 - odpowiedzi |
2021-07-14 12:43 | Katarzyna Krikiel | odpowiedzi na pytania 14.07.2021 |
2021-07-09 09:49 | Katarzyna Krikiel | Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji wraz z zawiadomieniem o zmianie treści SWZ |
2021-07-05 10:02 | Katarzyna Krikiel | Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji |
Komunikaty