Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-RJ-TP.007.2021 Kurs prawa jazdy kat. C dla pracowników Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu.

Robert Judek
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Poznaniu Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 29-06-2021 09:50:00
Składania : 08-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 08-07-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 113.89 2021-06-29 09:50:00 Postępowanie
SWZ Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 634.36 2021-06-29 09:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 381.39 2021-06-29 09:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Klauzula RODO.pdf pdf 469.36 2021-06-29 09:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Projektowane Postanowienia Umowy.pdf pdf 786.36 2021-06-29 09:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 22.38 2021-06-29 09:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie z art. 125 ust. 1.docx docx 18.44 2021-06-29 09:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 Wykaz plac manewrowy.docx docx 16.28 2021-06-29 09:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 Wykaz pojazdów.docx docx 16.71 2021-06-29 09:50:00 Postępowanie
Informacja o zmianie treści SWZ - Załącznik nr 3.pdf pdf 206.08 2021-07-01 14:42:09 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 46.81 2021-07-01 14:42:09 Postępowanie
Załącznik nr 3 Klauzula RODO AKTUALNA.pdf pdf 467.22 2021-07-01 14:42:09 Postępowanie
Informacja o zmianie treści SWZ - Załącznik nr 3.pdf pdf 206.08 2021-07-01 15:07:44 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 46.81 2021-07-01 15:07:44 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 Klauzula RODO AKTUALNA.pdf pdf 467.22 2021-07-01 15:07:44 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania..pdf pdf 437.95 2021-07-12 09:23:22 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 189.04 2021-07-08 10:30:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-12 09:23 Robert Judek Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu z siedzibą w (60-346) Poznaniu przy ul. Rycerskiej 10, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych zawiadamia o unieważnieniu postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-07-08 10:30 Robert Judek Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

Informacja o kwocie [...].pdf

2021-07-01 15:07 Robert Judek Zamawiający informuje, że dokonał zmiany treści Załącznika nr 3 do SWZ (obowiązek informacyjny)

Informacja o zmianie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Załącznik nr 3 Klauz [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 400