Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZ.271.5.2021 Wykonanie systemu nawadniającego roślin na terenie ronda Plac Wolności w Stargardzie

Honorata Siry-Jabłońska ZUK
Urząd Miejski Stargard Oddział: Zarząd Usług Komunalnych
Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2021 09:36:00
Składania : 29-06-2021 23:59:00
Otwarcia : 30-06-2021 07:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej

130 000,00 zł netto

 

Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

 

Wykonanie systemu nawadniającego roślin na terenie ronda Plac Wolności w Stargardzie

 

Sygnatura postępowania: TZ.271.5.2021

 

 

I. Zamawiający

Gmina – Miasto Stargard Zarząd Usług Komunalnych

ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard

NIP 854-222-88-73

 

II. Przedmiot umowy

 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych robót i prac związanych z wykonaniem systemu nawadniającego roślin na terenie ronda Plac Wolności w Stargardzie, w granicach i w zakresie określonym zapytaniem ofertowym.

 

1.    Opis potrzeb i wymagań:

Przedmiotowy teren jest obiektem przestrzeni publicznej w Stargardzie. Rondo znajduje się na placu Wolności (skrzyżowanie ulic: Andrzeja Struga, Wojska Polskiego, Marszałka Józefa Piłsudskiego, Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Stefana Czarnieckiego i Św. Jana Chrzciciela). Powierzchnia całego ronda wynosi 960 m², z tego część z nasadzeniami roślin stanowi 830 m2. Dokładny rozkład roślin oraz ich skład gatunkowy znajduje się na projekcie nasadzeń. Zamawiający przewiduje zaprojektowanie oraz wykonanie systemu nawadniającego, który nie naruszy obecnego zagospodarowania terenu ronda. Prace powinny zostać przeprowadzone w taki sposób, aby nie uszkodzić nasadzonych roślin. System powinien być wyposażony w czujnik deszczu oraz możliwość zdalnego sterowania. Nawodnienie wykonane przy użyciu dowolnej technologii musi jak najlepiej spełnić zapotrzebowanie wodne roślin rosnących na tym terenie. Intencją Zamawiającego jest pełne zachowanie istniejących nasadzeń i trawników oraz minimalizacja kosztów założenia i eksploatacji systemu nawadniającego. W związku, z tym Zamawiający zakłada montaż naziemnego systemu nawodnienia, bez wykopów. Do nawodnienia powierzchni trawników zraszacze, a do nawodnienia nasadzeń linie kroplujące.

 

Wytyczne:

1)    Projekt należy dostosować do istniejącej roślinności i jej układu przestrzennego.

2)    Zamawiający dysponuje kranem wyprowadzonym z wodociągu na terenie ronda. Ciśnienie wody w sieci w rejonie pl. Wolności wynosi ok. 0,4 MPa.

3)    Sterowanie automatyczne, czujnik deszczu (jeżeli jest możliwy montaż bez podłączenia prądu).

4)    Konieczne jest określenie sposobu odwodnienia na zimę.

5)    Możliwość całkowitego wyłączania nawadniania.

6)    Właściwy dobór zapotrzebowania wodnego dla istniejącej roślinności.

7)    Instrukcja obsługi.

 

2.    Termin wykonania:

Opracowanie koncepcji systemu nawadniającego oraz jego montaż – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy;

 

III.       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:

1)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:

a)   Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w wysokości minimum
30 000,00 zł.

b)  Posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej 3 robót polegających na wykonaniu automatycznego systemu nawadniania na powierzchni co najmniej 500 m2.

2)      W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w wysokości minimum 30 000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie treści dokumentów według reguły spełnia / nie spełnia.

3)      W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane.

4)      Na wykazie należy podać jedynie te roboty które odpowiadają rodzajowo określonym powyżej pracom tj. wykonanie automatycznego systemu nawadniającego.

 

IV.    Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1)    Wykonawca poda ryczałtową cenę ofertową wyrażoną wartością netto oraz brutto (+ VAT 23%) zgodnie z załącznikiem nr 1 (za właściwe naliczenia stawki VAT odpowiada Wykonawca).

2)    Przedmiot zamówienia ma być wykonany w ramach ceny ryczałtowej (art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny -t.j. Dz. U. z 2018r, poz. 1025
ze zm., czyli podana przez Wykonawcę cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia Zamawiającego.

3)    Przyjęty przez Zamawiającego sposób rozliczenia wykonania zamówienia w formie wynagrodzenia ryczałtowego powoduje, że Zamawiający nie jest zobowiązany do ponoszenia kosztów dodatkowych, których konieczność wykonania wyniknie
w trakcie realizacji umowy. Wykonawca w cenie oferty ujmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniając przy tym wszystkie koszty i inne opłaty, w tym również podatek VAT.

4)    Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie płatna jednorazowo po jej prawidłowym wykonaniu tj. po sporządzeniu protokołu odbioru robót przez Zamawiającego i Wykonawcę, potwierdzającego poprawność jej wykonania.

5)    Płatność faktury: do 21 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Faktura może zostać dostarczona Zamawiającemu o ile nie wystąpią zastrzeżenia;

6)    Wykonawca wystawiać będzie fakturę na: Gmina – Miasto Stargard, Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie, ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard, NIP 854-222-88-73.

 

V.         Kryterium wyboru oferty:

 

Ocena ofert odbędzie się w oparciu o jedno kryterium tj. cena ofertowa – 100 %.

W tym celu należy wypełnić załącznik nr 1.

 

W trakcie analizy badanej oferty pod kątem kryterium „cena ofertowa” badana oferta zostanie zestawiona z ofertą zawierającą najniższą cenę. Badanej ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:

 

PC = (Cn : Cob) x WC

gdzie:

PC        –          ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena        

Cn         –          najniższa zaoferowana cena brutto                                     

Cob       –          cena brutto zaoferowana w ofercie ocenianej                                 WC      –            waga kryterium cena – przyjmuje się WC = 100 punktów  

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwięcej punktów.

 

VI.          Miejsce i termin złożenia oferty:

1.     Oferty należy składać poprzez platformę zakupową Zarządu Usług Komunalnych w terminie do  29 czerwca 2021 r.

2.     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 czerwca 2021 r.

3.     Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert.

4.     Okres związania ofertą wynosi 30 dni.

5.     Od decyzji Zamawiającego oferentom nie przysługują środki odwoławcze.

6.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o niewybraniu wykonawcy i rezygnacji z zawarcia umowy, m.in. w sytuacji gdy ceny ofert przekroczą 130 000,00 zł netto.

 

VII.      Zapytania o przedmiot zamówienia:

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia jest:

1)    Monika Jarosz-Szczepaniak – Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie
tel. 91 834 18 36, e-mail: m.szczepaniak@zuk-stargard.pl

2)    Agata Muzyka - Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie
tel. 91 834 18 30, e-mail: a.muzyka@zuk-stargard.pl

 

VIII.       Załączniki:

1.     Formularz ofertowy

2.     Projekt umowy

3.     Materiały projektowe



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 314.29 2021-06-22 09:36:00 Postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf pdf 208.63 2021-06-22 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 21.22 2021-06-22 09:36:00 Postępowanie
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA.zip zip 2362.17 2021-06-22 09:36:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena ofertowa - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 466