Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rir.271.16.2021 Zakup sprzętu strażackiego i odzieży specjalnej dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

Iwona Perkowska
Gmina Dobrzyniewo Duże
Termin:
Zamieszczenia : 30-06-2021 10:16:00
Składania : 08-07-2021 09:32:47
Otwarcia : 09-07-2021 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 84-742-81-55 w.20 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na Zakup sprzętu strażackiego i odzieży specjalnej dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

1.       Zamawiający: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25

       16-002 Dobrzyniewo Duże

      strona www.dobrzyniewo.pl, e-mail: i.perkowska@dobrzyniewo.pl

     godziny urzędowania: poniedziałek-piątek - 07:30 - 15:30.

2.       Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie ofertowe przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r., rozdział IX dotyczący szczegółowej procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie procedury uproszczonej.

3.       Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu strażackiego i odzieży specjalnej dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże.

4.       Zamówienie współfinansowane jest przez Samorząd Województwa Podlaskiego w ramach udzielonej pomocy finansowej jednostkom samorządu terytorialnego na zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego i odzieży specjalnej z przeznaczeniem dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych.

5.       Realizacja przedmiotu zamówienia polega na dostarczeniu przedmiotów w ramach realizacji niniejszego zamówienia.

6.       Zamawiający wskazuje, iż dostarczane przedmiotu w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii.

7.       Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu strażackiego.

            

L.P.

NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

OPIS

J.M.

ILOŚĆ

1

Ubranie specjalne dwuczęściowe (spodnie i kurtka ciężka)

 

-Ubranie zgodne z OPZ KG PSP z 2019 roku

-Ubranie składające się ze spodni i kurtki ciężkiej.

-Podszewka ubrania dwuwarstwowa, z przypikowaną dodatkową warstwą termoizolacyjną.

-Zamek kurtki i spodni wykonany z poliamidu.

-Zamek suwaka kurtki oddzielony od ciała użytkownika podkładem wykonanym z pasa tkaniny zewnętrznej ubrania.

-Wzmocnienia na łokciach wykonane z tkaniny aramidowej powlekanej o gramaturze nie mniejszej niż 380 g/m2.

-Szerokość dolnej wewnętrznej warstwy kurtki chroniącej przed podsiąkaniem min. 10 cm, a w rękawach min. 12 cm.

-W dolnej przedniej części kurtki powinny być wpuszczane dwie kieszenie kryte patkami, zapinanymi taśmą typu „rzep”. W każdej kieszeni lub obok niej umieszczony karabińczyk o prześwicie min. 9 mm o konstrukcji umożliwiającej łatwe i szybkie otwarcie w rękawicy strażackiej lub i pętla do mocowania drobnego wyposażenia.

-W przedniej części kurtki wykonane otwory, kryte patką do wyprowadzenia pętli ratowniczej lub innego środka ochrony indywidualnej chroniącego przed upadkiem z wysokości – otwory umiejscowione na wysokości klatki piersiowej. Nie dopuszcza się umiejscowienia otworów na wysokości brzucha. W tylnej części, pod warstwą zewnętrzną kurtki, tunel do wprowadzenia i zamontowania pętli ratowniczej lub innego środka ochrony indywidualnej chroniącego przed upadkiem z wysokości, konstrukcja tunelu i mocowania w nim taśmy musi zapobiegać przesuwaniu się pętli.

-Szerokość nogawek spodni regulowana rzepem. Spodnie wyposażone w wytrzymały zamek błyskawiczny wykonany z trudnopalnego poliamidu, zabezpieczony dodatkowo plisą z rzepem, umożliwiającą pełne otwarcie na bok.

-Wysokość warstwy zabezpieczającej przed podsiąkaniem wewnątrz nogawek min. 21 cm.

-Szelki powinny być łączone nierozciągliwą tkaniną na wysokości barków, przechodząc w element z tkaniny zasadniczej stabilizujący szelki i ograniczający zsuwanie się szelek z ramion oraz rozkładający siłę nacisku na barki użytkownika. Ponadto szelki muszą posiadać system regulacji dopasowania szelek, działający na zasadzie jak w aparatach oddechowych umożliwiająca szybkie i wygodne dopasowanie szelek przy użyciu rękawic strażackich zgodnych z PN-EN 659.

kpl.

2

2

Hełm bojowy

-kolor fluorescencyjny,

-naklejki czerwone,

-przyłbica przeźroczysta,

-przyciemniane gogle,

-osłona karku,

-zintegrowana latarka nahełmowa po środku płyty czołowej,

-regulacja obwodu głowy możliwa w rękawicach bez zdejmowania hełmu,

-waga hełmu max. 1400 g.

szt.

6

3

Obuwie specjalne

- niska masa,

- zintegrowany system przegubowy dla swobodnych ruchów nogi,

- ochrona antypoślizgowa dzięki unikalnej budowie podeszwy,

- membrana paroprzepuszczalna SymapTex,

- skóra bydlęca odporna na wodę i zabrudzenia z elementami odblaskowymi,

- stabilizująca i oddychająca wkładka z zintegrowaną amortyzacją.

para

8

 

(6 par- OSP Pogorzałki,

2 pary – OSP Letniki)

4

Kominiarka trudnopalna

- warstwa zewnętrzna KARMEL,

- odporna na ścieranie,

- wysoki komfort użytkowania.

szt.

6

5

Rękawice specjalne

- część zewnętrzna wykonana z PBI Matrix,

- część chwytna posiada elastyczny Kevlar, oraz powłokę silikonową,

- warstwa pośrednia wykonana z włókien aramidowych o zwiększonej gramaturze,

- zabezpieczenie przed woda i substancjami chemicznymi przez membranę FR Porelle.

para

6

6

Rękawice techniczne

- ochrona przed uderzeniem na wierzchu dłoni i na całej długości palców TPR,

- wodoodporna bariera zapewniająca suchość dłoni,

- poziom 5 odporności na przecięcia i poziom 4 odporności na przebicia oznaczenia CE dla EN388,

- opór cięcia na poziomie 6 dla ANSI/ISEA,

- dłoń wzmacniana Kevlarem.

para

4

7

Ubranie specjalne

-Ubranie zgodne z OPZ KG PSP z 2019 roku.

-Ubranie powinno składać się ze spodni, kurtki ciężkiej i kurtki lekkiej.

kpl.

3

8

Rękawice specjalne

- materiał zewnętrzny PBI Matrix i Kevlar dzianina z powłoką silikonową,

- wzmocnienia system zbrojenie specjalne Kevlar, Kevlar zbrojenie z powłoką silikonową i amortyzującą nadzieniem, Kevlar wzmocnienia na wyciągnięcie ręki,

- warstwa pośrednia aramidowe włóknina,

- membrana membrana Porelle FR,

- podszewka aramid wyściółka o zwiększonej gramaturze,

- mankiet nadgarstek dzianiny Kevlar

para

5

9

Buty specjalne gumowe

- trzeci stopień odporności termicznej (HI3)

- stalowe wzmocnienie noska buta (SB)

- właściwości elektroizolacyjne – klasa 0

- odporne na przebicie podeszwy (P)

- odporne na poślizg (SRA) i na olej (FO)

- odporne na wysoką temperaturę (HRO)

– cholewy odporne na płomień i promieniowanie cieplne

- absorbujące energię obszaru pięty (E) powyżej 20 J

- izolujące ciepło zespołu podeszwy (HI)

- zabezpieczające przed przesiąkaniem wody do wnętrza

- zapewniające dobrą widoczność użytkownika dzięki taśmom odblaskowym w tylnej części cholewki

- dostępne w rozmiarach 36-48 wg numeracji francuskiej.

para

4

10

Hełm strażacki

-kolor czerwony,

-skorupa wykonana z tworzywa kompozytowego,

-skorupa wykonana metodą wtryskową,

-masa około 1,4 kg,

-przyłbica chowana pod skorupę hełmu,

-wewnętrzne okulary ochronne,

-powłoka poliwęglanowa zabezpieczająca przyłbicę,

-współpracuje z maskami aparatów oddechowych,

-opcjonalnie wyposażony w uchwyt do zamocowania latarki,

-osłona karku: tkanina z włókna węglowego lub trudnopalna tkanina wełniana w formie.

szt.

3

11

Aparat powietrzny z maską

- lekka i ergonomiczna płyta główna, wykonana z ognioodpornego tworzywa poliamidowego, wzmocnionego włóknem szklanym, wyposażona jest w wygodne uchwyty do transportu aparatu powietrznego;

- umożliwia zamontowanie jednej butli;

- konstrukcja mocowania butli uniemożliwia samo-odkręcanie podczas pracy;

- pasy naramienne o szerokości 40 mm wykonane są z włókna aramidowego;

- pasy naramienne są dodatkowo wyściełane nakładkami o szer 76 mm wykonanymi z tkaniny typu Nomex wypełnione pianką poliueratonową, aby zapewnić komfort użytkowania;

- pasy wyposażone są w nienagrzewające sprzączki zapobiegając oparzeniu; ich konstrukcja umożliwia szybkie i wygodne dopasowanie;

- manometr - wodoszczelny i wstrząsoodporny połączony jest z reduktorem ciśnienia elastycznym przewodem;

- manometr z możliwością obrotu wokół własnej osi i jest wyposażony w czytelną, luminescencyjną tarczę;

- wszystkie czynności dopasowujące długości pasów mogą być wykonywane w rękawicach;

- noszak zawiera zintegrowany z nim automat oddechowy AutoMaXX (bez możliwości wypinania);

- reduktor o bardzo dużym wydatku powietrza, stabilny w pełnym zakresie ciśnienia z wbudowanym zaworem bezpieczeństwa;

- reduktor wykonany jest w technologii dwu-wężowej (przewód wysokiego ciśnienia do manometru poprowadzony jest obok przewodu średniego ciśnienia do automatu),

- pięciopunktowe nagłowie gumowe maski,

- gumowy pasek na szyję,

- wizjer maski powlekany krzemem, odporny na zarysowania,

- wtykowe złącze do automatu.

szt.

1

12

Miernik wielogazowy

- pomiar stężenia dolnej granicy wybuchowości 4 gazów,

- gwarancja min 4 lata,

- ochrona przed upadkiem z wysokości 7,5 m,

- prawidłowe działanie w temperaturze od - 40 do + 60 stopni,

- bateria litowo-polimerowa umożliwia wielokrotne ładowanie,

- 24 godziny czas pracy.

szt.

1

13

Szelki bezpieczeństwa

- waga - 1 660 g

- taśmy: materiał poliester

- szerokość: 45 mm

- nici: materiał poliester

- klamry spinająco-regulacyjne: materiał stal ocynkowana

- typ: klamra manualna

- klamry regulacyjne: materiał stal ocynkowana

- klamry zaczepowe: materiał stal ocynkowana

szt.

2

14

Przedłużacz bębnowy

- przedłużacz zwijany na metalowym bębnie,

- 4 gniazda wyposażone w klapki samozamykające IP-44,

- przewód przedłużacza wykonany został z wykorzystaniem izolacji żył oraz opony, z odpornego przewodu gumowego H05RR-F,

- nieobracalne gniazdo przedłużacza - zabezpiecza podłączone do niego urządzenia przed skręcaniem przewodów zarówno przy zwijaniu jak i rozwijaniu przewodu przedłużacza,

- odporność na długotrwałą wilgoć.

szt.

1

15

Wąż ssawny z łącznikami

- przyłącze: Łączniki 110,

- grubość ścianki: 7,6 mm,

- podciśnienie: do 0,080 MPa,

- ciśnienie próbne: 0,4 MPa,

- długość "L": 2500 mm,

- ciężar węża: ok. 10,5 kg,

- temperatura pracy: od -20°C do +60°C.

szt.

2

16

Młot dwuręczny

- głowica na stałe połączona z trzonkiem,

- głowica wykonana z hartowane stali,

- trzonek wykonany z kompozytu,

- wyposażony w  elementy odblaskowe.

szt.

1

17

Dyski sygnalizacyjne

- funkcja światła awaryjnego i ostrzegawczego,

- materiał: barwiony polymer,

- montaż na magnes,

- przelotka,

- temperatura pracy: - 30oC – 60oC,

- tryby pracy: obrotowy (pulsacyjny, naprzemienny), 360o (pulsacyjny, SOS, ciągły), kierunkowe światło, OFF,

- widoczność w ciągu dnia: do 300 m,

- widoczność w nocy: do 900 m (droga, woda), do 16 km (powietrze),

- wymiary: 112 x 35 mm,

- zasilanie: akumulator Li-ion 3,7V 700 mAh,

- źródło światła: 16 LED.

kpl.

1

18

Zwijadło do węży

- przystosowane do zwijania węży: W25, W52, W75,

- średnica węża do 500mm,

-waga zwijadła min. 8 kg,

-napęd przenoszony za pomocą łożyska w obudowie krytej,

- całość malowana proszkowo.

szt.

1

19

Rękawice specjalne

- wodoszczelna, wiatroszczelna i oddychająca membrana,

- część wierzchnia wykonana z tworzywa sztucznego stanowiącego polimer z grupy aramidów lub materiałem równoważnym, dodatkowo wyposażona w poliuretanowe (lub równoważne) piankowe ochraniacze przed uderzeniem,

- część chwytna powleczona warstwą silikonową-wszystkie warstwy rękawicy połączone ze sobą za pomocą szycia,

- regulowane zapięcie,

- najwyższa ochrona przed ogniem i promieniowaniem cieplnym,

- karabinek i oczko do przypięcia,

- elementy odblaskowe dla lepszej widoczności,

- odporność na ścieranie (EN 388) ≥ 4,

- odporność na przecięcie (EN 388) ≥ 4,

- odporność na rozdarcie (EN 388) ≥ 4,

- odporność na przebicie/przekłucie (EN 388) ≥ 3,

- odporność na płomienie (EN 407) ≥ 4,

- zręczność manualna(EN 420) ≥ 4,

- zapewniona możliwość prania w pralce w temp. do 60°C.

para

2


8.  Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z ofertą tabeli rozmiarów.

9.       Wszelkie niezbędne dane, w tym w szczególności rozmiary odzieży i szczegóły dotyczące wyposażenia Zamawiający przekaże Wykonawcy w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawarcia  umowy.

10.    Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii.

11.    Przedmiot zamówienia w ramach postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa

i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. Przedmioty wskazane w zadaniu winny posiadać certyfikat CNBOP (za wyjątkiem zwijadła do węży i mostków przejazdowych).

12.    Jeżeli w zapytaniu ofertowym użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z zapytaniem ofertowym. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w zapytaniu ofertowym. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego.

13.    Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę.

14.    Osoby upoważnione do kontaktu:

Iwona Perkowska tel. 857428155 wew. 20

15.    Termin wykonania zamówienia:

Do 30 dni od dnia podpisania umowy

16.    Termin związania ofertą:

Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

17.     Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami, należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo   –  w terminie: do dnia 07 lipca 2021 r. do godz. 10:00.

18.    Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

a). Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami:

Kryterium

Liczba punktów (waga)

Cena brutto wykonania zamówienia (C)

60

Termin wykonania zamówienia (T)

20

Okres gwarancji (G)

20

Razem

100   

 b). Kryterium C: Cena brutto wykonania zamówienia (60% wagi oceny).

1)      Ocena kryterium cena będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego;

2)      Cena określa łączną wartość brutto (tj. z VAT) złożonej przez Wykonawcę oferty, wynikającej z uwzględnienia wszystkich kosztów jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;

3)      Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium cena odpowiednią liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem:

C=(Cmin/Co) x 60pkt gdzie:

C - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - cena,

Cmin - oznacza najniższą cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,

Co -  oznacza cenę brutto oferty badanej

4)      Liczba punktów przyznana w ramach kryterium cena zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

5)      Za kryterium cena oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.

c). Kryterium T: Termin wykonania zamówienia (20% wagi oceny). 

1)      Ocena kryterium termin wykonania zamówienia będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego;

2)      Zamawiający informuje, że maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych;

3)      Termin wykonania zamówienia liczony jest od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

4)     Wykonawca może zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż termin maksymalny lub nie zaoferuje żadnego terminu wykonania zamówienia to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.

5)      Oferowany termin wykonania zamówienia należy oznaczyć w dniach w odpowiednim punkcie formularza ofertowego.

6)      Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium termin wykonania zamówienia odpowiednią liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem:

T=(Tmin/To) x 20pkt gdzie:

T oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - termin wykonania zamówienia

Tmin oznacza najkrótszy termin wykonania zamówienia, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,

To -  oznacza termin wykonania zamówienia w ofercie badanej.

7)     Liczba punktów przyznana w ramach kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

8)    W ramach kryterium termin wykonania zamówienia oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt.

d). Kryterium G: Okres gwarancji (20% wagi oceny). 

1)   Ocena kryterium okres gwarancji będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego;

2)      Zamawiający przyjmuje, że w kryterium „Okres gwarancji” oceniany będzie oferowany przez wykonawców okres gwarancji w skali od 12 miesięcy wyrażony w pełnych miesiącach.

3)      Punkty za kryterium „Okres gwarancji ” (G) zostaną obliczone według wzoru:

G = (Gb/Gn) x 20 pkt

gdzie:

G- ilość punktów za kryterium okres gwarancji,

Gb – okres gwarancji oferty badanej,

Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych.

4)      Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje terminu gwarancji wynoszącego co najmniej 12 miesięcy albo nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP;

5)      Oferowany termin gwarancji należy oznaczyć w pełnych miesiącach w odpowiednim punkcie formularza ofertowego.

6)      Liczba punktów przyznana w ramach kryterium „okres gwarancji” zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

7)      Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy.

8)     Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 12- m-cy. Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres dłuższy niż 12-mcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.

9)      W ramach kryterium okres gwarancji oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt.

e). Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

f). Za ofertę najkorzystniejszą w zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

g). Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

h). Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej zapytania.

i)         Cena winna obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia, w tym w szczególności: czynności uznanych przez Wykonawcę jako niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, opłaty niewymienione, które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenia, wszelkie podatki, w tym także należny podatek VAT, narzuty, ewentualne opusty oraz pozostałe składniki cenotwórcze.

j). Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

19.     Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

20.     Zamawiający poprawi w treści oferty:

a)     Oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie,

b)    Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, o których Zamawiający powiadomi wykonawcę, a wykonawca wyrazi na nie zgodę.

21.    Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryterium wyboru określone w niniejszym zapytaniu.

22.    W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.

23.     Klauzula  informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta

2)    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu

3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup sprzętu strażackiego i odzieży specjalnej dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże”  prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

4)    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 

5)    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)    obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7)    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)    posiada Pani/Pan:

      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)    nie przysługuje Pani/Panu:

      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

załączniki:

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy,

Załącznik Nr 2 – Wzór umowy,

Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na OSP

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3- tabela produktów.doc doc 240 2021-07-06 09:19:55 Postępowanie
opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 300.94 2021-06-30 10:16:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1- formularz ofertowy.doc doc 275.5 2021-06-30 10:16:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - wzór umowy.pdf pdf 875.47 2021-06-30 10:16:00 Przedmiot zamówienia
zapytanie ofertowe Rir.271.16.2021.pdf pdf 1075.95 2021-06-30 10:16:00 Przedmiot zamówienia
pytanie z dnia 02.07.2021.pdf pdf 54.15 2021-07-02 09:53:18 Publiczna wiadomość
zapytanie ofertowe Rir.271.16.2021 po zmianie.pdf pdf 1076.1 2021-07-02 09:54:49 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3- tabela produktów.doc doc 240 2021-07-06 09:52:21 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu składania ofert-sig.pdf pdf 872.84 2021-07-06 09:52:21 Publiczna wiadomość
uniewaznienie-sig.pdf pdf 999.93 2021-07-08 09:28:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-09 10:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć 89.866,63 zł brutto
2021-07-08 09:32 Iwona Perkowska Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Unieważnienie postepowania Zgodnie z art. 137 pkt 7 oraz art. 256 przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 24.10.2019 r., poz. 2019
2021-07-08 09:28 Iwona Perkowska Unieważnienie zapytania

uniewaznienie-sig.pd [...].pdf

2021-07-06 09:52 Iwona Perkowska Zmiana terminu składania ofert oraz Tabela produktów

Załącznik nr 3- tabe [...].doc

Zmiana terminu skład [...].pdf

2021-07-02 09:54 Iwona Perkowska Treść zapytania z uwzględnieniem zapytania

zapytanie ofertowe R [...].pdf

2021-07-02 09:53 Iwona Perkowska Odpowiedź na pytanie z dnia 02.07.2021

pytanie z dnia 02.07 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na OSP -

opis przedmiotu zamó [...].pdf

1 szt. - (0)
2 Formularz ofertowy -

Załącznik nr 1- form [...].doc

1 szt. - (0)
3 Wzór umowy -

Załącznik nr 2 - wzó [...].pdf

1 szt. - (0)
4 Zapytanie ofertowe -

zapytanie ofertowe R [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin wykonania zamówienia 20% Termin wykonania zamówienia (20% wagi oceny). 1) Ocena kryterium termin wykonania zamówienia będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego; 2) Zamawiający informuje, że maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych; 3) Termin wykonania zamówienia liczony jest od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) Wykonawca może zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż termin maksymalny lub nie zaoferuje żadnego terminu wykonania zamówienia to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. 5) Oferowany termin wykonania zamówienia należy oznaczyć w dniach w odpowiednim punkcie formularza ofertowego. 6) Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium termin wykonania zamówienia odpowiednią liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: T=(Tmin/To) x 20pkt gdzie: T - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - termin wykonania zamówienia Tmin - oznacza najkrótszy termin wykonania zamówienia, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert, To - oznacza termin wykonania zamówienia w ofercie badanej. 7) Liczba punktów przyznana w ramach kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. 8) W ramach kryterium termin wykonania zamówienia oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt. (0)
3 Okres gwarancji 20% Okres gwarancji (20% wagi oceny). 1) Ocena kryterium okres gwarancji będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego; 2) Zamawiający przyjmuje, że w kryterium „Okres gwarancji” oceniany będzie oferowany przez wykonawców okres gwarancji w skali od 12 miesięcy wyrażony w pełnych miesiącach. 3) Punkty za kryterium „Okres gwarancji ” (G) zostaną obliczone według wzoru: G = (Gb/Gn) x 20 pkt gdzie: G- ilość punktów za kryterium okres gwarancji, Gb – okres gwarancji oferty badanej, Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych. 4) Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje terminu gwarancji wynoszącego co najmniej 12 miesięcy albo nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP; 5) Oferowany termin gwarancji należy oznaczyć w pełnych miesiącach w odpowiednim punkcie formularza ofertowego. 6) Liczba punktów przyznana w ramach kryterium „okres gwarancji” zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. 7) Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy. 8) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 12- m-cy. Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres dłuższy niż 12-mcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą. 9) W ramach kryterium okres gwarancji oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1290