Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZ-ZP-2375-7/21 Dostawa niszczarek, druków oraz kodów laboratoryjnych dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy

Termin:
Zamieszczenia : 29-06-2021 09:18:00
Składania : 09-07-2021 10:30:00
Otwarcia : 09-07-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w BZP.pdf pdf 106.55 2021-06-29 09:18:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 547 2021-06-29 09:18:00 Postępowanie
Zalacznik 1.doc doc 400.5 2021-06-29 09:18:00 Postępowanie
Zalacznik 2.doc doc 38.5 2021-06-29 09:18:00 Postępowanie
Zalacznik 3.ods ods 38.07 2021-06-29 09:18:00 Postępowanie
Zalacznik 4.doc doc 35.5 2021-06-29 09:18:00 Postępowanie
Zalacznik 5.doc doc 87 2021-06-29 09:18:00 Postępowanie
Zalacznik 6.doc doc 37.5 2021-06-29 09:18:00 Postępowanie
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.docx docx 14.03 2021-07-09 10:31:13 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 45 2021-07-09 12:05:54 Publiczna wiadomość
wyniki strona.pdf pdf 516.46 2021-07-22 11:45:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-22 11:45 Piotr Adamaszek Wrocław, dnia 22.07.2021r.
W załączeniu wyniki postępowania

wyniki strona.pdf

2021-07-09 12:05 Piotr Adamaszek Informacja z otwarcia ofert w dniu 09.06.2021r.

Informacja z otwarci [...].doc

2021-07-09 11:47 Piotr Adamaszek Sprostowanie do Informacji o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Kwoty na poszczególne zadania powinny wynosić:
1. 36.900,00 zł
2. 20.335,59 zł
3. 12.300,00 zł
2021-07-09 10:31 Piotr Adamaszek Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Informacja o kwocie [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 525