I. SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie tablicy informacyjnej – głównej wraz
z montażem w recepcji budynków:
- Komendy Powiatowej Policji powiatu łódzkiego wschodniego z/s w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 62 F,
- Komendy Powiatowej Policji w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60,
- Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli przy ul. Spacerowej 27,
- IV Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi przy ul. Kopernika 29/31,
- budynku KWP w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25.
Tablica musi być wykonana z modułów o wym. 20x20 cm umieszczonych
w rzędach. Każdy rząd będzie zawierał informacje dotyczące jednego piętra budynku. Przerwy między modułami (w poziomie i pionie) powinny wynosić 1 cm. Moduły powinny być wykonane z lekkiego tworzywa – spienionego PCV o grubości 1 cm oraz powinny być przymocowane do ściany
w odległości 1 cm.
Cała tablica informacyjna musi spełniać wymagania zamieszczone w Księdze znaku i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów Policji (str. 40 – 42) w zakresie kształtów, czcionki, rozmieszczenia, kolorystyki. Wykonawca musi przewidzieć wykonanie zamówienia w sposób trwały.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu wykonania pomiarów w budynku:
- KPP powiatu łódzkiego wschodniego z/s w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 62 F
w dniu 07.03.2016 r. godz. 11:00,
- KPP w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60 w dniu 09.03.2016 r. godz. 9:00,
- KPP w Zduńskiej Woli przy ul. Spacerowej 27 w dniu 08.03.2016 r. godz. 11:00,
- IV KP KMP w Łodzi przy ul. Kopernika 29/31 w dniu 09.03.2016 r. godz. 13:30,
- budynek KWP w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25 w dniu 09.03.2016 r. godz. 11:00.
2. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:
- nie dopuszcza się zmiany cen w okresie trwania umowy,
- rozliczenie za wykonaną usługę nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT/RACHUNKU z wyszczególnieniem obiektu, którego dotyczy,
- termin płatności faktury będzie wynosił 30 dni , licząc od dnia dostarczenia jej Zamawiającemu
i potwierdzeniu wykonania usługi,
-Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku złego wykonania bądź wykonania z nieodpowiednich materiałów lub złego zamocowania przedmiotu umowy,
- minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od momentu sporządzenia protokołu odbioru,
- w momencie podpisania umowy Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających posiadane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z których będzie wynikać,
że polisa jest opłacona,
- w momencie podpisania umowy Wykonawca winien posiadać licencję na wykorzystanie czcionki określonej w Księdze znaku i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów Policji (czcionka Klint Pro, Księga znaku i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów Policji str. 16-17).
III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien przedstawić ofertę na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania.
Wykonawca powinien przedstawić projekt tablic informacyjnych – głównych wraz z wymiarami.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę firmy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Joanna Werle pod numerem telefonu 42/ 665 39 67 oraz adresem
e-mail: joanna.werle@ld.policja.gov.pl
Komunikaty