Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-06-2021 14:14:00 |
Składania : | 25-06-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 25-06-2021 14:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 85-742-81-55
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25,
16-002 Dobrzyniewo Duże, zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi
organizacji:
Zadanie 1: Konferencji otwierającej projekt pn. „Wzmocnienie współpracy w
zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” o nr
LT-PL-5R-348 (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and
security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska
2014-2020.
Zadanie 2: Seminarium szkoleniowego zgodnie z założeniami projektu pn. „Wzmocnienie
administracji publicznej i współpracy w celu poprawy bezpiecznego środowiska
LT-PL” o nr LT-PL-3R-255 (ang. Strengthening public administration and cooperation for improving safe
LT-PL environment), współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska
2014-2020.
I.
Nazwa i
adres Zamawiającego:
Zamawiający:
Gmina Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
Sprawę prowadzi:
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. +48
85 7428155, fax +48 85 7197147
i.karczewska@dobrzyniewo.pl, m.sokolska@dobrzyniewo.pl
http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/,
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
II.
Tryb
udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1 do
Zarządzenia Nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r., rozdział IX dotyczący szczegółowej
procedury udzielenia zamówienia publicznego
w trybie procedury uproszczonej.
Przedmiot
zamówienia podzielony jest na dwie części.
Zamawiający
przewiduje realizację obu części przez jednego Wykonawcę.
III.
Opis
części I przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem I części zamówienia jest usługa
kompleksowej organizacji konferencji otwierającej projekt pn. „Wzmocnienie
współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze
LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in
the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.
Podczas konferencji otwierającej projekt
nastąpi prezentacja partnerów projektu, przedstawienie głównych założeń
projektu oraz określenie współpracy pomiędzy partnerami a mieszkańcami.
Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien mieć na względzie wszelkie zasady
związane z organizacją tego typu wydarzeń, w ścisłym reżimie sanitarnym,
zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca
2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w
związku z wystąpieniem stanu epidemii.
W ramach organizacji konferencji Wykonawca będzie
odpowiedzialny za:
1)
Zapewnienie sali
konferencyjnej oraz pomieszczeń dodatkowych;
2)
Zapewnienie obsługi
konferencji oraz pełnego wyposażenia technicznego;
3)
Zapewnienie
cateringu – serwisu gastronomicznego;
4)
Zapewnienie
moderowania, prowadzenia wraz z prezentacjami konferencji;
5)
Zapewnienie noclegu
uczestnikom konferencji;
6)
Zapewnienie tłumaczenia
w trakcie konferencji.
Podstawowe założenia konferencji:
1)
Przewidywana data
konferencji: 8 lipca 2021 r. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na
obecną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i
zagrożeniem chorobą COVID-19, a co za tym idzie możliwym zamknięciem granic
oraz zakazem wjazdu na teren Rzeczypospolitej Polskiej obywateli państw
sąsiadujących, a w szczególnych przypadkach, po uzyskaniu zgody na wjazd w związku
z możliwą kwarantanną, może on ulec przesunięciu co Wykonawca winien mieć na
uwadze;
2)
Przewidywana ilość
osób uczestniczących w konferencji: 55 osób.
3)
Lokalizacja w
granicach administracyjnych województwa podlaskiego;
4)
Dostępność sali i pozostałych
pomieszczeń: 10:00-18:00;
5)
Czas trwania
konferencji: 1 dzień (12:00 – 16:00);
6)
Język konferencji: język
polski oraz język litewski;
7)
Uczestnicy konferencji:
a.
Partnerzy projektu
ze strony Lidera z Polski i ze strony Beneficjenta z Litwy,
b.
Zaproszeni goście
wskazani przez Zamawiającego.
8)
Zarys planowanego
programu konferencji:
a.
11:00 – 11:30 –
Rejestracja uczestników,
b.
12:00 – 13:30 –
Wystąpienia, spotkanie realizatorów projektu,
c.
13:30 – 14:30 – Obiad,
d.
14:30 – 16:00 –
Wystąpienia, spotkanie realizatorów projektu.
e.
17:30 – 19:00 –
Kolacja
Ponadto Zamawiający
zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia czasu konferencji, jak również
zmiany długości poszczególnych punktów programu.
Ad.
1) Zapewnienie sali konferencyjnej oraz pomieszczeń dodatkowych:
Wykonawca zapewni
salę konferencyjną oraz pomieszczenia dodatkowe według następującej
specyfikacji:
a)
lokalizacja – w
granicach administracyjnych województwa podlaskiego (preferowane na terenie
powiatu białostockiego),
b)
sala konferencyjna
z możliwością aranżowania sali w dowolny sposób;
c)
powierzchnia sali
konferencyjnej dostosowana do liczby uczestników konferencji (55 osób), w
ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych
ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii,
d)
budynek
architektoniczny dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (winda
szerokie przejścia, podjazdy, sanitariaty),
e)
nieograniczony i bezpłatny
dostęp do pomieszczeń sanitarnych z niezbędnym wyposażeniem,
f)
bezpłatny parking
dla uczestników konferencji (min. 10 miejsc parkingowych).
Ad. 2) Zapewnienie
obsługi konferencji oraz pełnego wyposażenia technicznego:
Wykonawca zapewni pełne
wyposażenie techniczne niezbędne do organizacji konferencji oraz obsługę
konferencji, tj.:
a)
wydzieli na sali
konferencyjnej część prezydialną przeznaczoną dla prelegentów (5-6 osób):
fotele, stoliki, laptop i tabliczki imienne;
b)
zapewni możliwość
ustawienia i podłączenia laptopa na niskich stolikach;
c)
bezpłatny, nieograniczony
dostęp do Internetu, w tym Wi-Fi;
d)
zapewni sprzęt
audiowizualny i multimedialny (w tym: nagłośnienie i obsługę akustyczno-techniczną,
2 mikrofony bezprzewodowe, ekran, projektor multimedialny + laptop z
odpowiednim oprogramowaniem);
e) zapewni pozostały sprzęt, niezbędny do organizacji konferencji;
f)
zapewni przestrzeń
przed salą konferencyjną, gdzie będzie przeprowadzana przez Zamawiającego
rejestracja uczestników wraz ze stołami (2 sztuki) i krzesłami (4 sztuki);
g)
zapewni udział
przedstawiciela Wykonawcy, odpowiedzialnego za sprawy organizacyjne konferencji,
będącego w stałym i bezpośrednim kontakcie z Zamawiającym przez cały czas
trwania konferencji.
Ad. 3) Zapewnienie
cateringu – serwisu gastronomicznego:
Wykonawca zapewni
pełną obsługę cateringową podczas konferencji dla zaplanowanej liczby uczestników.
Dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych artykułów spożywczych, po przedstawieniu
propozycji zmian i uzyskaniu zgody Zamawiającego - w
ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca
2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku
z wystąpieniem stanu epidemii.
a)
Serwis kawowy uzupełniany – W dniu i miejscu konferencji, Wykonawca zapewni serwis kawowy (w
godzinach - 10:00 – 17:00) uzupełniany dla przewidzianej liczby uczestników (55
osób), w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia
określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Na menu składać się
będą co najmniej:
· napoje: kawa, herbata, cytryna,mleko, cukier – bez limitu;
woda niegazowana oraz woda gazowana serwowane w butelkach o pojemności do 0,5 l – min. po 2 szt. na uczestnika; dwa rodzaje soków serwowanych w butelkach o pojemności do 0,5 l- min. po 2 szt. na uczestnika.
· deser: ciastka, kruche przekąski, ciasta.
Serwis kawowy będzie serwowany w pobliżu sali
konferencyjnej na stołach do obsługi cateringowej. Rozstawienie stolików i ich
liczba powinna być dostosowana do liczby uczestników. Wykonawca zapewni serwis
porcelanowy lub szklany, obrusy materiałowe, sztućce, w ścisłym reżimie
sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń,
nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
b)
Obiad - W dniu i miejscu konferencji, w wydzielonym dla uczestników
miejscu Wykonawca zapewni poczęstunek w formie obiadu dla przewidzianej liczby
uczestników – 55 osób, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami
wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów
i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Na menu obiadu składać się będą co najmniej:
· dwa dania główne,
· dodatki skrobiowe (min. 2 rodzaje),
· surówka (min. 2 rodzaje),
· napoje: woda niegazowana
oraz woda gazowana serwowane w butelkach o pojemności do 0,5 l; dwa rodzaje soków
serwowanych w butelkach o pojemności do 0,5 l.
c)
Kolacja - W dniu i miejscu konferencji,
Wykonawca zapewni kolację wyłącznie dla uczestników korzystających z noclegu –
25 osób, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi
z Rozporządzenia Rady Ministrów z
dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Na menu kolacji składać się będą co najmniej:
· dwa dania gorące wraz z dodatkami skrobiowymi (min. 2 rodzaje) oraz surówką (min. 2 rodzaje) + zupa,
· zimny bufet w postaci wędlin, ryb, serów, sałatek, przekąsek,
· napoje: kawa, herbata (czarna, zielona i owocowa), cytryna, mleko, cukier; woda niegazowana oraz woda gazowana serwowane w butelkach o pojemności do 0,5 l; dwa rodzaje soków serwowanych w butelkach o pojemności do 0,5 l - min. po 2 szt. na uczestnika.
Najpóźniej 2 dni
robocze przed konferencją, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu menu do
zatwierdzenia.
Wykonawca odpowiada za zaopatrzenie wszystkich prelegentów podczas wszystkich wystąpień w wodę mineralną gazowaną i niegazowaną oraz szklanki.
Ad. 4) Moderowanie konferencji - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i zakontraktowania osoby
moderującej/prowadzącej konferencję, posiadającej doświadczenie w prowadzeniu
konferencji, warsztatów, seminariów, itp. W ustaleniu z Zamawiającym moderator opracuje moduł wraz z
prezentacją multimedialną. Przed dniem konferencji,
moderator jest zobowiązany do spotkania z Zamawiającym, w celu ustalenia
szczegółów dotyczących konferencji. Podczas konferencji moderator jest
zobowiązany wystąpić w stroju galowym. Moderator będzie odpowiedzialny również
za merytoryczne wygłoszenie części konferencji na podstawie prezentacji, która
zostanie przez niego przygotowana zgodnie z zapisami zapytania, we współpracy z
Zamawiającym. Moderator będzie odpowiadał nie tylko za poprowadzenie
konferencji ale także za merytoryczne wsparcie prelegentów oraz pozostałych
uczestników konferencji.
Ad. 5) Zapewnienie noclegu uczestnikom konferencji - W ramach realizacji usługi Wykonawca dodatkowo zapewni nocleg ze
śniadaniem dla 25 uczestników (15 LT, 10 PL - goście specjalni) z 8 na 9 lipca
2021 - hotel/pensjonat/ ośrodek wypoczynkowy o standardzie min. 3* w pokojach
jednoosobowych w miejscu realizacji konferencji. Miejsce realizacji zadania
musi spełniać kryterium dostępności, zgodnie ze „Standardami dostępności dla
polityki spójności 2014-2020”, które stanowią załącznik nr 2 do „Wytycznych
w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym
dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet
i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” - w ścisłym
reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19
marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów
w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Ad. 6) Zapewnienie tłumaczenia w trakcie konferencji – tłumaczenia konsekutywne z języka polskiego na język litewki oraz
z języka litewskiego na język polski (1 dzień, 8 godzin). Dostępność w
godzinach 9:30 – 17:30.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
a.
Zorganizować i przeprowadzić
konferencję zgodnie z opracowanym programem, ustalonym i zaakceptowanym
uprzednio z Zamawiającym.
b.
Przygotować
konspekty związane z tematyką konferencji – wraz z ich drukiem, składem oraz
digitalizacją i korektą językową, według następujących wymagań technicznych:
format: A4; nakład: 55 egzemplarzy.
Zamawiający
nie określa konspektu w formie papierowej, lecz prezentacji multimedialnej
(powinna być wydrukowana w min. 55 egz.). Zakres merytoryczny jest uzależniony
od inwencji prowadzącego, stworzony na podstawie materiałów dostarczonych przez
Zamawiającego (materiał ma być przerobiony i dostosowany do konferencji, a nie
zasada „kopiuj – wklej”). W prezentacji (oznaczonej logo programu) powinny
znaleźć się najważniejsze informacje o partnerach projektu, zakresie, celach i
produkcie projektu, danych dotyczących pandemii COVID-19 oraz jej
przeciwdziałaniu itp. – katalog otwarty do uzgodnienia z Zamawiającym.
c.
Przygotować zarówno
prezentację multimedialną jak i konspekty związane z tematyką konferencji w języku
polskim oraz litewskim.
Wykonawca zobowiązany jest trwale oznakować
wszystkie elementy, przy czym Zamawiający wskazuje, iż produkty stanowiące
zasadnicze elementy przedmiotu zamówienia winny być oznaczane znakami
graficznymi i napisami wynikającymi z wytycznych dla Beneficjentów wskazanych w
dokumencie: „Brand book of the Interreg
V-A Lithuania – Poland cooperation programme”, dostępnym na stronie
internetowej: http://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html,
w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji
zamówienia na wniosek Wykonawcy (w szczególności rozmieszczenie poszczególnych
znaków i opisów na zamawianych przez Zamawiającego przedmiotach).
IV.
Opis II
części przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem II części zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji seminarium szkoleniowego zgodnie z założeniami projektu pn. „Wzmocnienie administracji publicznej i współpracy w celu poprawy bezpiecznego środowiska LT-PL” o nr LT-PL-3R-255 (ang. Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.
Podczas seminarium szkoleniowego
promującego partnerstwo transgraniczne między poszczególnymi służbami
pożarniczymi i ratowniczymi polscy partnerzy będą dzielić się zasobem swoich
doświadczeń i dobrych praktyk z beneficjentem litewskim. Zamawiający informuje,
iż Wykonawca winien mieć na względzie wszelkie zasady związane z organizacją
tego typu wydarzeń, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami
wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w
sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
wystąpieniem stanu epidemii.
W ramach organizacji seminarium szkoleniowego
Wykonawca będzie odpowiedzialny za:
1)
Zapewnienie sali seminarium
szkoleniowego oraz pomieszczeń dodatkowych;
2) Zapewnienie obsługi seminarium szkoleniowego oraz pełnego wyposażenia technicznego;
3)
Zapewnienie
cateringu – serwisu gastronomicznego;
4)
Zapewnienie
moderowania seminarium szkoleniowego;
5)
Zapewnienie noclegu
uczestnikom seminarium szkoleniowego;
6)
Zapewnienie tłumaczenia
w trakcie seminarium szkoleniowego.
Podstawowe założenia seminarium szkoleniowego:
1)
Przewidywana data seminarium
szkoleniowego: 9 lipca 2021 r. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi
na obecną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i
zagrożeniem chorobą COVID-19, a co za tym idzie możliwym zamknięciem granic
oraz zakazem wjazdu na teren Rzeczypospolitej Polskiej obywateli państw
sąsiadujących, a w szczególnych przypadkach, po uzyskaniu zgody na wjazd w związku
z możliwą kwarantanną, może on ulec przesunięciu co Wykonawca winien mieć na uwadze;
2)
Przewidywana ilość
osób uczestniczących w seminarium szkoleniowym: 54 osoby.
3)
Lokalizacja w granicach
administracyjnych województwa podlaskiego;
4)
Dostępność sali i
pozostałych pomieszczeń: 08:00 – 21:00;
5)
Czas trwania seminarium
szkoleniowego: 1 dzień (09:00 – 18:00);
6)
Język seminarium
szkoleniowego: język polski oraz język litewski;
7)
Uczestnicy seminarium
szkoleniowego:
a.
Partnerzy projektu
ze strony Lidera z Polski i ze strony Beneficjenta z Litwy,
b.
Zaproszeni goście
wskazani przez Zamawiającego.
8)
Zarys planowanego
programu seminarium szkoleniowego:
a.
08:00 – 08:30 –
Rejestracja uczestników,
b.
09:00 – 13:30 – Wymiana
doświadczeń i dobrych praktyk w dziedzinie pożarnictwa i ratownictwa – Część I,
c.
13:30 – 14:30 – Przerwa
obiadowa,
d.
14:30 – 18:00 – Wymiana
doświadczeń i dobrych praktyk w dziedzinie pożarnictwa i ratownictwa – Część II,
e.
18:30 – 21:00 – Kolacja
Ponadto Zamawiający
zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia czasu seminarium, jak również
zmiany długości poszczególnych punktów programu.
Ad.
1) Zapewnienie sali seminarium szkoleniowego oraz pomieszczeń dodatkowych:
Wykonawca zapewni
salę seminarium szkoleniowego oraz pomieszczenia dodatkowe według następującej
specyfikacji:
a)
lokalizacja – w
granicach administracyjnych województwa podlaskiego (preferowane na terenie
powiatu białostockiego),
b)
sala seminarium
szkoleniowego z możliwością aranżowania sali w dowolny sposób;
c)
powierzchnia sali seminarium
szkoleniowego dostosowana do liczby uczestników seminarium szkoleniowego (54 osoby),
w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych
ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii,
d)
budynek
architektoniczny dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (winda szerokie
przejścia, podjazdy, sanitariaty),
e)
nieograniczony i
bezpłatny dostęp do pomieszczeń sanitarnych z niezbędnym wyposażeniem,
f)
bezpłatny parking
dla uczestników seminarium szkoleniowego (min. 10 miejsc parkingowych).
Ad. 2) Zapewnienie
obsługi seminarium szkoleniowego oraz pełnego wyposażenia technicznego:
Wykonawca zapewni
pełne wyposażenie techniczne niezbędne do organizacji seminarium szkoleniowego
oraz obsługę seminarium szkoleniowego, tj.:
a)
wydzieli na sali seminarium
szkoleniowego część prezydialną przeznaczoną dla prelegentów (3-5 osób): fotele,
stoliki, laptop i tabliczki imienne;
b)
zapewni możliwość
ustawienia i podłączenia laptopa na niskich stolikach;
c)
dostęp do Internetu,
w tym Wi-Fi;
d)
zapewni sprzęt
audiowizualny i multimedialny (w tym: nagłośnienie i obsługę akustyczno-techniczną,
2 mikrofony bezprzewodowe, ekran, projektor multimedialny + laptop
z odpowiednim oprogramowaniem);
e)
zapewni pozostały
sprzęt, niezbędny do organizacji seminarium szkoleniowego;
f)
zapewni przestrzeń
przed salą seminarium szkoleniowego, gdzie będzie przeprowadzana przez
Zamawiającego rejestracja uczestników wraz ze stołami (2 sztuki) i krzesłami (4
sztuki);
g)
zapewni udział
przedstawiciela Wykonawcy, odpowiedzialnego za sprawy organizacyjne
konferencji, będącego w stałym i bezpośrednim kontakcie z Zamawiającym przez cały
czas trwania konferencji.
Ad. 3) Zapewnienie
cateringu – serwisu gastronomicznego:
Wykonawca zapewni
pełną obsługę cateringową podczas seminarium szkoleniowego dla zaplanowanej
liczby uczestników. Dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych artykułów
spożywczych, po przedstawieniu propozycji zmian i uzyskaniu zgody Zamawiającego
- w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń,
nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
a)
Serwis kawowy uzupełniany – W dniu i miejscu seminarium
szkoleniowego, Wykonawca zapewni serwis kawowy (w godzinach 8:00 – 21:00)
uzupełniany dla przewidzianej liczby uczestników (54 osób), w ścisłym
reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady
Ministrów z dnia 19 marca 2021
r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
wystąpieniem stanu epidemii.
Na menu składać się
będą co najmniej:
· napoje: kawa, herbata, cytryna, mleko, cukier – bez limitu;
woda niegazowana oraz woda gazowana serwowane w butelkach o pojemności do 0,5 l – min. po 2 szt. na uczestnika;
dwa rodzaje soków serwowanych w butelkach o pojemności do 0,5 l- min. po 2 szt. na uczestnika.
· deser: ciastka, kruche przekąski, ciasta.
Serwis kawowy będzie serwowany w pobliżu sali
konferencyjnej na stołach do obsługi cateringowej. Rozstawienie stolików i ich
liczba powinna być dostosowana do liczby uczestników. Wykonawca zapewni serwis
porcelanowy lub szklany, obrusy materiałowe, sztućce, w ścisłym reżimie
sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń,
nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
b)
Obiad - W dniu i miejscu seminarium, w wydzielonym dla uczestników miejscu
Wykonawca zapewni poczęstunek w formie obiadu dla przewidzianej liczby
uczestników – 54 osób, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami
wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie
ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem
stanu epidemii.
Na menu obiadu składać się będą co najmniej:
· dwa dania główne,
· dodatki skrobiowe (min. 2 rodzaje),
· surówka (min. 2 rodzaje),
· napoje: woda niegazowana oraz woda gazowana serwowane w butelkach
o pojemności do 0,5 l; dwa rodzaje soków serwowanych w butelkach o pojemności do
0,5 l.
c)
Kolacja - W dniu i miejscu seminarium szkoleniowego, Wykonawca zapewni kolację wszystkim uczestnikom seminarium szkoleniowego – 54 osób, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami
wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie
ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem
stanu epidemii.
Na menu kolacji składać się będą co najmniej:
· dwa dania gorące wraz z dodatkami skrobiowymi (min. 2 rodzaje) oraz
surówką (min. 2 rodzaje) + zupa,
· zimny bufet w postaci wędlin, ryb, serów, sałatek, przekąsek,
· napoje: kawa, herbata (czarna, zielona i owocowa), cytryna, mleko, cukier; woda niegazowana oraz woda gazowana serwowane w butelkach o pojemności do 0,5 l; dwa rodzaje soków serwowanych w butelkach o pojemności do 0,5 l - min. po 2 szt. na uczestnika.
Najpóźniej 2 dni
robocze przed seminarium szkoleniowego Wykonawca
przedłoży Zamawiającemu menu do zatwierdzenia.
Wykonawca odpowiada
za zaopatrzenie wszystkich prelegentów podczas wszystkich wystąpień w wodę
mineralną gazowaną i niegazowaną oraz szklanki.
Ad. 4) Moderowanie seminarium szkoleniowego - Wykonawca zobowiązany jest do
zapewnienia i zakontraktowania osoby moderującej/prowadzącej seminarium szkoleniowego, posiadającej doświadczenie w prowadzeniu konferencji,
warsztatów, seminariów, itp. W ustaleniu z Zamawiającym moderator opracuje moduł wraz z prezentacją
multimedialną. Przed dniem seminarium szkoleniowego, moderator jest zobowiązany do spotkania z Zamawiającym, w celu ustalenia
szczegółów dotyczących seminarium
szkoleniowego. Podczas seminarium
szkoleniowego moderator jest zobowiązany wystąpić w stroju galowym. Moderator
będzie odpowiedzialny również za merytoryczne wygłoszenie części seminarium szkoleniowego na podstawie prezentacji, która zostanie przez niego przygotowana
zgodnie z zapisami zapytania, we współpracy z Zamawiającym. Moderator będzie odpowiadał
nie tylko za poprowadzenie seminarium
szkoleniowego, ale także za merytoryczne wsparcie
prelegentów oraz pozostałych uczestników seminarium
szkoleniowego.
ad. 5) Zapewnienie noclegu uczestnikom seminarium szkoleniowego - W ramach realizacji usługi
Wykonawca dodatkowo zapewni nocleg ze śniadaniem dla 12 uczestników z 9 na 10
lipca 2021 - hotel/pensjonat/ ośrodek wypoczynkowy o standardzie min. 3* w
pokojach jednoosobowych w miejscu realizacji seminarium szkoleniowego. Miejsce realizacji zadania
musi spełniać kryterium dostępności, zgodnie ze „Standardami dostępności dla
polityki spójności 2014-2020”, które stanowią załącznik nr 2 do „Wytycznych
w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym
dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet
i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” - w ścisłym
reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19
marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów
w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Ad. 6) Zapewnienie tłumaczenia w trakcie seminarium szkoleniowego – tłumaczenia konsekutywne z języka
polskiego na język litewski oraz z języka litewskiego na język polski (1 dzień, 8
godzin).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
a. Zorganizować i przeprowadzić seminarium szkoleniowego zgodnie z opracowanym programem, ustalonym i zaakceptowanym uprzednio z Zamawiającym.
b. Przygotować konspekty związane z tematyką seminarium szkoleniowego – wraz z ich drukiem, składem oraz digitalizacją i korektą językową, według następujących wymagań technicznych: format: A4; nakład: 54 egzemplarzy.
Zamawiający nie określa konspektu w formie papierowej, lecz prezentacji multimedialnej (powinna być wydrukowana w min. 54 egz.). Zakres merytoryczny jest uzależniony od inwencji prowadzącego, stworzony na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego (materiał ma być przerobiony i dostosowany do konferencji, a nie zasada „kopiuj – wklej”). W prezentacji (oznaczonej logo programu) powinny znaleźć się najważniejsze informacje o partnerach projektu, zakresie, celach i produkcie projektu, danych dotyczących pandemii COVID-19 oraz jej przeciwdziałaniu itp. – katalog otwarty do uzgodnienia z Zamawiającym.
c. Przygotować zarówno prezentację multimedialną jak i konspekty związane z tematyką seminarium szkoleniowego w języku polskim oraz litewskim.
Wykonawca zobowiązany jest trwale oznakować
wszystkie elementy, przy czym Zamawiający wskazuje, iż produkty stanowiące zasadnicze
elementy przedmiotu zamówienia winny być oznaczane znakami graficznymi i
napisami wynikającymi z wytycznych dla Beneficjentów wskazanych w dokumencie: „Brand book of the Interreg V-A Lithuania –
Poland cooperation programme”, dostępnym na stronie internetowej: http://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html,
w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji
zamówienia na wniosek Wykonawcy (w szczególności rozmieszczenie poszczególnych
znaków i opisów na zamawianych przez Zamawiającego przedmiotach).
V.
Warunki
udziału w postępowaniu:
VI.
Dokumenty
jakie powinni dostarczyć Wykonawcy:
1.
Wypełniona i podpisana
oferta.
2.
Referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane
potwierdzające realizację co najmniej 3 konferencji/seminariów/szkoleń/spotkań
dla co najmniej 50 osób w okresie ostatnich 5 lat.
VII.
Warunki
dotyczące płatności:
1. Zapłata wynagrodzenia za wykonane przez Wykonawcę
czynności nastąpi oddzielnie za każdą część przedmiotu zamówienia na podstawie dostarczonej
faktury oraz końcowego protokołu odbioru zrealizowanej w ramach każdej z części
usługi. Warunkiem uznania wykonania przedmiotu
zamówienia będzie dostarczenie kompletu dokumentacji, w tym zestawienia
zawierającego ilość i zakres rzeczowy wykonanych czynności.
2.
Termin płatności za
fakturę końcową wynosi 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury wraz z
kompletem dokumentów, o których mowa powyżej.
3.
Wynagrodzenie przysługujące
Wykonawcy będzie płatne przelewem na jego rachunek w terminie 30 dni od daty
otrzymania przez Zamawiającego kompletnej faktury odpowiadającej właściwej
części zamówienia. Faktury wystawione będą na:
Nabywca: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, NIP 9661844107, REGON 050659250.
Odbiorca: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość stosowania
mechanizmu podzielonej płatności w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i
usług. Wykonawca oświadcza, iż rachunek bankowy podany w fakturze VAT należy do
Wykonawcy. Wykonawca oświadcza iż został dla niego utworzony wydzielony rachunek
VAT dla celów prowadzonej działalności gospodarczej.
VIII.
Kryteria
oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa brutto:
Kryterium oceny |
Waga punktowa kryterium |
Cena brutto oferty |
70 |
2) doświadczenie w realizacji konferencji/seminariów/szkoleń/spotkań:
Kryterium oceny |
Waga punktowa kryterium |
organizacji i prowadzeniu co najmniej 3
konferencji/seminariów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 50 osób w okresie
ostatnich 5 lat |
10 |
organizacji i prowadzeniu co najmniej 4
konferencji/seminariów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 50 osób w okresie
ostatnich 5 lat |
20 |
organizacji i prowadzeniu co najmniej 5
konferencji/seminariów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 50 osób w okresie
ostatnich 5 lat |
30 |
Za ofertę najkorzystniejszą
zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
IX.
Sposób przygotowania
oferty:
1.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy
zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo,
w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w
tytule niniejszego zapytania ofertowego).
2.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oferty na obie
części zamówienia.
3.
Formularz oferty wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami należy
złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej. Złożenie więcej niż jednej oferty
zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
4.
Oferta i/lub załączniki winne być podpisane przez osobę/y
upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy, wskazaną/e we właściwym rejestrze lub posiadającą/e
odpowiednie umocowanie (dokument potwierdzający umocowanie).
5.
Oferta i/lub załączniki powinna być sporządzone w języku polskim,
z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności, w postaci
elektronicznej w formacie danych: .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .doc; .docx i podpisana
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca sporządzenie dokumentu
elektronicznego w postaci .pdf.
6.
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z
zachowaniem postaci elektronicznej.
7.
Oferta nie może być złożona za pomocą poczty elektronicznej
Zamawiającego.
8.
Ofertę należy złożyć do dnia: 25.06.2021 r., do godziny 14:00.
9.
Wymagania techniczne i organizacyjne
związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:
1)
wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w
Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo).
Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej
platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców);
2)
Zamawiający informuje, że posiadanie
konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w zapytaniu ofertowym
jest możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie
Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty.
Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania
oferty należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą
techniczną od godziny 7:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem
telefonu 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie
Zakupowej w zakładce „Instrukcje dla wykonawców” opisana jest szczegółowa
procedura zmiany i wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert
Wykonawca skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;
3)
Na stronie Platformy zakupowej znajduje
się Instrukcja dla Wykonawców;
4)
W przypadku pytań dotyczących
funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy zakupowej, prosimy o skorzystanie
z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji
związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów
technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od
poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02
lub za pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
X.
Informacje
dodatkowe:
1. Komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość”
dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo w zakładce dedykowanej zapytaniu
ofertowemu. Formularz „Wyślij wiadomość” służy do zadawania pytań
Zamawiającemu oraz przesyłania dokumentów, o których uzupełnienie wezwał
Wykonawcę Zamawiający.
2. UWAGA: formularz „Wyślij
wiadomość” służy wyłącznie do komunikacji, a nie do składania ofert.
Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz ofertowy dostępny na stronie
zapytania ofertowego, zgodnie z instrukcją zawartą w linku na stronie
postępowania. Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy
zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.
3. W sytuacjach awaryjnych
np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej, na adres: i.karczewska@dobrzyniewo.pl lub m.sokolska@dobrzyniewo.pl z
zastrzeżeniem, że Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy
Zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wykonawca może zwrócić
się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści zapytania ofertowego. Zamawiający może udzielić
wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne i w takiej sytuacji zamieści je na stronie
internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania
ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.
5. Informację o wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty
oraz zamieści na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona
jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający
wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
6.
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
W części I:
Pani Iwona Karczewska
Urząd
Gminy Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo
Duże
tel.
+48 85 7428155, fax +48 85 7197147
e-mail:
i.karczewska@dobrzyniewo.pl
W części II:
Pani Małgorzata Sokólska
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo
Duże
tel.
+48 85 7428155, fax +48 85 7197147
e-mail:
m.sokolska@dobrzyniewo.pl
strona internetowa: www.dobrzyniewo.pl
profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
godziny pracy: poniedziałek - piątek
od 7:30 – 15:30
7.
Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr
2 do niniejszego zaproszenia.
8.
W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do
przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
9.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych
ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zaproszenia.
10.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w
przypadku, gdy:
a.
Wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego
nie można było wcześniej przewidzieć.
b.
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
c.
Jeżeli Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako
najkorzystniejszą nie gwarantuje uzyskania założonego efektu merytorycznego.
d.
Jeśli Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu
nie doprowadzi do realizacji jego celu.
11.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia zapytania
ofertowego bez podawania przyczyny. Wykonawcy nie będą
przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
XI.
Informacje
związane z ochroną danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 004.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.
Administratorem
danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy
ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta.
2.
Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można
pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu.
3.
Pani/Pana
dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), tj. w oparciu o zgodę osoby, której dane
dotyczą.
4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest realizacja:
- usługi organizacji konferencji otwierającej
projekt pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa
na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and
security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020
wraz z usługą tłumaczenia;
- usługi seminarium szkoleniowego linii budżetowej 4.19 „Promotion
of the partnership between fire and rescue services and communities” zgodnie z założeniami
projektu pn. „Wzmocnienie administracji publicznej i współpracy w celu
poprawy bezpiecznego środowiska LT-PL” o nr LT-PL-3R-255 (ang. Strengthening public administration
and cooperation for improving safe LT-PL environment), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020 wraz z usługą
tłumaczenia na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym
podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa oraz na podstawie umów
powierzenia danych Beneficjentowi – Gminie Dobrzyniewo Duże oraz Partnerom projektu.
8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 31 sierpnia 2026 roku.
9.
Osoba,
której dane osobowe dotyczą posiada:
a)
na podstawie
art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b)
na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c)
na podstawie
art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;
d)
prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania, że
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
10.
Osobie,
której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
a)
w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie
art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 litera b)
i c) RODO.
11. Podanie danych osobowych jest
warunkiem złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór
oferty.
12. Administrator nie przewiduje
zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
XII.
Załączniki:
Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:
Załącznik 1: Formularz ofertowy,
Załącznik
2: Wzór umowy
2021-06-28 06:10 | Iwona Karczewska | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-06-25 15:32 | Iwona Karczewska | Informacja z otwarcia ofert |
2021-06-23 13:22 | Iwona Karczewska | INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO o nr Rir.271.17.2021 |
2021-06-23 12:41 | Iwona Perkowska |
Informacja
uzupełniająca
do
zapytania
ofertowego Dobrzyniewo Duże, 23 czerwca 2021 r. INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO o nr Rir.271.17.2021 Zamawiający, mając na względzie prowadzone zapytanie ofertowe w przedmiocie organizacji: Zadanie 1: Konferencji otwierającej projekt pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” o nr LT-PL-5R-348 (ang. Strenghtening cooperation on crisis management i security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020 doprecyzowuje informacje dotyczące organizacji konferencji w zakresie przedstawionym poniżej: 1) Dostępność sali i pozostałych pomieszczeń: 8:30 – 18:00; 2) Czas trwania konferencji: 1 dzień (9:30 – 17:30); 3) Język konferencji: język polski oraz język litewski; 4) Uczestnicy konferencji: a. Partnerzy projektu ze strony Lidera z Polski i ze strony Beneficjenta z Litwy, b. Zaproszeni goście wskazani przez Zamawiającego. 5) Ogólny zarys Agendy: a. 8:00 – 8:30 – przyjazd gości z Litwy, zakwaterowanie b. 9:00 – 9:30 – rejestracja uczestników c. 9:30 – 13:30 – wystąpienia, spotkanie realizatorów projektu cz. I d. 13:30 – 14:30 – Obiad, e. 14:30 –17:30 – wystąpienia, spotkanie realizatorów projektu cz. II., spotkania robocze f. 18:00 – 20:00 – uroczysta kolacja Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia czasu konferencji, jak również zmiany długości poszczególnych punktów programu. Zapewnienie tłumaczenia w trakcie konferencji – tłumaczenia konsekutywne z języka polskiego na język litewki oraz z języka litewskiego na język polski (1 dzień, 8 godzin). Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w związku z niniejszymi wyjaśnieniami, nie następuje zmiana terminu wpływu i otwarcia ofert, godzina składania i otwarcia ofert również nie ulega zmianie. |
Komunikaty