Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/S 124-327745 zakup odczynników do pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów, barwniki oraz odczynniki do analizy ogólnej moczu wraz z zautomatyzowanym systemem do kompleksowej analizy moczu dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej szpitala

Termin:
Zamieszczenia : 30-06-2021 12:10:00
Składania : 02-08-2021 09:00:00
Otwarcia : 02-08-2021 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
JEDZ.xml xml 76.1 2021-06-30 12:10:00 Postępowanie
33 - SWZ.docx docx 95.83 2021-06-30 12:10:00 Postępowanie
2021-OJS124-327745-ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 215.4 2021-06-30 12:10:00 Postępowanie
JEDZ.pdf pdf 71.79 2021-06-30 12:10:00 Postępowanie
zakresy 1-9 - parametry graniczne-.doc doc 327 2021-06-30 12:10:00 Postępowanie
zakresy 1-9 - Parametry oceniane.DOC DOC 86 2021-06-30 12:10:00 Postępowanie
Zakresy 1-9 Asortymentowo-cenowy.doc doc 362.5 2021-06-30 12:10:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - wzór umowy.doc doc 310 2021-06-30 12:10:00 Postępowanie
Ogłoszenie zmian lub dotkowyh infomacji nr 2021-OJS127-336809-pl.pdf pdf 167.19 2021-07-05 10:02:28 Publiczna wiadomość
Zawiomienie o znianie SWZ.pdf pdf 50.8 2021-07-09 09:49:25 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji nr 2021-OJS131-346638-pl (1).pdf pdf 64.82 2021-07-09 09:49:25 Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytania z dnia 14.07.2021.pdf pdf 53.17 2021-07-14 12:43:06 Publiczna wiadomość
zakresy 4- parametry graniczne-modyfikacja.doc doc 53 2021-07-23 09:32:57 Publiczna wiadomość
Pytanie 2 - odpowiedzi.pdf pdf 190.84 2021-07-23 09:32:57 Publiczna wiadomość
zakresy 6 - parametry graniczne-modyfikacja.doc doc 48.5 2021-07-23 09:42:36 Publiczna wiadomość
Pytanie 3 - odpowiedzi.pdf pdf 167.91 2021-07-23 09:42:36 Publiczna wiadomość
pytanie 4 - odpowiedzi.pdf pdf 52.23 2021-07-23 09:47:21 Publiczna wiadomość
Pytanie 5 - odpowiedzi.pdf pdf 156.16 2021-07-23 09:51:55 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o zmianie SWZ-2.pdf pdf 63.34 2021-07-27 08:31:22 Publiczna wiadomość
2021-OJS143-380266-głoszenie zmian2.pdf pdf 86.62 2021-07-27 13:27:03 Publiczna wiadomość
wybór-zamawiający.pdf pdf 63.89 2021-09-08 09:02:01 Publiczna wiadomość
uniewaznienie zakres 2,7,9-Zamawiający.pdf pdf 51.47 2021-09-13 14:10:00 Publiczna wiadomość
wybór pozostałe zakresy-Zamawaijacy.pdf pdf 113.36 2021-09-20 13:31:00 Publiczna wiadomość
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.odt odt 7.61 2021-08-02 09:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-20 13:31 Katarzyna Krikiel Zawwiadomienie o wyborze ofert w pozostałych zakresach

wybór pozostałe zakr [...].pdf

2021-09-13 14:10 Katarzyna Krikiel zawiadomienie o wyborze zakres nr 2,7,9

uniewaznienie zakres [...].pdf

2021-09-08 09:02 Katarzyna Krikiel zawiadomienie o wyborze zakres nr 1

wybór-zamawiający.pd [...].pdf

2021-08-03 09:52 Katarzyna Krikiel Zestawienie z otwarcia ofert
Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:
(podać nazwę albo imię i nazwisko wykonawcy, znak identyfikacyjny w przypadku zastosowania aukcji elektronicznej – jeżeli dotyczy,
siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, krajowy numer identyfikacyjny, a w
przypadku polskich wykonawców – numer REGON lub NIP, oraz cenę lub koszt)

01 - Wykonawca Nazwa firmy:
Allmed AB Sp. z o.o. ul. Pawła z Krosna 7, 30-389 Kraków email: sales@allmed.com.pl
REGON 363636509 NIP 6762500738
Zakres nr 9 – 298.030,86 PLN
Termin dostawy – 2 dni robocze
Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ
Jakość techniczna – zgodnie z zał nr 1C– Parametry oceniane

02 - Wykonawca Nazwa firmy:
BioMaxima S.A. ul. Vetterów 5, 20-277 Lublin email: przetargi@biomaxima.com
REGON 432519331 NIP 946-23-60-625
Zakres nr 5 – 5.225,04 PLN
Zakres nr 7 – 48.535,20 PLN
Termin dostawy dla zakresów: 5 i 7 – 7 dni robocze
Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ
Jakość techniczna – zgodnie z zał nr 1C– Parametry oceniane

03 - Wykonawca Nazwa firmy:
Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. 60-401 Poznań, ul. Polska 114
email: k.oszczyk@argenta.com.pl REGON 630340260 NIP 7811011656
Zakres nr 3 – 16.801,44 PLN
Zakres nr 4 – 12.231,49 PLN
Zakres nr 5 – 5.886,00 PLN
Zakres nr 6 – 21.009,24 PLN
Zakres nr 7 – 92.799,00 PLN
Termin dostawy dla zakresów: 4,5,6, 7 – 3 dni robocze a dla zakresu nr 3 – 5 dni roboczych
Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ
Jakość techniczna – zgodnie z zał nr 1C– Parametry oceniane

04 - Wykonawca Nazwa firmy:
bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Generała Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa email: dzp@biomerieux.com REGON 010565119 NIP 527-02-03-342
Zakres nr 6 – 19.618,50 PLN
Termin dostawy – 5 dni robocze
Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ
Jakość techniczna – zgodnie z zał nr 1C– Parametry oceniane

05 - Wykonawca Nazwa firmy:
EUROIMMUN POLSKA Sp. z o.o. ul. Widna 2A, 50-543 Wrocław email: przetar-gi@euroimmun.pl REGON 932230081 NIP 8992364659
Zakres nr 1 – 326.870,28 PLN
Termin dostawy – 5 dni robocze
Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ
Jakość techniczna – zgodnie z zał nr 1C– Parametry oceniane

06 - Wykonawca Nazwa firmy:
STAMAR mgr inz. Dorota Szewczyk 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Feliksa Perla 5 email: stamar@stamar.pl REGON 003495462 NIP 629 000 86 44
Zakres nr 8 – 5.047,00 PLN
Termin dostawy – 3 dni robocze
Warunki płatności – zgodnie z zapisami SWZ

sporządziła.: Katarzyna Krikiel
2021-08-02 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia

Dotyczy: Przedmiot zamówienia:.odczynniki do pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów, barwniki oraz odczynniki do analizy ogólnej moczu wraz z zautomatyzowanym systemem do kompleksowej analizy moczu dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej szpitala. – sprawa nr 33/2021

Kwota jaką zamierza przeznaczyć Zamawiający na zrealizowanie zamówienia wynosi brutto: 912.400,00 PLN w tym:

Zakre-sy Nazwa wartość brutto
1 Testy do badań metodą ELISA i LINE-BLOT wraz z dzierżawą 380.000,00 PLN
2 Testy do badań latekso-wych 28.000, PLN
3 Szczepy wzorcowe 20.000,00 PLN
4 Krążki nasączone anty-biotykami z dzierżawą urządzenia 12.400,00 PLN
5 Krążki diagnostyczne 6.000,00 PLN
6 Zestawy do generowania atmosfery 50.000,00 PLN
7 Testy diagnostyczne 89.000,00 PLN
8 Barwniki 7.000,00 PLN
9 System do analizy mo-czu wraz z dzierżawą sprzętu 320.000,00 PLN
RAZEM 912.400,00 PLN


Sporz. Katarzyna Krikiel

Kwota jaką zamawiają [...].odt

2021-07-27 13:27 Katarzyna Krikiel Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

2021-OJS143-380266-g [...].pdf

2021-07-27 08:31 Katarzyna Krikiel zawiadomienie o zmianie SWZ

zawiadomienie o zmia [...].pdf

2021-07-23 09:51 Katarzyna Krikiel Pytanie 5 - odpowiedzi

Pytanie 5 - odpowied [...].pdf

2021-07-23 09:47 Katarzyna Krikiel Pytanie 4 - odpowiedzi

pytanie 4 - odpowied [...].pdf

2021-07-23 09:42 Katarzyna Krikiel Pytanie 3 - odpowiedzi

zakresy 6 - parametr [...].doc

Pytanie 3 - odpowied [...].pdf

2021-07-23 09:32 Katarzyna Krikiel Pytanie 2 - odpowiedzi

zakresy 4- parametr [...].doc

Pytanie 2 - odpowied [...].pdf

2021-07-14 12:43 Katarzyna Krikiel odpowiedzi na pytania 14.07.2021

odpowiedź na pytania [...].pdf

2021-07-09 09:49 Katarzyna Krikiel Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji wraz z zawiadomieniem o zmianie treści SWZ

Zawiomienie o zniani [...].pdf

Ogłoszenie zmian lub [...].pdf

2021-07-05 10:02 Katarzyna Krikiel Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Ogłoszenie zmian lub [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1708