Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-06-2021 14:16:00 |
Składania : | 29-06-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-06-2021 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).
Zamawiający:
Przedszkole nr 3 im. Kota w butach w Mikołowie
ul. Konstytucji 3 Maja 38
43-190 Mikołów
NIP: 635-177-32-74
REGON: 272001690
strona internetowa: http://p3mikolow.bip.net.pl/
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434
NIP: 635-18-05-347
REGON: 365421894
strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/
profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow
e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-10 12:17 | Aleksandra Hnida | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2021-07-30 13:21 | Aleksandra Hnida | W załączeniu Zamawiający przekazuje informację o powtórzeniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w części 6 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE |
2021-07-23 14:35 | Aleksandra Hnida | W załączeniu Zamawiający przekazuje informację o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w części 6 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE |
2021-07-14 14:34 | Aleksandra Hnida |
W
załączeniu
Zamawiający
przekazuje
informację
o
wyborze
oferty. |
2021-06-29 14:34 | Aleksandra Hnida | W załączeniu Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert. |
2021-06-29 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
przedmiotu
umowy
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
203
136,85
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 44 126,00 zł brutto Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 8 573,00 zł brutto Część 3: NABIAŁ: 37 803,00 zł brutto Część 4: WARZYWA I OWOCE: 38 921,00 zł brutto Część 5: MROŻONKI: 10 170,00 zł brutto Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 29 644,20 zł brutto Część 7: JAJA: 1 800,00 zł brutto Część 8: PIECZYWO: 14 685,65 zł brutto Część 9: RYBY 10 599,00 zł brutto Część 10: DANIA GOTOWE: 6 815,00 zł brutto |
Komunikaty