- Strona główna
- Postępowanie ID 476805
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZZ-ZP-2375-7/21 Dostawa niszczarek, druków oraz kodów laboratoryjnych dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Adamaszek
-
Organizacja
-
OddziałSekcja Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-06-29 09:18:00
-
Składania2021-07-09 10:30:00
-
Otwarcie ofert2021-07-09 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-07-22
11:45:50
|
Piotr Adamaszek |
Wrocław,
dnia
22.07.2021r. W załączeniu wyniki postępowania Załączniki |
2021-07-09
12:05:54
|
Piotr Adamaszek |
Informacja
z
otwarcia
ofert
w
dniu
09.06.2021r.
Załączniki |
2021-07-09
11:47:40
|
Piotr Adamaszek |
Sprostowanie
do
Informacji
o
kwocie
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia: Kwoty na poszczególne zadania powinny wynosić: 1. 36.900,00 zł 2. 20.335,59 zł 3. 12.300,00 zł |
2021-07-09
10:31:13
|
Piotr Adamaszek |
Informacja
o
kwocie
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?