Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rir.271.17.2021 Usługa organizacji: zad 1. Konferencji otwierającej projekt pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” o nr LT-PL-5R-348 (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020. Zadanie 2: Seminarium szkoleniowego zgodnie z założeniami projektu pn. „Wzmocnienie administracji publicznej i współpracy w celu poprawy bezpiecznego środowiska LT-PL” o nr LT-PL-3R-255 (ang. Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.

Iwona Karczewska
Gmina Dobrzyniewo Duże
Termin:
Zamieszczenia : 21-06-2021 14:14:00
Składania : 25-06-2021 14:00:00
Otwarcia : 25-06-2021 14:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 85-742-81-55

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25,

16-002 Dobrzyniewo Duże, zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi organizacji:

Zadanie 1: Konferencji otwierającej projekt pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” o nr LT-PL-5R-348 (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.

Zadanie 2: Seminarium szkoleniowego zgodnie z założeniami projektu pn. „Wzmocnienie administracji publicznej i współpracy w celu poprawy bezpiecznego środowiska LT-PL” o nr LT-PL-3R-255 (ang. Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.

I.                   Nazwa i adres Zamawiającego:

Zamawiający:

Gmina Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

Sprawę prowadzi:

Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże

tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147

i.karczewska@dobrzyniewo.pl,  m.sokolska@dobrzyniewo.pl

http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo

II.            Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie ofertowe przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r., rozdział IX dotyczący szczegółowej procedury udzielenia zamówienia publicznego

w trybie procedury uproszczonej.

Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części.

Zamawiający przewiduje realizację obu części przez jednego Wykonawcę.

III.            Opis części I przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem I części zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji konferencji otwierającej projekt pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.

Podczas konferencji otwierającej projekt nastąpi prezentacja partnerów projektu, przedstawienie głównych założeń projektu oraz określenie współpracy pomiędzy partnerami a mieszkańcami. Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien mieć na względzie wszelkie zasady związane z organizacją tego typu wydarzeń, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

W ramach organizacji konferencji Wykonawca będzie odpowiedzialny za:

1)      Zapewnienie sali konferencyjnej oraz pomieszczeń dodatkowych;

2)      Zapewnienie obsługi konferencji oraz pełnego wyposażenia technicznego;

3)      Zapewnienie cateringu – serwisu gastronomicznego;

4)      Zapewnienie moderowania, prowadzenia wraz z prezentacjami konferencji;

5)      Zapewnienie noclegu uczestnikom konferencji;

6)      Zapewnienie tłumaczenia w trakcie konferencji.

Podstawowe założenia konferencji:

1)      Przewidywana data konferencji: 8 lipca 2021 r. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na obecną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i zagrożeniem chorobą COVID-19, a co za tym idzie możliwym zamknięciem granic oraz zakazem wjazdu na teren Rzeczypospolitej Polskiej obywateli państw sąsiadujących, a w szczególnych przypadkach, po uzyskaniu zgody na wjazd w związku z możliwą kwarantanną, może on ulec przesunięciu co Wykonawca winien mieć na uwadze;

2)      Przewidywana ilość osób uczestniczących w konferencji: 55 osób.

3)      Lokalizacja w granicach administracyjnych województwa podlaskiego;

4)      Dostępność sali i pozostałych pomieszczeń: 10:00-18:00;

5)      Czas trwania konferencji: 1 dzień (12:00 – 16:00);

6)      Język konferencji: język polski oraz język litewski;

7)      Uczestnicy konferencji:

a.       Partnerzy projektu ze strony Lidera z Polski i ze strony Beneficjenta z Litwy,

b.       Zaproszeni goście wskazani przez Zamawiającego.

8)      Zarys planowanego programu konferencji:

a.       11:00 – 11:30 – Rejestracja uczestników,

b.       12:00 – 13:30 – Wystąpienia, spotkanie realizatorów projektu,

c.       13:30 – 14:30 – Obiad,

d.       14:30 – 16:00 – Wystąpienia, spotkanie realizatorów projektu.

e.       17:30 – 19:00 – Kolacja

Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia czasu konferencji, jak również zmiany długości poszczególnych punktów programu.

Ad. 1) Zapewnienie sali konferencyjnej oraz pomieszczeń dodatkowych:

Wykonawca zapewni salę konferencyjną oraz pomieszczenia dodatkowe według następującej specyfikacji:

a)       lokalizacja – w granicach administracyjnych województwa podlaskiego (preferowane na terenie powiatu białostockiego),

b)      sala konferencyjna z możliwością aranżowania sali w dowolny sposób;

c)       powierzchnia sali konferencyjnej dostosowana do liczby uczestników konferencji (55 osób), w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii,

d)      budynek architektoniczny dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (winda szerokie przejścia, podjazdy, sanitariaty),

e)       nieograniczony i bezpłatny dostęp do pomieszczeń sanitarnych z niezbędnym wyposażeniem,

f)       bezpłatny parking dla uczestników konferencji (min. 10 miejsc parkingowych).

Ad. 2) Zapewnienie obsługi konferencji oraz pełnego wyposażenia technicznego:

Wykonawca zapewni pełne wyposażenie techniczne niezbędne do organizacji konferencji oraz obsługę konferencji, tj.:

a)    wydzieli na sali konferencyjnej część prezydialną przeznaczoną dla prelegentów (5-6 osób): fotele, stoliki, laptop i tabliczki imienne;

b)    zapewni możliwość ustawienia i podłączenia laptopa na niskich stolikach;

c)    bezpłatny, nieograniczony dostęp do Internetu, w tym Wi-Fi;

d)    zapewni sprzęt audiowizualny i multimedialny (w tym: nagłośnienie i obsługę akustyczno-techniczną, 2 mikrofony bezprzewodowe, ekran, projektor multimedialny + laptop z odpowiednim oprogramowaniem);

e)   zapewni pozostały sprzęt, niezbędny do organizacji konferencji;

f)     zapewni przestrzeń przed salą konferencyjną, gdzie będzie przeprowadzana przez Zamawiającego rejestracja uczestników wraz ze stołami (2 sztuki) i krzesłami (4 sztuki);

g)    zapewni udział przedstawiciela Wykonawcy, odpowiedzialnego za sprawy organizacyjne konferencji, będącego w stałym i bezpośrednim kontakcie z Zamawiającym przez cały czas trwania konferencji.

Ad. 3) Zapewnienie cateringu – serwisu gastronomicznego:

Wykonawca zapewni pełną obsługę cateringową podczas konferencji dla zaplanowanej liczby uczestników. Dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych artykułów spożywczych, po przedstawieniu propozycji zmian i uzyskaniu zgody Zamawiającego - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

a)      Serwis kawowy uzupełniany – W dniu i miejscu konferencji, Wykonawca zapewni serwis kawowy (w godzinach - 10:00 – 17:00) uzupełniany dla przewidzianej liczby uczestników (55 osób), w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

 Na menu składać się będą co najmniej:

·     napoje: kawa, herbata, cytryna,mleko, cukier – bez limitu;

woda  niegazowana oraz woda gazowana serwowane w butelkach o pojemności do 0,5 l – min. po 2 szt. na uczestnika; dwa rodzaje soków serwowanych w butelkach o pojemności do 0,5 l- min. po 2 szt. na uczestnika.

·      deser: ciastka, kruche przekąski, ciasta.

Serwis kawowy będzie serwowany w pobliżu sali konferencyjnej na stołach do obsługi cateringowej. Rozstawienie stolików i ich liczba powinna być dostosowana do liczby uczestników. Wykonawca zapewni serwis porcelanowy lub szklany, obrusy materiałowe, sztućce, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

b)      Obiad - W dniu i miejscu konferencji, w wydzielonym dla uczestników miejscu Wykonawca zapewni poczęstunek w formie obiadu dla przewidzianej liczby uczestników – 55 osób, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Na menu obiadu składać się będą co najmniej:

·      dwa dania główne,

·      dodatki skrobiowe (min. 2 rodzaje),

·      surówka (min. 2 rodzaje),

·      napoje: woda  niegazowana oraz woda gazowana serwowane w butelkach o pojemności do 0,5 l; dwa rodzaje soków serwowanych w butelkach o pojemności do 0,5 l.

c)       Kolacja - W dniu i miejscu konferencji, Wykonawca zapewni kolację wyłącznie dla uczestników korzystających z noclegu – 25 osób, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Na menu kolacji składać się będą co najmniej:

·      dwa dania gorące wraz z dodatkami skrobiowymi (min. 2 rodzaje) oraz surówką (min. 2 rodzaje) + zupa,

·      zimny bufet  w postaci wędlin, ryb, serów, sałatek, przekąsek,

·      napoje: kawa, herbata (czarna, zielona i owocowa), cytryna, mleko, cukier; woda  niegazowana oraz woda gazowana serwowane w butelkach o pojemności do 0,5 l; dwa rodzaje soków serwowanych w butelkach o pojemności do 0,5 l - min. po 2 szt. na uczestnika.

Najpóźniej 2 dni robocze przed konferencją, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu menu do zatwierdzenia.

 Wykonawca odpowiada za zaopatrzenie wszystkich prelegentów podczas wszystkich wystąpień w wodę mineralną gazowaną i niegazowaną oraz szklanki.

Ad. 4) Moderowanie konferencji - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i zakontraktowania osoby moderującej/prowadzącej konferencję, posiadającej doświadczenie w prowadzeniu konferencji, warsztatów, seminariów, itp. W ustaleniu z Zamawiającym moderator opracuje moduł wraz z prezentacją multimedialną. Przed dniem konferencji, moderator jest zobowiązany do spotkania z Zamawiającym, w celu ustalenia szczegółów dotyczących konferencji. Podczas konferencji moderator jest zobowiązany wystąpić w stroju galowym. Moderator będzie odpowiedzialny również za merytoryczne wygłoszenie części konferencji na podstawie prezentacji, która zostanie przez niego przygotowana zgodnie z zapisami zapytania, we współpracy z Zamawiającym. Moderator będzie odpowiadał nie tylko za poprowadzenie konferencji ale także za merytoryczne wsparcie prelegentów oraz pozostałych uczestników konferencji.

Ad. 5)  Zapewnienie noclegu uczestnikom konferencji - W ramach realizacji usługi Wykonawca dodatkowo zapewni nocleg ze śniadaniem dla 25 uczestników (15 LT, 10 PL - goście specjalni) z 8 na 9 lipca 2021 - hotel/pensjonat/ ośrodek wypoczynkowy o standardzie min. 3* w pokojach jednoosobowych w miejscu realizacji konferencji. Miejsce realizacji zadania musi spełniać kryterium dostępności, zgodnie ze „Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020”, które stanowią załącznik nr 2 do „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Ad. 6)  Zapewnienie tłumaczenia w trakcie konferencji – tłumaczenia konsekutywne z języka polskiego na język litewki oraz z języka litewskiego na język polski (1 dzień, 8 godzin). Dostępność w godzinach 9:30 – 17:30.

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:

a.       Zorganizować i przeprowadzić konferencję zgodnie z opracowanym programem, ustalonym i zaakceptowanym uprzednio z Zamawiającym.

b.       Przygotować konspekty związane z tematyką konferencji – wraz z ich drukiem, składem oraz digitalizacją i korektą językową, według następujących wymagań technicznych: format: A4; nakład: 55 egzemplarzy.

Zamawiający nie określa konspektu w formie papierowej, lecz prezentacji multimedialnej (powinna być wydrukowana w min. 55 egz.). Zakres merytoryczny jest uzależniony od inwencji prowadzącego, stworzony na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego (materiał ma być przerobiony i dostosowany do konferencji, a nie zasada „kopiuj – wklej”). W prezentacji (oznaczonej logo programu) powinny znaleźć się najważniejsze informacje o partnerach projektu, zakresie, celach i produkcie projektu, danych dotyczących pandemii COVID-19 oraz jej przeciwdziałaniu itp. – katalog otwarty do uzgodnienia z Zamawiającym.

c.       Przygotować zarówno prezentację multimedialną jak i konspekty związane z tematyką konferencji w języku polskim oraz litewskim.

Wykonawca zobowiązany jest trwale oznakować wszystkie elementy, przy czym Zamawiający wskazuje, iż produkty stanowiące zasadnicze elementy przedmiotu zamówienia winny być oznaczane znakami graficznymi i napisami wynikającymi z wytycznych dla Beneficjentów wskazanych w dokumencie: „Brand book of the Interreg V-A Lithuania – Poland cooperation programme”, dostępnym na stronie internetowej: http://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html, w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy (w szczególności rozmieszczenie poszczególnych znaków i opisów na zamawianych przez Zamawiającego przedmiotach).

IV.            Opis II części przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem II części zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji seminarium szkoleniowego zgodnie z założeniami projektu pn. „Wzmocnienie administracji publicznej i współpracy w celu poprawy bezpiecznego środowiska LT-PL” o nr LT-PL-3R-255 (ang. Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.

Podczas seminarium szkoleniowego promującego partnerstwo transgraniczne między poszczególnymi służbami pożarniczymi i ratowniczymi polscy partnerzy będą dzielić się zasobem swoich doświadczeń i dobrych praktyk z beneficjentem litewskim. Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien mieć na względzie wszelkie zasady związane z organizacją tego typu wydarzeń, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

W ramach organizacji seminarium szkoleniowego Wykonawca będzie odpowiedzialny za:

1)      Zapewnienie sali seminarium szkoleniowego oraz pomieszczeń dodatkowych;

2)     Zapewnienie obsługi seminarium szkoleniowego oraz pełnego wyposażenia technicznego;

3)      Zapewnienie cateringu – serwisu gastronomicznego;

4)      Zapewnienie moderowania seminarium szkoleniowego;

5)      Zapewnienie noclegu uczestnikom seminarium szkoleniowego;

6)      Zapewnienie tłumaczenia w trakcie seminarium szkoleniowego.

Podstawowe założenia seminarium szkoleniowego:

1)      Przewidywana data seminarium szkoleniowego: 9 lipca 2021 r. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na obecną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i zagrożeniem chorobą COVID-19, a co za tym idzie możliwym zamknięciem granic oraz zakazem wjazdu na teren Rzeczypospolitej Polskiej obywateli państw sąsiadujących, a w szczególnych przypadkach, po uzyskaniu zgody na wjazd w związku z możliwą kwarantanną, może on ulec przesunięciu co Wykonawca winien mieć na uwadze;

2)      Przewidywana ilość osób uczestniczących w seminarium szkoleniowym: 54 osoby.

3)      Lokalizacja w granicach administracyjnych województwa podlaskiego;

4)      Dostępność sali i pozostałych pomieszczeń: 08:00 – 21:00;

5)      Czas trwania seminarium szkoleniowego: 1 dzień (09:00 – 18:00);

6)      Język seminarium szkoleniowego: język polski oraz język litewski;

7)      Uczestnicy seminarium szkoleniowego:

a.       Partnerzy projektu ze strony Lidera z Polski i ze strony Beneficjenta z Litwy,

b.       Zaproszeni goście wskazani przez Zamawiającego.

8)      Zarys planowanego programu seminarium szkoleniowego:

a.       08:00 – 08:30 – Rejestracja uczestników,

b.       09:00 – 13:30 – Wymiana doświadczeń i dobrych praktyk w dziedzinie pożarnictwa i ratownictwa – Część I,

c.       13:30 – 14:30 – Przerwa obiadowa,

d.       14:30 – 18:00 – Wymiana doświadczeń i dobrych praktyk w dziedzinie pożarnictwa i ratownictwa – Część II,

e.       18:30 – 21:00 – Kolacja

Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia czasu seminarium, jak również zmiany długości poszczególnych punktów programu.

Ad. 1) Zapewnienie sali seminarium szkoleniowego oraz pomieszczeń dodatkowych:

Wykonawca zapewni salę seminarium szkoleniowego oraz pomieszczenia dodatkowe według następującej specyfikacji:

a)       lokalizacja – w granicach administracyjnych województwa podlaskiego (preferowane na terenie powiatu białostockiego),

b)      sala seminarium szkoleniowego z możliwością aranżowania sali w dowolny sposób;

c)       powierzchnia sali seminarium szkoleniowego dostosowana do liczby uczestników seminarium szkoleniowego (54 osoby), w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii,

d)      budynek architektoniczny dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (winda szerokie przejścia, podjazdy, sanitariaty),

e)       nieograniczony i bezpłatny dostęp do pomieszczeń sanitarnych z niezbędnym wyposażeniem,

f)       bezpłatny parking dla uczestników seminarium szkoleniowego (min. 10 miejsc parkingowych).

Ad. 2) Zapewnienie obsługi seminarium szkoleniowego oraz pełnego wyposażenia technicznego:

Wykonawca zapewni pełne wyposażenie techniczne niezbędne do organizacji seminarium szkoleniowego oraz obsługę seminarium szkoleniowego, tj.:

a)    wydzieli na sali seminarium szkoleniowego część prezydialną przeznaczoną dla prelegentów (3-5 osób): fotele, stoliki, laptop i tabliczki imienne;

b)    zapewni możliwość ustawienia i podłączenia laptopa na niskich stolikach;

c)    dostęp do Internetu, w tym Wi-Fi;

d)    zapewni sprzęt audiowizualny i multimedialny (w tym: nagłośnienie i obsługę akustyczno-techniczną, 2 mikrofony bezprzewodowe, ekran, projektor multimedialny + laptop
z odpowiednim oprogramowaniem);

e)    zapewni pozostały sprzęt, niezbędny do organizacji seminarium szkoleniowego;

f)     zapewni przestrzeń przed salą seminarium szkoleniowego, gdzie będzie przeprowadzana przez Zamawiającego rejestracja uczestników wraz ze stołami (2 sztuki) i krzesłami (4 sztuki);

g)      zapewni udział przedstawiciela Wykonawcy, odpowiedzialnego za sprawy organizacyjne konferencji, będącego w stałym i bezpośrednim kontakcie z Zamawiającym przez cały czas trwania konferencji.

Ad. 3) Zapewnienie cateringu – serwisu gastronomicznego:

Wykonawca zapewni pełną obsługę cateringową podczas seminarium szkoleniowego dla zaplanowanej liczby uczestników. Dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych artykułów spożywczych, po przedstawieniu propozycji zmian i uzyskaniu zgody Zamawiającego - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

a)      Serwis kawowy uzupełniany – W dniu i miejscu seminarium szkoleniowego, Wykonawca zapewni serwis kawowy (w godzinach 8:00 – 21:00) uzupełniany dla przewidzianej liczby uczestników (54 osób), w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

 Na menu składać się będą co najmniej:

·      napoje: kawa, herbata, cytryna, mleko, cukier – bez limitu; 

woda niegazowana oraz woda gazowana serwowane w butelkach o pojemności do 0,5 l – min. po 2 szt. na uczestnika;

dwa rodzaje soków serwowanych w butelkach o pojemności do 0,5 l- min. po 2 szt. na uczestnika.

·      deser: ciastka, kruche przekąski, ciasta.

Serwis kawowy będzie serwowany w pobliżu sali konferencyjnej na stołach do obsługi cateringowej. Rozstawienie stolików i ich liczba powinna być dostosowana do liczby uczestników. Wykonawca zapewni serwis porcelanowy lub szklany, obrusy materiałowe, sztućce, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

b)      Obiad - W dniu i miejscu seminarium, w wydzielonym dla uczestników miejscu Wykonawca zapewni poczęstunek w formie obiadu dla przewidzianej liczby uczestników – 54 osób, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Na menu obiadu składać się będą co najmniej:

·      dwa dania główne,

·      dodatki skrobiowe (min. 2 rodzaje),

·      surówka (min. 2 rodzaje),

·      napoje: woda niegazowana oraz woda gazowana serwowane w butelkach o pojemności do 0,5 l; dwa rodzaje soków serwowanych w butelkach o pojemności do 0,5 l.

c)       Kolacja - W dniu i miejscu seminarium szkoleniowego, Wykonawca zapewni kolację wszystkim uczestnikom seminarium szkoleniowego – 54 osób, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Na menu kolacji składać się będą co najmniej:

·      dwa dania gorące wraz z dodatkami skrobiowymi (min. 2 rodzaje) oraz surówką (min. 2 rodzaje) + zupa,

·      zimny bufet w postaci wędlin, ryb, serów, sałatek, przekąsek,

·      napoje: kawa, herbata (czarna, zielona i owocowa), cytryna, mleko, cukier; woda niegazowana oraz woda gazowana serwowane w butelkach o pojemności do 0,5 l; dwa rodzaje soków serwowanych w butelkach o pojemności do 0,5 l - min. po 2 szt. na uczestnika.

Najpóźniej 2 dni robocze przed seminarium szkoleniowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu menu do zatwierdzenia.

Wykonawca odpowiada za zaopatrzenie wszystkich prelegentów podczas wszystkich wystąpień w wodę mineralną gazowaną i niegazowaną oraz szklanki.

Ad. 4) Moderowanie seminarium szkoleniowego - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i zakontraktowania osoby moderującej/prowadzącej seminarium szkoleniowego, posiadającej doświadczenie w prowadzeniu konferencji, warsztatów, seminariów, itp. W ustaleniu z Zamawiającym moderator opracuje moduł wraz z prezentacją multimedialną. Przed dniem seminarium szkoleniowego, moderator jest zobowiązany do spotkania z Zamawiającym, w celu ustalenia szczegółów dotyczących seminarium szkoleniowego. Podczas seminarium szkoleniowego moderator jest zobowiązany wystąpić w stroju galowym. Moderator będzie odpowiedzialny również za merytoryczne wygłoszenie części seminarium szkoleniowego na podstawie prezentacji, która zostanie przez niego przygotowana zgodnie z zapisami zapytania, we współpracy z Zamawiającym. Moderator będzie odpowiadał nie tylko za poprowadzenie seminarium szkoleniowego, ale także za merytoryczne wsparcie prelegentów oraz pozostałych uczestników seminarium szkoleniowego.

ad. 5)  Zapewnienie noclegu uczestnikom seminarium szkoleniowego - W ramach realizacji usługi Wykonawca dodatkowo zapewni nocleg ze śniadaniem dla 12 uczestników z 9 na 10 lipca 2021 - hotel/pensjonat/ ośrodek wypoczynkowy o standardzie min. 3* w pokojach jednoosobowych w miejscu realizacji seminarium szkoleniowego. Miejsce realizacji zadania musi spełniać kryterium dostępności, zgodnie ze „Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020”, które stanowią załącznik nr 2 do „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Ad. 6)  Zapewnienie tłumaczenia w trakcie seminarium szkoleniowegotłumaczenia konsekutywne z języka polskiego na język litewski oraz z języka litewskiego na język polski (1 dzień, 8 godzin).

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:

a.    Zorganizować i przeprowadzić seminarium szkoleniowego zgodnie z opracowanym programem, ustalonym i zaakceptowanym uprzednio z Zamawiającym.

b.    Przygotować konspekty związane z tematyką seminarium szkoleniowego – wraz z ich drukiem, składem oraz digitalizacją i korektą językową, według następujących wymagań technicznych: format: A4; nakład: 54 egzemplarzy.

Zamawiający nie określa konspektu w formie papierowej, lecz prezentacji multimedialnej (powinna być wydrukowana w min. 54 egz.). Zakres merytoryczny jest uzależniony od inwencji prowadzącego, stworzony na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego (materiał ma być przerobiony i dostosowany do konferencji, a nie zasada „kopiuj – wklej”). W prezentacji (oznaczonej logo programu) powinny znaleźć się najważniejsze informacje o partnerach projektu, zakresie, celach i produkcie projektu, danych dotyczących pandemii COVID-19 oraz jej przeciwdziałaniu itp. – katalog otwarty do uzgodnienia z Zamawiającym.

c.     Przygotować zarówno prezentację multimedialną jak i konspekty związane z tematyką seminarium szkoleniowego w języku polskim oraz litewskim.

Wykonawca zobowiązany jest trwale oznakować wszystkie elementy, przy czym Zamawiający wskazuje, iż produkty stanowiące zasadnicze elementy przedmiotu zamówienia winny być oznaczane znakami graficznymi i napisami wynikającymi z wytycznych dla Beneficjentów wskazanych w dokumencie: „Brand book of the Interreg V-A Lithuania – Poland cooperation programme”, dostępnym na stronie internetowej: http://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html, w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy (w szczególności rozmieszczenie poszczególnych znaków i opisów na zamawianych przez Zamawiającego przedmiotach).

V.            Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Warunkiem przystąpienia Wykonawcy do złożenia oferty jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wpis do ewidencji na wykonywanie działalności gospodarczej a także zezwolenie oraz koncesja w przypadku, gdy jest to wymagane.
  2. Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji tego typu zadań. Wykonawca zgodnie załącznikiem nr 1 do oferty winien wykazać się doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu co najmniej 3 konferencji/seminariów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 50 osób w okresie ostatnich 5 lat. Na potwierdzenie poprawnej realizacji ww. usług Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą referencji, bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (z podaniem danych dotyczących okresu realizacji danej usługi oraz liczby uczestników).
  3. Wykonawca winien posiadać potencjał techniczny lub zawodowy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, oraz zobowiążą się do realizacji przedmiotu zamówienia w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Potwierdzenie spełnienia warunków wskazanych w pkt. 3 nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1.

VI.            Dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy:

1.       Wypełniona i podpisana oferta.

2.       Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane potwierdzające realizację co najmniej 3 konferencji/seminariów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 50 osób w okresie ostatnich 5 lat.

VII.            Warunki dotyczące płatności:

1.       Zapłata wynagrodzenia za wykonane przez Wykonawcę czynności nastąpi oddzielnie za każdą część przedmiotu zamówienia na podstawie dostarczonej faktury oraz końcowego protokołu odbioru zrealizowanej w ramach każdej z części usługi. Warunkiem uznania wykonania przedmiotu zamówienia będzie dostarczenie kompletu dokumentacji, w tym zestawienia zawierającego ilość i zakres rzeczowy wykonanych czynności.

2.       Termin płatności za fakturę końcową wynosi 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury wraz z kompletem dokumentów, o których mowa powyżej. 

3.       Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne przelewem na jego rachunek w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego kompletnej faktury odpowiadającej właściwej części zamówienia. Faktury wystawione będą na:

Nabywca: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, NIP 9661844107, REGON 050659250.

Odbiorca: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże

4.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość stosowania mechanizmu podzielonej płatności w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług. Wykonawca oświadcza, iż rachunek bankowy podany w fakturze VAT należy do Wykonawcy. Wykonawca oświadcza iż został dla niego utworzony wydzielony rachunek VAT dla celów prowadzonej działalności gospodarczej.

VIII.            Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1)      cena ofertowa brutto:

Kryterium oceny

Waga punktowa kryterium

Cena brutto oferty

70

2)      doświadczenie w realizacji konferencji/seminariów/szkoleń/spotkań:

Kryterium oceny

Waga punktowa kryterium

organizacji i prowadzeniu co najmniej 3 konferencji/seminariów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 50 osób w okresie ostatnich 5 lat

10

organizacji i prowadzeniu co najmniej 4 konferencji/seminariów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 50 osób w okresie ostatnich 5 lat

20

organizacji i prowadzeniu co najmniej 5 konferencji/seminariów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 50 osób w okresie ostatnich 5 lat

30

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

IX.            Sposób przygotowania oferty:

1.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w tytule niniejszego zapytania ofertowego).

2.       Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oferty na obie części zamówienia.

3.       Formularz oferty wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej. Złożenie więcej niż jednej oferty zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

4.       Oferta i/lub załączniki winne być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wskazaną/e we właściwym rejestrze lub posiadającą/e odpowiednie umocowanie (dokument potwierdzający umocowanie).

5.       Oferta i/lub załączniki powinna być sporządzone w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej w formacie danych: .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .doc; .docx i podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca sporządzenie dokumentu elektronicznego w postaci .pdf.

6.       Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem postaci elektronicznej.

7.       Oferta nie może być złożona za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego.

8.       Ofertę należy złożyć do dnia: 25.06.2021 r., do godziny 14:00.

9.       Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:

         1)         wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców);

         2)         Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w zapytaniu ofertowym jest możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania oferty należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą techniczną od godziny 7:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej w zakładce „Instrukcje dla wykonawców” opisana jest szczegółowa procedura zmiany i wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;

         3)         Na stronie Platformy zakupowej znajduje się Instrukcja dla Wykonawców;

         4)         W przypadku pytań dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy zakupowej, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

X.            Informacje dodatkowe:

1.       Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu. Formularz „Wyślij wiadomość” służy do zadawania pytań Zamawiającemu oraz przesyłania dokumentów, o których uzupełnienie wezwał Wykonawcę Zamawiający.

2.       UWAGA: formularz „Wyślij wiadomość” służy wyłącznie do komunikacji, a nie do składania ofert. Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz ofertowy dostępny na stronie zapytania ofertowego, zgodnie z instrukcją zawartą w linku na stronie postępowania. Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.

3.       W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres: i.karczewska@dobrzyniewo.pl lub m.sokolska@dobrzyniewo.pl z zastrzeżeniem, że Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.

4.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści    zapytania ofertowego. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne i w takiej sytuacji zamieści je na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.

5.       Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie   wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieści na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

6.       Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

W części I:

   Pani Iwona Karczewska

     Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo Duże

tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147

e-mail: i.karczewska@dobrzyniewo.pl

W części II:

   Pani Małgorzata Sokólska

    Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo Duże

tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147

e-mail: m.sokolska@dobrzyniewo.pl

strona internetowa: www.dobrzyniewo.pl

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo

godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7:30 – 15:30

7.       Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

8.       W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.

9.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zaproszenia.

10.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:

a.       Wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

b.       Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.

c.       Jeżeli Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako najkorzystniejszą nie gwarantuje uzyskania założonego efektu merytorycznego.

d.       Jeśli Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu nie doprowadzi do realizacji jego celu.

11.   Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.

XI.            Informacje związane z ochroną danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 004.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1.       Administratorem danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta.

2.       Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu.

3.       Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w oparciu o zgodę osoby, której dane dotyczą.

4.      Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest realizacja:

- usługi organizacji konferencji otwierającej projekt pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020 wraz z usługą tłumaczenia;

- usługi seminarium szkoleniowego linii budżetowej 4.19 „Promotion of the partnership between fire and rescue services and communities” zgodnie z założeniami projektu pn. „Wzmocnienie administracji publicznej i współpracy w celu poprawy bezpiecznego środowiska LT-PL” o nr LT-PL-3R-255 (ang. Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020 wraz z usługą tłumaczenia 
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

5.       Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

6.       Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7.       Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa oraz na podstawie umów powierzenia danych Beneficjentowi – Gminie Dobrzyniewo Duże oraz Partnerom projektu.

8.       Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 31 sierpnia 2026 roku.

9.       Osoba, której dane osobowe dotyczą posiada:

a)       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;

b)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;

c)       na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

d)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;

10.   Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:

a)       w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)     prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;

c)       na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 litera b) i c) RODO.

11.   Podanie danych osobowych jest warunkiem złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór oferty.

12.   Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

XII.            Załączniki: 

Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

Załącznik 1: Formularz ofertowy,

Załącznik 2: Wzór umowy


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 845.5 2021-06-21 14:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 248.79 2021-06-21 14:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 845.5 2021-06-21 14:14:00 Kryterium
informacja o wyborze oferty.pdf pdf 252.25 2021-06-28 06:10:54 Publiczna wiadomość
Informacja uzupełniająca do zapytania ofertowego.pdf pdf 184.63 2021-06-23 13:22:50 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 306.94 2021-06-25 15:32:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-28 06:10 Iwona Karczewska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

informacja o wyborze [...].pdf

2021-06-25 15:32 Iwona Karczewska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-23 13:22 Iwona Karczewska INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO o nr Rir.271.17.2021

Informacja uzupełnia [...].pdf

2021-06-23 12:41 Iwona Perkowska Informacja uzupełniająca do zapytania ofertowego

Dobrzyniewo Duże, 23 czerwca 2021 r.
INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
o nr Rir.271.17.2021

Zamawiający, mając na względzie prowadzone zapytanie ofertowe w przedmiocie organizacji:
Zadanie 1: Konferencji otwierającej projekt pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” o nr LT-PL-5R-348 (ang. Strenghtening cooperation on crisis management i security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020 doprecyzowuje informacje dotyczące organizacji konferencji w zakresie przedstawionym poniżej:
1) Dostępność sali i pozostałych pomieszczeń: 8:30 – 18:00;
2) Czas trwania konferencji: 1 dzień (9:30 – 17:30);
3) Język konferencji: język polski oraz język litewski;
4) Uczestnicy konferencji:
a. Partnerzy projektu ze strony Lidera z Polski i ze strony Beneficjenta z Litwy,
b. Zaproszeni goście wskazani przez Zamawiającego.
5) Ogólny zarys Agendy:
a. 8:00 – 8:30 – przyjazd gości z Litwy, zakwaterowanie
b. 9:00 – 9:30 – rejestracja uczestników
c. 9:30 – 13:30 – wystąpienia, spotkanie realizatorów projektu cz. I
d. 13:30 – 14:30 – Obiad,
e. 14:30 –17:30 – wystąpienia, spotkanie realizatorów projektu cz. II., spotkania robocze
f. 18:00 – 20:00 – uroczysta kolacja
Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia czasu konferencji, jak również zmiany długości poszczególnych punktów programu.

Zapewnienie tłumaczenia w trakcie konferencji – tłumaczenia konsekutywne z języka polskiego na język litewki oraz z języka litewskiego na język polski (1 dzień, 8 godzin).

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w związku z niniejszymi wyjaśnieniami, nie następuje zmiana terminu wpływu i otwarcia ofert, godzina składania i otwarcia ofert również nie ulega zmianie.


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa organizacji konferencji seminarium szkoleniowego - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - For [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 doświadczenie w realizacji konferencji seminariów/szkoleń/spotkań 30% - (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 503