Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZS.271.3.2021 “Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej”

Magdalena Ślęzak-Grabska
Gmina Głogów Małopolski
Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2021 15:00:00
Składania : 12-07-2021 09:00:00
Otwarcia : 12-07-2021 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie.pdf pdf 153.17 2021-06-28 15:00:00 Postępowanie
SWZ.odt odt 63.95 2021-06-28 15:00:00 Postępowanie
załączniki 2.1-2.7.7z 7z 106.12 2021-06-28 15:00:00 Postępowanie
zał. nr 3 - oświadczenie wykonawcy.docx docx 17.57 2021-06-28 15:00:00 Postępowanie
zał. nr 4 - grupa kapitałowa.docx docx 19.8 2021-06-28 15:00:00 Postępowanie
zał. nr 5 - wykaz dostaw.docx docx 18.56 2021-06-28 15:00:00 Postępowanie
zał. nr 6 - zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx docx 17.1 2021-06-28 15:00:00 Postępowanie
zał. nr 7 - pełnomocnictwo.doc doc 47.5 2021-06-28 15:00:00 Postępowanie
zał. nr 8 - projekt umowy.docx docx 28.44 2021-06-28 15:00:00 Postępowanie
zał. nr 1 - formularz oferty.docx docx 19.61 2021-06-29 12:27:23 Postępowanie
zawiadomienie o wyborze oferty.doc doc 40.5 2021-07-14 09:24:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-14 09:24 Magdalena Ślęzak-Grabska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofert.
Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.) pn: “Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej”

Zamawiający zgodnie z art. 239 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. ) dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert, które zostały przedstawione w załączniku do wiadomości.


zawiadomienie o wybo [...].doc

2021-07-13 10:55 Magdalena Ślęzak-Grabska Sprostowanie do Informacji z otwarcia
Podczas otwarcia ofert w dniu 12.07.2021 r. Zamawiający omyłkowo nie uwzględnił oferty złożonej prawidłowo przez firmę Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe Piotr Kusz, 36-016 Chmielnik 332.
W związku z powyższym Zamawiający dokonuje sprostowania Informacji z otwarcia ofert z dnia 12.07.2021 r i informuje że Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe Piotr Kusz złożyło ofertę na pakiet IV na kwotę 36 920,10 zł

2021-07-12 14:14 Magdalena Ślęzak-Grabska ZS.271.3.2021 Wysoka Głogowska, dnia 12.07.2021



Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.) pn: “Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej”


Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej, Wysoka Głogowska 299 zwane w dalszej części Zamawiającym, na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”, przedstawia informacje z otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 12.07.2021 r., o godzinie 9:15 i zostały otwarte następujące oferty:



1 Zakład Mięsny NOWY MAXPOL R.J. Kizior Sp. J. ul. Leśna 2, 39-207 Brzeźnica Pakiet V 41 681,33 zł
2. Firma Cateringowa SOWRAD Konrad Sowa, 36-062 Zaczernie 825 Pakiet IV 32 018,18 zł
3. Jawit A. i J. Białas L. i W. Lampara Sp. J. ul. Mięsowicza 2a, 38-400 Krosno Pakiet VI 24 113,78 zł
4. Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska“w Głogowie ul. Joselewicza 1, 36-060 Głogów Małopolski Pakiet VII 11 117,53 zł
5. WIDAN Polska Sp. z o. o. Sp.K. ul. Jasińskiego 56b, 37-700 Przemyśl Pakiet VI 26 403,27 zł
6. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Stalowej Woli ul. Staszica 1, 37-450 Stalowa Wola: Pakiet III 24 939,71 zł
7. Almax – Dystrybucja Sp.z.o.o.Panieńszczyzna, 21-002 Jastków: Pakiet II 46 162,46 zł III 25 847,30 zł
8. P.P.U.H „GAMA” Marek Gancarz, 36-002 Jasionka, Stobierna 273: Pakiet I 38 791,90 zł
9. Przedsiębiorstwo Handlowe „Sagra“ Lucyna Popek: Pakiet I 36 920,10 zł




Zamawiający informuje, że nie została otwarta oferta przesłana przez:
1) Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe Piotr Kusz, 36-016 Chmielnik 332 – plik nie został za-szyfrowany identyfikatorem postępowania dotyczącym niniejszego zamówienia, stąd Zamawiający nie mógł odszyfrować złożonych plików





2021-07-12 09:44 Magdalena Ślęzak-Grabska Szanowni Państwo
Zamawiający informuje że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia : “Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej”
218 000,00 PLN brutto z środków własnych.
Pakiet 1 wartość zamówienia brutto: 40 000,00 zł
Pakiet 2 wartość zamówienia brutto: 40 000,00 zł
Pakiet 3 wartość zamówienia brutto: 25 000,00 zł
Pakiet 4 wartość zamówienia brutto: 34 000,00 zł
Pakiet 5 wartość zamówienia brutto: 42 000,00 zł
Pakiet 6 wartość zamówienia brutto: 25 000,00 zł
Pakiet 7 wartość zamówienia brutto: 12 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy 100% W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 663