Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/15/2021 Dostawa ubrań i pościeli jednorazowego użytku oraz serwet operacyjnych

Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2021 09:30:00
Składania : 05-07-2021 09:00:00
Otwarcia : 05-07-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_Ubrania_pościel_Serwety.pdf pdf 263.12 2021-06-24 09:30:00 Postępowanie
Zał_1.1_1.3_Formularze_asortymentowo_cenowe.xls xls 55.5 2021-06-24 09:30:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1_Formularz_Ofertowy.docx docx 76.25 2021-06-24 09:30:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_Oświadczenie_Warunki_wykluczenia.docx docx 67.88 2021-06-24 09:30:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3_Grupa_kapitałowa.doc doc 123 2021-06-24 09:30:00 Postępowanie
Załącznik_nr_4_Ośw_o_aktualności.doc doc 90 2021-06-24 09:30:00 Postępowanie
Załącznik_nr_5_Wzór_umowy.pdf pdf 148.23 2021-06-24 09:30:00 Postępowanie
Ogłoszenia_o_zamówieniu.pdf pdf 115.53 2021-06-24 09:30:00 Postępowanie
wyjaśnienia 1.pdf pdf 220.8 2021-06-29 10:03:08 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 50.75 2021-07-05 10:40:25 Publiczna wiadomość
1_ABENA.zip zip 603.37 2021-07-05 10:40:25 Publiczna wiadomość
2_ZARYS.zip zip 4384.41 2021-07-05 10:40:25 Publiczna wiadomość
3_PAUL_HARTMANN.zip zip 10671.57 2021-07-05 10:40:25 Publiczna wiadomość
4_EM_POLAND.zip zip 316.38 2021-07-05 10:40:25 Publiczna wiadomość
5_CMS.zip zip 11898.98 2021-07-05 10:40:25 Publiczna wiadomość
wyjasnienia 2.pdf pdf 1830.03 2021-07-01 14:11:20 Publiczna wiadomość
informacja_o_wynikach_postępowania.pdf pdf 624.75 2021-07-27 09:31:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-27 09:31 Karolina Potopowicz Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, działając na podstawie art. 253 ust. 1 uPzp. zawiadamia, że w wyniku postępowania prowadzonego trybem podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, zgodnie z przepisami art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) poniżej 214 000 euro na dostawę ubrań i pościeli jednorazowego użytku oraz serwet operacyjnych, informuje o dokonanym na podstawie art. 239 ust. 1 wyborze najkorzystniejszej oferty.

informacja_o_wynikac [...].pdf

2021-07-05 10:40 Karolina Potopowicz Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu przesyła w załączeniu informację z otwarcia ofert z dnia 05.07.2021 oraz oferty, które wpłynęły w niniejszym postępowaniu

Informacja z otwarci [...].pdf

1_ABENA.zip

2_ZARYS.zip

3_PAUL_HARTMANN.zip

4_EM_POLAND.zip

5_CMS.zip

2021-07-05 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto: 280 303,20 zł w podziale na pakiety :
Pakiet nr 1 - 116 467,20 zł
Pakiet nr 2 - 31 752,00 zł
Pakiet nr 3 - 132 084,00 zł
2021-07-01 14:11 Andrzej Żuk Wyjaśnienia 2 z dnia 01.07.2021r.

wyjasnienia 2.pdf

2021-06-29 10:03 Karolina Potopowicz Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu zgodnie z art. 284 ust. 2 przesyła w załączeniu wyjaśnienia z dnia 29.06.2021r.

wyjaśnienia 1.pdf

2021-06-29 08:50 Karolina Potopowicz Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 644