Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Gpr.271.16.2021 Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego

Andrzej Mocek
Gmina Frysztak
Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2021 11:34:00
Składania : 09-07-2021 09:00:00
Otwarcia : 09-07-2021 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 144.9 2021-06-24 11:34:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 881.74 2021-06-24 11:34:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do SWZ -Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 704.4 2021-06-24 11:34:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 do SWZ - wzór oferty.docx docx 27.17 2021-06-24 11:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie z art. 125 ust. 1.doc doc 121 2021-06-24 11:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o wykluczeniu.docx docx 22.85 2021-06-24 11:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - oświadczenie o wspólnym ubieganiu sie o zamówienie.docx docx 18.84 2021-06-24 11:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.doc doc 114.5 2021-06-24 11:34:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 52.12 2021-07-01 12:10:46 Postępowanie
Zmiana treści SWZ.pdf pdf 731.76 2021-07-01 12:10:50 Postępowanie
Zmiana ogłoszenia II.pdf pdf 52.06 2021-07-07 13:22:58 Postępowanie
Zmiana treści SWZII.pdf pdf 713.99 2021-07-07 13:23:02 Postępowanie
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 393.05 2021-07-09 07:26:44 Postępowanie
Odpowiedź na pytania do SWZ.pdf pdf 405.67 2021-06-25 14:33:44 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania do SWZ II.pdf pdf 503.81 2021-06-29 11:41:52 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania do SWZ III.pdf pdf 423.15 2021-06-29 14:57:16 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania do SWZ IV.pdf pdf 411.23 2021-07-01 09:59:43 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania do SWZ V.pdf pdf 494.56 2021-07-07 13:17:02 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 393.05 2021-07-09 07:24:30 Publiczna wiadomość
Informacja o złożonych ofertach.pdf pdf 414.57 2021-07-09 10:06:57 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 566.99 2021-07-09 13:20:54 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 83.46 2021-07-09 13:23:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-09 13:23 Andrzej Mocek Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA FRYSZTAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Wojciecha Blajera 20
1.5.2.) Miejscowość: Frysztak
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-130
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172777110
1.5.8.) Numer faksu: 172777920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@frysztak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frysztak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/frysztak
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b31e3599-d4c1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109738/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109738/01 z dnia 2021-07-09
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09 12:00
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010181/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o
zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092692/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie
podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gpr.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu
operacyjnego”.2.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu
Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt.3 ustawy pzp – cena oferty
najkorzystniejszej przewyższa kwotę , którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie
zamówienia przy braku możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109738/01 z dnia 2021-07-09
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482304,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482304,88

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2021-07-09 13:20 Andrzej Mocek GMINA FRYSZTAK
woj. PODKARPACKIE
ul. ks. Wojciecha Blajera 20 , 38-130 Frysztak
tel.(17)2777-903,2777-110, fax (17) 2777-920
e-mail: ug@frysztak.pl www.frysztak.pl

Gpr.271.16.2021 Frysztak 09.07.2021 r.

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


Dotyczy postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. : „Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego”
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) Gmina Frysztak informuje, że unieważnia w/w postępowanie.
Uzasadnienie:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt.3 ustawy pzp – cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę , którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia przy braku możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty




Wójt
( - )
Jan Ziarnik
(Podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym)

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-07-09 10:06 Andrzej Mocek Gpr.271.16.2021 Frysztak 09.07.2021 r.
INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH
Dotyczy postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. : „Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego”
Zgodnie z art. 222 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) Gmina Frysztak informuje, że w terminie do dnia 09.07.2021 r., do godz. 900 złożono następujące oferty:

Nr oferty Nazwa oferenta Adres oferenta
1 2 3
1 KONSORCJUM EFL S.A i WIALAN LANGER i WIATR SPÓŁKA JAWANA UL. LEGNICKA 48 BUD.C-D
54-202 WROCŁAW
Cena brutto PLN 482 304,88
Okres gwarancji (m-ce) 36 M-CY
Termin dostawy 14 DNI
wartość oferty netto: 392 117,79 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt dwa tysiące sto siedemnaście złotych 00/100).
wartość oferty brutto: 482 304, 88 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt dwa tysiące trzysta cztery złote 88/100 ).

Wójt
( - )
Jan Ziarnik
(Podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym)

Informacja o złożony [...].pdf

2021-07-09 07:24 Andrzej Mocek Gpr.271.16.2021 08.07.2021 r.
I N F O R M A C J A


Dotyczy postępowania pn.: : „Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego”


Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na realizację w/w zamówienia kwotę: 265 000,00 zł brutto.



Wójt
( - )
Jan Ziarnik
(Podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym)

Informacja o kwocie [...].pdf

2021-07-07 13:17 Andrzej Mocek GMINA FRYSZTAK
woj. PODKARPACKIE
ul. ks. Wojciecha Blajera 20 , 38-130 Frysztak
tel.(17)2777-903,2777-110, fax (17) 2777-920
e-mail: ug@frysztak.pl www.frysztak.pl

Gpr.271.16.2021 Frysztak 2021.07.07


ODPOWIEDŹ NA PYTANIA DO SWZ
Postępowanie na „Dostawę ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego”

Działając na podstawie art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), uprzejmie informuję, iż w dniu 5 lipca 2021 r. do Zamawiającego wpłynęły pytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Poniżej przedstawienie ich treści wraz z wyjaśnieniami udzielonymi przez Zamawiającego.

1. Czy Zamawiający dopuści zawarcie umowy leasingu na wzorze stosowanym przez Wykonawcę? Oraz czy Zamawiający zgodzi się na włączenie postanowień dodatkowych przewidzianych w pkt XXIII SIWZ wraz z całym SIWZ jako załącznik do umowy leasingu, bez konieczności wprowadzania zmian w treści umowy leasingu, z zastrzeżeniem że w przypadku rozbieżności pomiędzy treścią UL a SIWZ pierwszeństwo w zastosowaniu mają postanowienia SIWZ?

Ad.1. Zamawiający wyraża zgodę na powyższe rozwiązanie.
2. Czy Zamawiający będzie ponosił dodatkowe koszty wynikające z Tabeli Opłat i Prowizji obowiązującej u Wykonawcy/Finansującego za dodatkowe czynności związane z obsługą przedmiotowej umowy wykonywane przez Wykonawcę/Finansującego na wniosek Zamawiającego oraz będzie ponosił dodatkowe koszty administracyjne za czynności będące wynikiem działań Korzystającego, np. koszty rejestracji, za obsługę mandatów, wydanie wtórników tablic rejestracyjnych?

Ad.2. Zamawiający wyraża zgodę na powyższe rozwiązanie.

3. Czy Zamawiający zobowiązuje się do wykupu przedmiotu leasingu po upływie okresu na jaki została zawarta umowa i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających oraz czy dopuści standardowy proces wykupy stosowany u Finansującego, tj. złożenie w Umowie Leasingu nieodwołalnej oferty zakupu Przedmiotu Leasingu po upływie okresu leasingu za wartość końcową oraz zapłatę opłaty za wykup do ostatniego dnia miesiąca, w którym nastąpi płatność ostatniej raty?

Ad.3. Zamawiający wyraża zgodę na powyższe rozwiązanie.

4. Prosimy o informację, czy i w jaki sposób Zamawiający poinformuje finansującego/Wykonawcę o naliczeniu kar umownych?

Ad.4. Zamawiający poinformuje o naliczeniu kar umownych w formie listu poleconego z notą obciążeniową.

5. Czy Zamawiający dopuszcza, by gwarancja jakości na Przedmiot Zamówienia została udzielona przez Sprzedawcę Przedmiotu Zamówienia oraz przez niego wykonywana, a nie przez Finansującego?

Ad.5. Zamawiający wyraża zgodę na powyższe rozwiązanie.

6. Czy Zamawiający zobowiązuje się do regulowania okresowych opłat leasingowych (rat) zgodnie z harmonogramem, nawet w przypadku gdy do dnia płatności nie zostanie dostarczana do Zamawiającego faktura za daną okresową opłatę leasingową?

Ad.6. Zamawiający będzie uiszczał raty leasingowe wyłącznie na podstawie wystawionej faktury.

7. „Czy Zamawiający dopuszcza, by gwarancja jakości na Przedmiot Zamówienia została udzielona przez Sprzedawcę Przedmiotu Zamówienia oraz przez niego wykonywana, a nie przez Finansującego? Z zapisów SIWZ dotyczących wymogu w przedmiotowej kwestii nie wynika co prawda, że gwarancja ma zostać udzielona przez Finansującego, a niniejszy wniosek Finansujący/Wykonawca składa dla rozwiania wątpliwości w tym zakresie. Finansujący wyjaśnia przy tym, że w ramach prowadzonej działalności gospodarczej świadczy wyłącznie usługi finansowania inwestycji gospodarczych swoich Klientów; nie prowadzi produkcji rzeczy na potrzeby świadczonych usług leasingu oraz nie świadczy usług związanych z ich serwisem lub naprawą. Sprzedawca udzieli gwarancji na Przedmiot Zamówienia w zakresie co najmniej odpowiadającym wymaganiom wynikającym z SIWZ oraz będzie wykonywał wszelkie czynności związane z serwisem Przedmiotu Zamówienia. Jednocześnie w związku z tym, że z chwilą nabycia przez Wykonawcę własności Przedmiotu Zamówienia na potrzeby wykonania umowy leasingu, na Zamawiającego przejdą wszelkie uprawnienia wynikające z tytułu wad rzeczy, w szczególności prawa z gwarancji, wobec czego zgoda Zamawiającego na wnioski objęte niniejszym pismem Wykonawcy w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na dotychczasowe wymagania opisane w specyfikacji przedmiotowego zamówienia w zakresie gwarancji.
W związku z powyższym prosimy o potwierdzenie, że:
a. Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń, zgłoszeń dotyczących opłat leasingowych i Przedmiotu Leasingu tylko z Finansującym,
b. Zamawiający będzie dokonywał rozliczenia, zgłoszeń wynikających z warunków gwarancji, serwisu przedmiotu leasingu, jego utrzymania bezpośrednio z Dostawcą (oczywiście pamiętając o solidarnej odpowiedzialności Wykonawców)?”

Ad.7. Zamawiający wyraża zgodę na powyższe rozwiązanie.

8. Prosimy o informację, czy Zamawiający dopuszcza pobieranie faktur i harmonogramu z dedykowanego portalu Klienta?

Ad.8. Zamawiający wyraża zgodę na powyższe rozwiązanie.

Wójt
( - )
Jan Ziarnik

(Podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym)

Odpowiedź na pytania [...].pdf

2021-07-01 09:59 Andrzej Mocek GMINA FRYSZTAK
woj. PODKARPACKIE
ul. ks. Wojciecha Blajera 20 , 38-130 Frysztak
tel.(17)2777-903,2777-110, fax (17) 2777-920
e-mail: ug@frysztak.pl www.frysztak.pl

Gpr.271.16.2021 Frysztak 2021.06.30


ODPOWIEDŹ NA PYTANIA DO SWZ
Postępowanie na „Dostawę ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego”

Działając na podstawie art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), uprzejmie informuję, iż w dniu 30 czerwca 2021 r. do Zamawiającego wpłynęły pytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Poniżej przedstawienie ich treści wraz z wyjaśnieniami udzielonymi przez Zamawiającego.

1. Czy pojemność silnika 4500 cm3 jest dopuszczalna ?
Ad.1. Zamawiający wyraża zgodę pojemność do 4500 cm3.
2. Czy wydatek pompy dla TUZ i wyjść hydraulicznych może być większy niż 70 l/min?
Ad.2. Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie wydatku max. do 100 l/min.

3. Czy hamulce hydrauliczne do przyczepy są wymagane ?
Ad. 3. Tak.
4. Czy przedni TUZ może mieć większy udźwig niż 2800 kg ?
Ad.4. Zamawiający wyraża zgodę na zwiększenie udźwigu przedniego TUZ do 3000 kg.
5. Czy na tylnym TUZ może być kat. II/III ?
Ad.5. TAK.

6. Czy udźwig tylnego TUZ może być większy niż 6000 kg ?
Ad.6. Zamawiający wyraża zgodę na zwiększenie udźwigu tylnego TUZ do 7000 kg.

7. Czy zbiornik paliwa oraz Adblue może być większy od podanych przedziałów ?
Ad.6. TAK.

Wójt
( - )
Jan Ziarnik
(Podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym)

Odpowiedź na pytania [...].pdf

2021-06-29 14:57 Andrzej Mocek GMINA FRYSZTAK
woj. PODKARPACKIE
ul. ks. Wojciecha Blajera 20 , 38-130 Frysztak
tel.(17)2777-903,2777-110, fax (17) 2777-920
e-mail: ug@frysztak.pl www.frysztak.pl

Gpr.271.16.2021 Frysztak 2021.06.29


ODPOWIEDŹ NA PYTANIA DO SWZ


Postępowanie na „Dostawę ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego”

Działając na podstawie art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), uprzejmie informuję, iż w dniu 29 czerwca 2021 r. do Zamawiającego wpłynęły pytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Poniżej przedstawienie ich treści wraz z wyjaśnieniami udzielonymi przez Zamawiającego.

1. Uprzejmie proszę o informację jaką datę WIBORu przyjąć do skalkulowania ceny oferty.

Ad.1. Do skalkulowania ceny oferty należy przyjąć datę 25.06.2021 roku.



Z up. Wójta
( - )
Halina Kolanko
Sekretarz Gminy
(Podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym)

Odpowiedź na pytania [...].pdf

2021-06-29 11:41 Andrzej Mocek GMINA FRYSZTAK
woj. PODKARPACKIE
ul. ks. Wojciecha Blajera 20 , 38-130 Frysztak
tel.(17)2777-903,2777-110, fax (17) 2777-920
e-mail: ug@frysztak.pl www.frysztak.pl

Gpr.271.16.2021 Frysztak 2021.06.29


ODPOWIEDŹ NA PYTANIA DO SWZ


Postępowanie na „Dostawę ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego”

Działając na podstawie art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), uprzejmie informuję, iż w dniu 29 czerwca 2021 r. do Zamawiającego wpłynęły pytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Poniżej przedstawienie ich treści wraz z wyjaśnieniami udzielonymi przez Zamawiającego.

1. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający zgadza się, aby integralną część Umowy leasingu stanowiła oparta o jedną, roczną, ryczałtową opłatę tabela opłat i prowizji w wysokości: 160 zł netto. Opłata ryczałtowa zastępuje większość wycenianych oddzielnie czynności związanych z posprzedażową obsługą Umowy leasingu. W ramach ryczałtu Klient nie ponosi kosztów m.in. za: cesję umowy, obsługę mandatów, wcześniejsze zakończenia Umowy, bezpłatny dostęp do Portalu Klienta. Tabela opłat jest częścią OWUL – co gwarantuje Klientom niezmienność warunków przez cały okres trwania Umowy.

Ad.1. Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie w/w opłaty.

2. Uprzejmie proszę o akceptację pobierania faktur w wersji elektronicznej z dedykowanego portalu klienta.
Ad.2. Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie takiej formy.

3. Wykonawca/Finansujący jako Instytucja Finansowa zgodnie z obowiązującymi przepisami jest zobligowany do przeprowadzenia analizy finansowej Podmiotu, któremu udziela finansowania wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. Prosimy o udostępnienie dokumentów finansowych, które umożliwią przeprowadzenie takich czynności:
- bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2019, 2020;
- bilans oraz rachunek zysków i strat wg. stanu na koniec I kwartału 2021 zamiennie sprawozdanie wg. wzoru F01 za I kwartał 2021.

Ad. 3. Jednostka prowadzi działalność budżetową opartą na uchwalanym corocznie budżecie. Sprawozdania są dostępne pod linkiem https://bip.frysztak.pl/index.php?id=1233

4. Z uwagi na fakt, iż Umowa Finansującego jest nieedytowalna proszę o możliwość podpisania aneksu/dodatkowych postanowień umownych w terminie podpisania Umowy leasingu na wzorze Finansującego, w którym zostaną zawarte ogólne warunki umowy Zamawiającego. Jest to standardowe rozwiązanie praktykowane przez podmioty publiczne. Ogólne warunki przyszłej umowy będą mieć pierwszeństwo stosowania przed dokumentem proponowanym przez Wykonawcę w przypadku ewentualnej sprzeczności. Proszę o dopuszczenie takiego scenariusza działania.

Ad.4. Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowana opcję.

5. Z uwagi na fakt, że ubezpieczenie Sprzętu zgodnie z SIWZ leży po stronie Zamawiającego, proszę o potwierdzenie, że Zamawiający pokryje koszty administrowania polisami ubezpieczeniowymi rok rocznie w wysokości 200 zł netto.

Ad.5. Zamawiający nie wyraża zgody na pokrycie w/w opłaty.

6. Jako formę odszkodowania Zamawiający przewidział kary umowne. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o ich zmniejszenie z 5% na 2%, z 0,5% na 0,05%.

Ad.6. Kary umowne Zamawiający pozostawia bez zmian i nie wyraża zgody na ich zmniejszenie.

6. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację. Zamawiający będzie zobowiązany do jego poniesienia na podstawie re faktury wystawionej w trakcie trwania umowy leasingu przez Wykonawcę – Finansującego. Założenie to jest zgodne z kodeksowym ujęciem umowy leasingu, zgodnie z którym wszelkie podatki, opłaty i inne ciężary związane z korzystaniem i posiadaniem leasingowanego dobra, ponosi korzystający.

Ad.6. Zamawiający poniesie w/w koszty.

Wójt
( - )
Jan Ziarnik
(Podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym)


Odpowiedź na pytania [...].pdf

2021-06-25 14:33 Andrzej Mocek GMINA FRYSZTAK
woj. PODKARPACKIE
ul. ks. Wojciecha Blajera 20 , 38-130 Frysztak
tel.(17)2777-903,2777-110, fax (17) 2777-920
e-mail: ug@frysztak.pl www.frysztak.pl

Gpr.271.16.2021 Frysztak 2021.06.25


ODPOWIEDŹ NA PYTANIA DO SWZ


W związku z wpłynięciem pytania dotyczącego SWZ w postępowaniu na „Dostawę ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego” zamawiający udziela odpowiedzi:


1. Czy w grę wchodzi oprocentowanie w oparciu o stawkę bazowa WIBOR 3M

Ad.1. Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie stawki bazowej WIBOR 3M.




Z up. Wójta
( - )
Halina Kolanko
Sekretarz Gminy
(Podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym)

Odpowiedź na pytania [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy 100% W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 753