- Strona główna
- Postępowanie ID 477404
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Rir.271.16.2021 Zakup sprzętu strażackiego i odzieży specjalnej dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
Wystawiający
-
UżytkownikIwona Perkowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-06-30 10:16:00
-
Składania2021-07-08 09:32:47
-
Otwarcie ofert2021-07-09 10:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 84-742-81-55 w.20
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na Zakup sprzętu strażackiego i odzieży specjalnej dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
1.
Zamawiający: Gmina
Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
strona www.dobrzyniewo.pl, e-mail:
i.perkowska@dobrzyniewo.pl
godziny urzędowania: poniedziałek-piątek - 07:30 - 15:30.
2.
Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe przygotowane
zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r.,
rozdział IX dotyczący szczegółowej procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie procedury uproszczonej.
3.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu
strażackiego i odzieży specjalnej dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych
na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże.
4. Zamówienie współfinansowane jest przez Samorząd Województwa Podlaskiego
w ramach udzielonej pomocy finansowej jednostkom samorządu terytorialnego na
zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego i odzieży specjalnej z przeznaczeniem dla
jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych.
5.
Realizacja przedmiotu
zamówienia polega na dostarczeniu przedmiotów w ramach realizacji niniejszego
zamówienia.
6.
Zamawiający wskazuje, iż
dostarczane przedmiotu w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od
wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii.
7.
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu strażackiego.
L.P. |
NAZWA PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA |
OPIS |
J.M. |
ILOŚĆ |
1 |
Ubranie
specjalne dwuczęściowe (spodnie i kurtka ciężka)
|
-Ubranie zgodne z OPZ KG PSP z 2019 roku -Ubranie składające się ze spodni i kurtki ciężkiej. -Podszewka ubrania dwuwarstwowa, z przypikowaną dodatkową warstwą
termoizolacyjną. -Zamek kurtki i spodni wykonany z poliamidu. -Zamek suwaka kurtki oddzielony od ciała użytkownika podkładem wykonanym
z pasa tkaniny zewnętrznej ubrania. -Wzmocnienia na łokciach wykonane z tkaniny aramidowej powlekanej o
gramaturze nie mniejszej niż 380 g/m2. -Szerokość dolnej wewnętrznej warstwy kurtki chroniącej przed
podsiąkaniem min. 10 cm, a w rękawach min. 12 cm. -W dolnej przedniej części kurtki powinny być wpuszczane dwie kieszenie
kryte patkami, zapinanymi taśmą typu „rzep”. W każdej kieszeni lub obok niej
umieszczony karabińczyk o prześwicie min. 9 mm o konstrukcji umożliwiającej
łatwe i szybkie otwarcie w rękawicy strażackiej lub i pętla do mocowania
drobnego wyposażenia. -W przedniej części kurtki wykonane otwory, kryte patką do wyprowadzenia
pętli ratowniczej lub innego środka ochrony indywidualnej chroniącego przed
upadkiem z wysokości – otwory umiejscowione na wysokości klatki piersiowej.
Nie dopuszcza się umiejscowienia otworów na wysokości brzucha. W tylnej
części, pod warstwą zewnętrzną kurtki, tunel do wprowadzenia i zamontowania
pętli ratowniczej lub innego środka ochrony indywidualnej chroniącego przed
upadkiem z wysokości, konstrukcja tunelu i mocowania w nim taśmy musi
zapobiegać przesuwaniu się pętli. -Szerokość nogawek spodni regulowana rzepem. Spodnie wyposażone w wytrzymały
zamek błyskawiczny wykonany z trudnopalnego poliamidu, zabezpieczony
dodatkowo plisą z rzepem, umożliwiającą pełne otwarcie na bok. -Wysokość warstwy zabezpieczającej przed podsiąkaniem wewnątrz nogawek
min. 21 cm. -Szelki powinny być łączone nierozciągliwą tkaniną na wysokości barków,
przechodząc w element z tkaniny zasadniczej stabilizujący szelki i
ograniczający zsuwanie się szelek z ramion oraz rozkładający siłę nacisku na
barki użytkownika. Ponadto szelki muszą posiadać system regulacji dopasowania
szelek, działający na zasadzie jak w aparatach oddechowych umożliwiająca
szybkie i wygodne dopasowanie szelek przy użyciu rękawic strażackich zgodnych
z PN-EN 659. |
kpl. |
2 |
2 |
Hełm
bojowy |
-kolor fluorescencyjny, -naklejki czerwone, -przyłbica przeźroczysta, -przyciemniane gogle, -osłona karku, -zintegrowana latarka nahełmowa po środku
płyty czołowej, -regulacja obwodu głowy możliwa w
rękawicach bez zdejmowania hełmu, -waga hełmu max. 1400 g. |
szt. |
6 |
3 |
Obuwie
specjalne |
- niska masa, - zintegrowany system przegubowy dla
swobodnych ruchów nogi, - ochrona antypoślizgowa dzięki unikalnej
budowie podeszwy, - membrana paroprzepuszczalna SymapTex, - skóra bydlęca odporna na wodę i
zabrudzenia z elementami odblaskowymi, - stabilizująca i oddychająca wkładka z
zintegrowaną amortyzacją. |
para |
8
(6
par- OSP Pogorzałki, 2
pary – OSP Letniki) |
4 |
Kominiarka
trudnopalna |
- warstwa zewnętrzna KARMEL, - odporna na ścieranie, - wysoki komfort użytkowania. |
szt. |
6 |
5 |
Rękawice
specjalne |
-
część zewnętrzna wykonana z PBI Matrix, -
część chwytna posiada elastyczny Kevlar, oraz powłokę silikonową, -
warstwa pośrednia wykonana z włókien aramidowych o zwiększonej gramaturze, -
zabezpieczenie przed woda i substancjami chemicznymi przez membranę FR Porelle. |
para |
6 |
6 |
Rękawice
techniczne |
- ochrona przed uderzeniem na wierzchu
dłoni i na całej długości palców TPR, - wodoodporna bariera zapewniająca suchość
dłoni, - poziom 5 odporności na przecięcia i
poziom 4 odporności na przebicia oznaczenia CE dla EN388, - opór cięcia na poziomie 6 dla ANSI/ISEA, - dłoń wzmacniana Kevlarem. |
para |
4 |
7 |
Ubranie
specjalne |
-Ubranie zgodne z OPZ KG PSP z 2019 roku. -Ubranie powinno składać się ze spodni, kurtki
ciężkiej i kurtki lekkiej. |
kpl. |
3 |
8 |
Rękawice
specjalne |
- materiał zewnętrzny PBI Matrix i Kevlar
dzianina z powłoką silikonową, - wzmocnienia system zbrojenie specjalne
Kevlar, Kevlar zbrojenie z powłoką silikonową i amortyzującą nadzieniem,
Kevlar wzmocnienia na wyciągnięcie ręki, - warstwa pośrednia aramidowe włóknina, - membrana membrana Porelle FR, - podszewka aramid wyściółka o zwiększonej
gramaturze, - mankiet nadgarstek dzianiny Kevlar |
para |
5 |
9 |
Buty
specjalne gumowe |
- trzeci stopień odporności termicznej
(HI3) - stalowe wzmocnienie noska buta (SB) - właściwości elektroizolacyjne – klasa 0 - odporne na przebicie podeszwy (P) - odporne na poślizg (SRA) i na olej (FO) - odporne na wysoką temperaturę (HRO) – cholewy odporne na płomień i
promieniowanie cieplne - absorbujące energię obszaru pięty (E) powyżej
20 J - izolujące ciepło zespołu podeszwy (HI) - zabezpieczające przed przesiąkaniem wody
do wnętrza - zapewniające dobrą widoczność użytkownika
dzięki taśmom odblaskowym w tylnej części cholewki - dostępne w rozmiarach 36-48 wg numeracji francuskiej. |
para |
4 |
10 |
Hełm
strażacki |
-kolor czerwony, -skorupa wykonana z tworzywa kompozytowego, -skorupa wykonana metodą wtryskową, -masa około 1,4 kg, -przyłbica chowana pod skorupę hełmu, -wewnętrzne okulary ochronne, -powłoka poliwęglanowa zabezpieczająca
przyłbicę, -współpracuje z maskami aparatów oddechowych, -opcjonalnie wyposażony w uchwyt do
zamocowania latarki, -osłona karku: tkanina z włókna węglowego
lub trudnopalna tkanina wełniana w formie. |
szt. |
3 |
11 |
Aparat
powietrzny z maską |
- lekka i ergonomiczna płyta główna,
wykonana z ognioodpornego tworzywa poliamidowego, wzmocnionego włóknem
szklanym, wyposażona jest w wygodne uchwyty do transportu aparatu
powietrznego; - umożliwia zamontowanie jednej butli; - konstrukcja mocowania butli uniemożliwia
samo-odkręcanie podczas pracy; - pasy naramienne o szerokości 40 mm
wykonane są z włókna aramidowego; - pasy naramienne są dodatkowo wyściełane
nakładkami o szer 76 mm wykonanymi z tkaniny typu Nomex wypełnione pianką
poliueratonową, aby zapewnić komfort użytkowania; - pasy wyposażone są w nienagrzewające sprzączki
zapobiegając oparzeniu; ich konstrukcja umożliwia szybkie i wygodne
dopasowanie; - manometr - wodoszczelny i wstrząsoodporny
połączony jest z reduktorem ciśnienia elastycznym przewodem; - manometr z możliwością obrotu wokół
własnej osi i jest wyposażony w czytelną, luminescencyjną tarczę; - wszystkie czynności dopasowujące długości
pasów mogą być wykonywane w rękawicach; - noszak zawiera zintegrowany z nim automat
oddechowy AutoMaXX (bez możliwości wypinania); - reduktor o bardzo dużym wydatku powietrza,
stabilny w pełnym zakresie ciśnienia z wbudowanym zaworem bezpieczeństwa; - reduktor wykonany jest w technologii
dwu-wężowej (przewód wysokiego ciśnienia do manometru poprowadzony jest obok
przewodu średniego ciśnienia do automatu), - pięciopunktowe nagłowie gumowe maski, - gumowy pasek na szyję, - wizjer maski powlekany krzemem, odporny
na zarysowania, - wtykowe złącze do automatu. |
szt. |
1 |
12 |
Miernik
wielogazowy |
- pomiar stężenia dolnej granicy
wybuchowości 4 gazów, - gwarancja min 4 lata, - ochrona przed upadkiem z wysokości 7,5 m, - prawidłowe działanie w temperaturze od -
40 do + 60 stopni, - bateria litowo-polimerowa umożliwia wielokrotne
ładowanie, - 24 godziny czas pracy. |
szt. |
1 |
13 |
Szelki
bezpieczeństwa |
- waga - 1 660 g - taśmy: materiał poliester - szerokość: 45 mm - nici: materiał poliester - klamry spinająco-regulacyjne: materiał
stal ocynkowana - typ: klamra manualna - klamry regulacyjne: materiał stal
ocynkowana - klamry zaczepowe: materiał stal
ocynkowana |
szt. |
2 |
14 |
Przedłużacz
bębnowy |
- przedłużacz zwijany na metalowym bębnie, - 4 gniazda wyposażone w klapki
samozamykające IP-44, - przewód przedłużacza wykonany został z wykorzystaniem
izolacji żył oraz opony, z odpornego przewodu gumowego H05RR-F, - nieobracalne gniazdo przedłużacza - zabezpiecza
podłączone do niego urządzenia przed skręcaniem przewodów zarówno przy
zwijaniu jak i rozwijaniu przewodu przedłużacza, - odporność na długotrwałą wilgoć. |
szt. |
1 |
15 |
Wąż
ssawny z łącznikami |
- przyłącze: Łączniki 110, - grubość ścianki: 7,6 mm, - podciśnienie: do 0,080 MPa, - ciśnienie próbne: 0,4 MPa, - długość "L": 2500 mm, - ciężar węża: ok. 10,5 kg, - temperatura pracy: od -20°C do +60°C. |
szt. |
2 |
16 |
Młot
dwuręczny |
- głowica na stałe połączona z trzonkiem, - głowica wykonana z hartowane stali, - trzonek wykonany z kompozytu, - wyposażony w elementy odblaskowe. |
szt. |
1 |
17 |
Dyski
sygnalizacyjne |
- funkcja światła awaryjnego i ostrzegawczego, - materiał: barwiony polymer, - montaż na magnes, - przelotka, - temperatura pracy: - 30oC – 60oC, - tryby pracy: obrotowy (pulsacyjny,
naprzemienny), 360o (pulsacyjny, SOS, ciągły), kierunkowe światło, OFF, - widoczność w ciągu dnia: do 300 m, - widoczność w nocy: do 900 m (droga,
woda), do 16 km (powietrze), - wymiary: 112 x 35 mm, - zasilanie: akumulator Li-ion 3,7V 700
mAh, - źródło światła: 16 LED. |
kpl. |
1 |
18 |
Zwijadło
do węży |
- przystosowane do zwijania węży: W25, W52,
W75, - średnica węża do 500mm, -waga zwijadła min. 8 kg, -napęd przenoszony za pomocą łożyska w
obudowie krytej, - całość malowana proszkowo. |
szt. |
1 |
19 |
Rękawice
specjalne |
- wodoszczelna, wiatroszczelna i
oddychająca membrana, - część wierzchnia wykonana z tworzywa
sztucznego stanowiącego polimer z grupy aramidów lub materiałem równoważnym, dodatkowo
wyposażona w poliuretanowe (lub równoważne) piankowe ochraniacze przed
uderzeniem, - część chwytna powleczona warstwą
silikonową-wszystkie warstwy rękawicy połączone ze sobą za pomocą szycia, - regulowane zapięcie, - najwyższa ochrona przed ogniem i
promieniowaniem cieplnym, - karabinek i oczko do przypięcia, - elementy odblaskowe dla lepszej
widoczności, - odporność na ścieranie (EN 388) ≥ 4, - odporność na przecięcie (EN 388) ≥ 4, - odporność na rozdarcie (EN 388) ≥ 4, - odporność na przebicie/przekłucie (EN
388) ≥ 3, - odporność na płomienie (EN 407) ≥ 4, - zręczność manualna(EN 420) ≥ 4, - zapewniona możliwość prania w pralce w temp.
do 60°C. |
para |
2 |
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z ofertą tabeli rozmiarów.
9. Wszelkie niezbędne dane, w tym w szczególności rozmiary odzieży i szczegóły dotyczące wyposażenia Zamawiający przekaże Wykonawcy w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
10. Dostarczone przedmioty w
ramach realizacji niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od
wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii.
11. Przedmiot zamówienia w
ramach postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa
i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane
obowiązującymi przepisami prawa. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać
niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać
wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa.
Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć
wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. Przedmioty wskazane w zadaniu
winny posiadać certyfikat CNBOP (za wyjątkiem zwijadła do węży i mostków
przejazdowych).
12. Jeżeli w zapytaniu ofertowym użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub
poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez
konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami
równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z zapytaniem ofertowym. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych,
funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być
na poziomie nie niższym niż opisane w zapytaniu ofertowym. Do Wykonawcy należy
udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie
równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki
towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu
określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego.
13. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na
wykonaną dostawę.
14.
Osoby upoważnione do kontaktu:
Iwona
Perkowska tel. 857428155 wew. 20
15. Termin wykonania
zamówienia:
Do 30 dni od dnia podpisania umowy
16. Termin związania
ofertą:
Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu
składania ofert.
17. Ofertę wraz ze
wszystkimi wymaganymi dokumentami, należy złożyć elektronicznie, za
pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
– w terminie:
do dnia 07 lipca 2021 r. do godz. 10:00.
18. Opis sposobu
obliczenia ceny oferty.
a). Zamawiający przy wyborze oferty
będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium |
Liczba punktów
(waga) |
Cena brutto wykonania zamówienia (C) |
60 |
Termin wykonania zamówienia (T) |
20 |
Okres gwarancji (G) |
20 |
Razem |
100 |
b). Kryterium
C: Cena brutto wykonania zamówienia (60% wagi oceny).
1)
Ocena kryterium cena będzie dokonywana
na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego;
2)
Cena określa łączną wartość brutto (tj.
z VAT) złożonej przez Wykonawcę oferty, wynikającej z uwzględnienia wszystkich
kosztów jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;
3)
Zamawiający przydzieli każdej badanej
ofercie w kryterium cena odpowiednią liczbę punktów, zgodnie z poniższym
wzorem:
C=(Cmin/Co) x
60pkt gdzie:
C
- oznacza liczbę punktów jakie
otrzyma badana oferta za kryterium - cena,
Cmin
- oznacza najniższą cenę
brutto wykonania przedmiotu zamówienia, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,
Co
- oznacza cenę brutto oferty badanej
4)
Liczba punktów przyznana w ramach
kryterium cena zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
5)
Za kryterium cena oferta może otrzymać
maksymalnie 60 pkt.
c). Kryterium T:
Termin wykonania zamówienia (20% wagi oceny).
1)
Ocena kryterium termin wykonania zamówienia będzie dokonywana na podstawie wypełnionego
przez Wykonawcę formularza ofertowego;
2)
Zamawiający informuje, że maksymalny
termin wykonania zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych;
3)
Termin wykonania zamówienia liczony
jest od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) Wykonawca może zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż termin maksymalny lub nie zaoferuje żadnego terminu wykonania zamówienia to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
5)
Oferowany termin wykonania zamówienia
należy oznaczyć w dniach w
odpowiednim punkcie formularza ofertowego.
6)
Zamawiający przydzieli każdej badanej
ofercie w kryterium termin wykonania zamówienia
odpowiednią liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
T=(Tmin/To)
x 20pkt gdzie:
T
-
oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium -
termin wykonania zamówienia
Tmin
-
oznacza najkrótszy termin wykonania zamówienia, spośród ważnych i
nieodrzuconych ofert,
To - oznacza
termin wykonania zamówienia w ofercie badanej.
7)
Liczba punktów przyznana w ramach
kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku.
8) W ramach kryterium termin wykonania zamówienia oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt.
d). Kryterium G:
Okres gwarancji (20% wagi oceny).
1) Ocena kryterium okres gwarancji będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego;
2)
Zamawiający przyjmuje, że w kryterium
„Okres gwarancji” oceniany będzie oferowany przez wykonawców okres gwarancji
w skali od 12 miesięcy wyrażony w pełnych miesiącach.
3)
Punkty za kryterium „Okres gwarancji ”
(G) zostaną obliczone według wzoru:
G = (Gb/Gn) x 20
pkt
gdzie:
G- ilość punktów za kryterium okres gwarancji,
Gb – okres gwarancji oferty badanej,
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert
nieodrzuconych.
4)
Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje terminu
gwarancji wynoszącego co najmniej 12 miesięcy albo nie zaoferuje żadnego
terminu gwarancji to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226
ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP;
5) Oferowany termin gwarancji należy oznaczyć w pełnych miesiącach w odpowiednim punkcie formularza ofertowego.
6)
Liczba punktów przyznana w ramach
kryterium „okres gwarancji” zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
7)
Jeżeli Wykonawca poda w formularzu
oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady
1 rok = 12 miesięcy.
8) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 12- m-cy. Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres dłuższy niż 12-mcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.
9)
W ramach kryterium okres gwarancji oferta
może uzyskać maksymalnie 20 pkt.
e). Oferta może uzyskać maksymalnie 100
punktów.
f). Za ofertę najkorzystniejszą w zamówienia zostanie uznana
oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
g). Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na
to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z
najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
h). Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu
zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym na wzorze stanowiącym załącznik nr 1
do niniejszej zapytania.
i)
Cena winna obejmować wszystkie koszty i
opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia, w tym
w szczególności: czynności uznanych przez Wykonawcę jako niezbędne do
prawidłowego wykonania usługi, opłaty niewymienione, które mogą wystąpić przy
realizacji przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenia, wszelkie podatki, w tym
także należny podatek VAT, narzuty, ewentualne opusty oraz pozostałe składniki cenotwórcze.
j). Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
19. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
20. Zamawiający poprawi w treści oferty:
a)
Oczywiste
omyłki rachunkowe i pisarskie,
b)
Inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, o których Zamawiający powiadomi
wykonawcę, a wykonawca wyrazi na nie zgodę.
21.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta
odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i
przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryterium wyboru określone w niniejszym
zapytaniu.
22. W uzasadnionych
przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
23.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1)
Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie
Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta
2)
Kontakt
z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu
3)
Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup sprzętu strażackiego i odzieży specjalnej dla
jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
4)
odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018
r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5)
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6)
obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)
w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)
posiada
Pani/Pan:
−
na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
−
na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO ***;
−
prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9)
nie
przysługuje Pani/Panu:
−
w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
−
prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
załączniki:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy,
Załącznik
Nr 2 – Wzór umowy,
Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na OSP
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-07-09
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć 89.866,63 zł brutto |
2021-07-08
09:32:47
|
Iwona Perkowska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Unieważnienie postepowania Zgodnie z art. 137 pkt 7 oraz art. 256 przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 24.10.2019 r., poz. 2019 |
2021-07-08
09:28:26
|
Iwona Perkowska |
Unieważnienie
zapytania
Załączniki |
2021-07-06
09:52:21
|
Iwona Perkowska |
Zmiana
terminu
składania
ofert
oraz
Tabela
produktów
Załączniki |
2021-07-02
09:54:49
|
Iwona Perkowska |
Treść
zapytania
z
uwzględnieniem
zapytania
Załączniki |
2021-07-02
09:53:18
|
Iwona Perkowska |
Odpowiedź
na
pytanie
z
dnia
02.07.2021
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?