Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IN.271.2.2021 Zakup wyposażenia Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lesznie. Etap I

Michał Kopacz
Urząd Miasta Leszno Department: Wydział Inwestycji
Deadlines:
Published : 22-06-2021 13:52:00
Placing offers : 26-07-2021 10:00:00
Offers opening : 26-07-2021 10:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2021-OJS119-312497-pl.pdf pdf 610.63 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
SWZ UE Etap I_final_16.06.pdf pdf 1655.95 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Załącznik 1.doc doc 120 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Załącznik 1a.xlsx xlsx 11.64 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Załącznik 2 - Opis Przedmiotu Zamówienia.zip zip 2075.36 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Załącznik 3 - espd-request.zip zip 80.61 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Załącznik 4.pdf pdf 1166.73 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Załącznik 5.doc doc 92.5 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Załącznik 6.doc doc 75.5 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Załącznik 7a.pdf pdf 490.51 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Załącznik 7b.pdf pdf 490.51 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Załącznik 7c.pdf pdf 500.03 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Załącznik 8.doc doc 71 2021-06-22 13:52:00 Proceeding
Zestaw pytań i odpowiedzi nr 1.pdf pdf 1451.59 2021-07-01 14:08:28 Public message
zestaw pytan i odpowiedzi 2, modyfikacja 1.zip zip 1905.78 2021-07-07 14:02:01 Public message
zestaw pytań i odpowiedzi 2, modyfikacja 1.pdf pdf 1431.25 2021-07-07 14:02:01 Public message
zestaw pytań i odpowiedzi 3, modyfikacja 2.zip zip 326.05 2021-07-16 12:52:28 Public message
zestaw pytań i odpowiedzi 3, modyfikacja 2.pdf pdf 799.99 2021-07-16 12:52:28 Public message
Załącznik 3 - JEDZ.zip zip 87.31 2021-07-19 18:46:49 Public message
Modyfikacja treści SWZ 3.pdf pdf 518.72 2021-07-19 18:46:49 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 498.36 2021-07-26 15:03:06 Public message
cz.7_wybór.pdf pdf 545.42 2021-10-06 13:01:11 Public message
cz.8_wybór.pdf pdf 550.07 2021-10-06 13:01:11 Public message
unieważnienie.pdf pdf 532.48 2021-10-08 19:11:02 Public message
cz.9_wybór.pdf pdf 550.68 2021-10-13 17:04:14 Public message
cz.1.7,1.8,2.1,2.4,2.5,4.2,6.1,6.2_wybór.pdf pdf 590.56 2021-10-15 20:31:35 Public message
unieważnienie2.pdf pdf 525.38 2021-10-15 20:31:35 Public message
unieważnienie3.pdf pdf 535.75 2021-10-19 17:44:21 Public message
cz.2.3,5.1,5.5_wybór.pdf pdf 557.86 2021-10-19 17:44:21 Public message
unieważnienie4.pdf pdf 522.78 2021-11-05 16:29:39 Public message

Announcements

2021-11-05 16:29 Michał Kopacz Zamawiający publikuje informację o unieważnieniu postępowania dla części 2.3, 5.1, 5.5 przedmiotu zamówienia.

unieważnienie4.pdf

2021-10-19 17:44 Michał Kopacz Zamawiający publikuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (dla niektórych części postępowania) oraz zawiadomienie o unieważnieniu niektórych części postępowania

unieważnienie3.pdf

cz.2.3,5.1,5.5_wybór [...].pdf

2021-10-15 20:31 Michał Kopacz Zamawiający publikuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (dla niektórych części postępowania) oraz zawiadomienie o unieważnieniu niektórych części postępowania

cz.1.7,1.8,2.1,2.4,2 [...].pdf

unieważnienie2.pdf

2021-10-13 17:04 Michał Kopacz Zamawiający publikuje informację o wyborze oferty na część 9 przedmiotu zamówienia.

cz.9_wybór.pdf

2021-10-08 19:11 Michał Kopacz Zamawiający publikuje informację o unieważnieniu postępowania dla części 1.1, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 3.2, 3.3, 4.1 i 5.4 przedmiotu zamówienia.

unieważnienie.pdf

2021-10-06 13:01 Michał Kopacz Zamawiający publikuje informację o wyborze oferty na część 7 i 8 przedmiotu zamówienia.

cz.7_wybór.pdf

cz.8_wybór.pdf

2021-07-26 15:03 Michał Kopacz Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-26 14:49 Michał Kopacz The message was withdrawn by the Buyer.
2021-07-26 11:01 Michał Kopacz Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 325'203,25 zł netto, to jest 400'000,00 zł brutto, w tym:

- na część 1.1 przedmiotu zamówienia: 1288,83 zł netto, tj. 1585,26 zł brutto;
- na część 1.2 przedmiotu zamówienia: 1990,6 zł netto, tj. 2448,44 zł brutto;
- na część 1.3 przedmiotu zamówienia: 1873,68 zł netto, tj. 2304,62 zł brutto;
- na część 1.4 przedmiotu zamówienia: 1603,33 zł netto, tj. 1972,1 zł brutto;
- na część 1.5 przedmiotu zamówienia: 1488,88 zł netto, tj. 1831,32 zł brutto;
- na część 1.6 przedmiotu zamówienia: 4424,9 zł netto, tj. 5442,62 zł brutto;
- na część 1.7 przedmiotu zamówienia: 1055,88 zł netto, tj. 1298,73 zł brutto;
- na część 1.8 przedmiotu zamówienia: 1033,04 zł netto, tj. 1270,64 zł brutto;
- na część 1.9 przedmiotu zamówienia: 6272,97 zł netto, tj. 7715,76 zł brutto;
- na część 1.10 przedmiotu zamówienia: 1039,7 zł netto, tj. 1278,83 zł brutto;
- na część 1.11 przedmiotu zamówienia: 22782,11 zł netto, tj. 28022 zł brutto;
- na część 1.12 przedmiotu zamówienia: 3865,76 zł netto, tj. 4754,88 zł brutto;
- na część 1.13 przedmiotu zamówienia: 2998,83 zł netto, tj. 3688,55 zł brutto;
- na część 2.1 przedmiotu zamówienia: 4509,99 zł netto, tj. 5547,28 zł brutto;
- na część 2.2 przedmiotu zamówienia: 374,61 zł netto, tj. 460,77 zł brutto;
- na część 2.3 przedmiotu zamówienia: 2815,4 zł netto, tj. 3462,94 zł brutto;
- na część 2.4 przedmiotu zamówienia: 2491,33 zł netto, tj. 3064,34 zł brutto;
- na część 2.5 przedmiotu zamówienia: 795,65 zł netto, tj. 978,65 zł brutto;
- na część 3.1 przedmiotu zamówienia: 4632,48 zł netto, tj. 5697,95 zł brutto;
- na część 3.2 przedmiotu zamówienia: 3183,2 zł netto, tj. 3915,33 zł brutto;
- na część 3.3 przedmiotu zamówienia: 5886,9 zł netto, tj. 7240,89 zł brutto;
- na część 4.1 przedmiotu zamówienia: 4839,46 zł netto, tj. 5952,54 zł brutto;
- na część 4.2 przedmiotu zamówienia: 1515,49 zł netto, tj. 1864,06 zł brutto;
- na część 5.1 przedmiotu zamówienia: 231,42 zł netto, tj. 284,65 zł brutto;
- na część 5.2 przedmiotu zamówienia: 172,16 zł netto, tj. 211,76 zł brutto;
- na część 5.3 przedmiotu zamówienia: 100,07 zł netto, tj. 123,09 zł brutto;
- na część 5.4 przedmiotu zamówienia: 888 zł netto, tj. 1092,24 zł brutto;
- na część 5.5 przedmiotu zamówienia: 2762,66 zł netto, tj. 3398,08 zł brutto;
- na część 6.1 przedmiotu zamówienia: 15433,55 zł netto, tj. 18983,27 zł brutto;
- na część 6.2 przedmiotu zamówienia: 3795,89 zł netto, tj. 4668,95 zł brutto;
- na część 7 przedmiotu zamówienia: 116314,26 zł netto, tj. 143066,54 zł brutto;
- na część 8 przedmiotu zamówienia: 94454,22 zł netto, tj. 116178,69 zł brutto;
- na część 9 przedmiotu zamówienia: 8287,99 zł netto, tj. 10194,23 zł brutto.
2021-07-26 10:00 Buyer message Szanowni Państwo,
Zamawiający Miasto Leszno, prowadzący postępowanie Urząd Miasta Leszna Wydział Inwestycji zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 400 000,00 zł brutto.
2021-07-19 18:46 Michał Kopacz Modyfikacja treści SWZ nr 3

Załącznik 3 - JEDZ.z [...].zip

Modyfikacja treści S [...].pdf

2021-07-16 12:52 Michał Kopacz Zestaw pytań i odpowiedzi nr 3 wraz z modyfikacją treści SWZ

zestaw pytań i odpow [...].zip

zestaw pytań i odpow [...].pdf

2021-07-07 14:02 Michał Kopacz Zestaw pytań i odpowiedzi nr 2 wraz z modyfikacją treści SWZ

zestaw pytan i odpow [...].zip

zestaw pytań i odpow [...].pdf

2021-07-01 14:08 Michał Kopacz Zestaw pytań i odpowiedzi nr 1

Zestaw pytań i odpow [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 3329