Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa cateringowa na potrzeby organizacji spotkania plenerowego w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2021 18:55:00
Składania : 25-06-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_nr_2_wzór_umowy.pdf pdf 661.06 2021-06-18 18:55:00 Postępowanie
załacznik_nr_3_informacja_RODO.pdf pdf 618.74 2021-06-18 18:55:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe grill.pdf pdf 442.11 2021-06-18 18:55:00 Postępowanie
zalacznik_nr_1_szczególowy_opis_przedmiotu_zamowienia.xlsx xlsx 17.41 2021-06-18 18:55:00 Kryterium
zalacznik_nr_1_szczególowy_opis_przedmiotu_zamowienia_zmodyfikowany_23062021.xlsx xlsx 17.82 2021-06-23 13:00:19 Publiczna wiadomość
wyniki_28062021.pdf pdf 403.06 2021-06-28 12:12:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-28 12:12 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie niniejszym udostępnia (publikuje) w załączeniu wyniki - informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wyniki_28062021.pdf

2021-06-23 13:00 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając w oparciu o pkt. X.4 Zapytania Ofertowego, zawiadamia o dokonaniu zmiany warunków tego zapytania w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i udostępnia (publikuje) w załączniku zmodyfikowany " Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" - załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego. Zmiana ta jest wiążąca dla Wykonawców od momentu jej publikacji na Platformie zakupowej.

zalacznik_nr_1_szcze [...].xlsx

2021-06-23 10:23 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie w związku z koniecznością dokonania modyfikacji warunków zapytania ofertowego informuje o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 25.06.2021 r. do godz. 12:00. Wspomniana zmiana warunków zamówienia zostanie opublikowana na platformie zakupowej w dniu dzisiejszym.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa cateringowa na potrzeby organizacji spotkania plenerowego w Krakowie Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa cateringowa na potrzeby organizacji spotkania plenerowego dla 70 osób. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3197 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dniu 01.07.2021 r., od godz. 13:00. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnej gotowości do świadczenia usługi (serwowania posiłków i napojów w miejscu świadczenia usługi) odpowiednio wcześniej, najpóźniej na 15 minut przed terminem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy, w szczególności koszty surowców i materiałów, koszty osobowe, koszty urządzeń i sprzętów, koszty transportu, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji usługi, koszty sprzątania po usłudze, koszty wywozu i utylizacji odpadów/ śmieci, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, koszty zw. z ubezpieczeniem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunek udziału w postępowaniu - posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności - O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który wykaże, że posiada aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego dot. zakładu przygotowującego posiłki, o której mowa w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ), że: -obiekt spełnia wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji i obrocie środkami spożywczymi; -Wykonawca może produkować i obracać żywnością, czyli wykonywać i dostarczać posiłki na zewnątrz. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz kopii decyzji terenowo właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego. Proszę potwierdzić wpisując "Spełniam" i załączyć kopii decyzji terenowo właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wyliczenie ceny oferty - Należy potwierdzić zamawiany zakres zamówienia i załączyć wyliczenie ceny ofertowej w rozbiciu na netto i brutto sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - SOPZ. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i załączyć wyliczenie ceny oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zalacznik_nr_1_szcze [...].xlsx

(0)
7 RODO - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 1 wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać odpowiednio "TAK" lub "nie dot." (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 296