Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZP.271.1.5.2021.DDR Realizacja robót budowlanych związanych z projektem pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Sandomierza”, w skład którego wchodzi: Część 1 (Zadanie 1 ) – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Mickiewicza 39, wymiana oświetlenia, montaż paneli fotowoltaicznych” Część 2 (Zadanie 2) – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Cieśli 2, wymiana oświetlenia, montaż paneli fotowoltaicznych”. Zadania realizowane są w ramach Umowy nr RPSW.03.03.00-26-0065/17-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.03.03.00-26-0065/17 pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Sandomierza”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Osi 3 „Efektywna i zielona energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Dorota Drozdowska-Achenbach
Gmina Sandomierz
Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2021 14:22:00
Składania : 15-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 15-07-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zam. opublikowane 22.06.2021.pdf pdf 151.08 2021-06-22 14:22:00 Postępowanie
SWZ - wersja dostępność.zip zip 1170.81 2021-06-22 14:22:00 Postępowanie
SWZ.zip zip 147385.52 2021-06-22 14:22:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dn. 05.07.2021.pdf pdf 43.42 2021-07-05 13:08:26 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dn. 02.07.2021 - wersja dostępność.docx docx 73.67 2021-07-05 13:08:26 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dn. 05.07.2021.pdf pdf 830.11 2021-07-05 13:08:26 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ z dn. 07.07.2021 - wersja dostepnosc.docx docx 71.53 2021-07-07 10:30:34 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ z dn. 07.07.2021.pdf pdf 760.37 2021-07-07 10:30:34 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ z dn. 09.07.2021 - wersja dostępność.docx docx 78.44 2021-07-09 10:36:56 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ z dn. 09.07.2021.pdf pdf 1538.27 2021-07-09 10:36:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - wersja dostępność.docx docx 79.25 2021-07-15 14:12:54 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 454.55 2021-07-15 14:12:54 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty - BIP - wersja dost. cyfrowa.docx docx 73.85 2021-08-20 09:01:57 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty - BIP.pdf pdf 540.3 2021-08-20 09:01:57 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania - opublikowane.pdf pdf 105.37 2021-09-08 12:47:30 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie umowy (na cz 2) - opublikowane.pdf pdf 67.5 2022-07-13 11:52:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie umowy (na cz 1) - opublikowane.pdf pdf 83.31 2022-08-04 09:04:10 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o drugiej zmianie umowy (na cz 2) - opublikowane.pdf pdf 79.39 2022-08-05 08:05:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-05 08:05 Dorota Drozdowska-Achenbach W załączeniu ogłoszenie o zmianie umowy (na część 2).

Ogłoszenie o drugiej [...].pdf

2022-08-04 09:04 Dorota Drozdowska-Achenbach W załączeniu ogłoszenie o zmianie umowy ( na część 1 ).

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-07-13 11:52 Dorota Drozdowska-Achenbach W załączeniu ogłoszenie o zmianie umowy ( na część 2 ).

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-09-08 12:47 Dorota Drozdowska-Achenbach W zał. ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-08-20 09:01 Dorota Drozdowska-Achenbach W załączeniu informacja o wyborze oferty (skan).

Informacja o wyborze [...].docx

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-15 14:12 Dorota Drozdowska-Achenbach W zał. informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-15 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota brutto 8.336.000,00 zł jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz kwoty brutto jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części:
Część 1: 3.678.000,00zł brutto
Część 2: 4.658.000,00zł brutto
2021-07-09 10:36 Dorota Drozdowska-Achenbach W załączeniu wyjaśnienie treści SWZ z dn. 09.07.2021.

Wyjaśnienie treści S [...].docx

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2021-07-07 10:30 Dorota Drozdowska-Achenbach W załączeniu wyjaśnienie treści SWZ z dn. 07.07.2021.

Wyjaśnienie treści S [...].docx

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2021-07-05 13:08 Dorota Drozdowska-Achenbach W załączeniu wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dn. 05.07.2021 oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dn. 05.07.2021.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienie i zmiana [...].docx

Wyjaśnienie i zmiana [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1784