Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BP/22/2021 Sukcesywne dostawy pojemników i wkładów wymiennych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

Deadlines:
Published : 22-06-2021 10:47:00
Placing offers : 25-06-2021 09:50:00
Offers opening : 25-06-2021 09:55:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


* Zamawiający informuje, że na dzień ogłoszenia przetargu posiada zamontowane: 50 pojemników na mydło w piance KATRIN; 50 pojemników na ręcznik papierowy z gilotynowym systemem dozowania KATRIN oraz 50 pojemników na odświeżacz powietrza - elektroniczny firmy KATRIN. Zamawiajacy oczekuje, że Wykonawca zaoferuje towar w pełni wartościowy oraz kompatybilny z asortymentem, który Zamawiajacy zakupił wcześniej.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.74 811 5470. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


KlauzulaRODO:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)- dalej RODO, informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. z siedzibą w Lądku-Zdroju 57-540 , ul. Wolności 4

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –pisemnie kierując korespondencję na adres: „Uzdrowisko Lądek-Długopole” S.A. 57-540 Lądek- Zdrój, ul. Wolności 4, z dopiskiem „Inspektor ochrony danych” oraz e-mailowo pod adresem iod@uzdrowisko-ladek.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

- zawarcia umowy cywilno-prawnej o zakup towarów lub świadczenie usług oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń z tym związanych na podstawie Art. 6, ust. 1, pkt b RODO.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisu prawa .Ponadto mogą być przekazywane firmom świadczącym usługi wsparcia IT, firmom transportowym, firmom prawniczym w ramach doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.

5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia ich pozyskania w związku z upływem okresu przedawnienia roszczeń.

6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

8) Podanie danych jest obowiązkowe i jest warunkiem zawarcia umowy o zakup towarów lub świadczenie usług a odmowa ich podania będzie skutkować brakiem możliwości zawarcia tej umowy.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zał_nr_1_opis_przed_zam.pdf pdf 162.68 2021-06-22 10:47:00 Proceeding
Zał_nr2_projekt_umowy.pdf pdf 321.12 2021-06-22 10:47:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #473380.pdf pdf 35.97 2021-06-25 10:03:41 Public message

Announcements

2021-08-20 08:35 Anna Kostecka Zamawiajacy informuje, że w dniu 02.07.2021r. podpisano umowę z firmą ABC service Sp. z o.o. na kwotę: 22 189,94 zł.
2021-06-30 07:59 Anna Kostecka Zamawiajacy informuje, ze po poprawieniu omyłek rachunkowych ranking ofert przedstawia się następująco:
1) ABC Service sp z o.o., cena ofertowa brutto: 22 189,94 zł
2) Henry Kruse Sp. z o.o., cena ofertowa brutto: 22 257,42 zł
2021-06-25 10:03 Anna Kostecka Zamawiajacy przekazuje informację z dnia otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-25 09:50 Buyer message Zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę gross w wysokości: 21 134,18 zł.
2021-06-25 07:26 Anna Kostecka Dotyczy: Sukcesywne dostawy pojemników i wkładów dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A.

Zamawiający informuje, że w dniu 25.06.2021r. wpłynął wniosek dotyczący treści projektu umowy. Poniżej Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania Wykonawcy:
Prosimy o modyfikację:
- par. 6 ust. 1 pkt 1 wzoru umowy na następujący: "za nieterminową dostawę za każdy rozpoczęty dzień roboczy zwłoki w dostawie w wysokości 25 zł brutto";
- par. 6 ust. 1 pkt 2 wzoru umowy na następujący: "za niedostarczenie zamówionych produktów w wysokości 3 % wartości gross zamówionej dostawy";
- par. 6 ust. 1 pkt 3 wzoru umowy na następujący: "w wysokości 10% ceny gross niezrealizowanej części umowy w przypadku odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy";
- par. 6 ust. 1 pkt 4 wzoru umowy na następujący: "w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru z opisem przedmiotu zamówienia- zał. nr 1, oprócz wymiany towaru na zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty kary umownej w wysokości 50,00 zł";
- par. 6 ust. 1 pkt 5 wzoru umowy na następujący: "w przypadku niedostarczenia pojemników i dozowników, o których mowa § 5 pkt 3) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20,00 zł za każdy niedostarczony pojemnik i dozownik"


Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Mydło w piance 1000 ml, typ Katrin 3136 wg zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia 140 l - (0)
2 Mydło w piance 500 ml, typ Katrin 37780 wg zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia 30 l - (0)
3 Ręcznik biały do dozownika,typ Katrin 460058 wg zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia 872 pc. - (0)
4 Pojemnik na odświeżacz powietrza, typ Katrin 92001 wg zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia 18 pc. - (0)
5 Wkład zapachowy,typ Katrin 954618/954625 wg zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia 149 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury - wg umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 dni od otrzymania zamówienia- wg umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy- wg umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 projekt umowy - zał. nr 2 - Oświadczamy, że załączone do postępowania wymagania stawiane Wykonawcy oraz postanowienia umowy ( zał. nr 2) zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i w razie uznania naszej oferty za najkorzystniejszą zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach określonych w projekcie umowy. proszę wpisać TAK lub NIE. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 362