Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00087974/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2021/2022. (TP/1/2021/P3)

Zamówienia P3
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Przedszkole nr 3 im. Kota w butach w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2021 14:16:00
Składania : 29-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 29-06-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).


Zamawiający:

Przedszkole nr 3 im. Kota w butach w Mikołowie

ul. Konstytucji 3 Maja 38

43-190 Mikołów

NIP: 635-177-32-74

REGON: 272001690

strona internetowa: http://p3mikolow.bip.net.pl/

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434

NIP: 635-18-05-347

REGON: 365421894

strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow

e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2021_P3 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 259.86 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 SWZ-sig.pdf pdf 511.59 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 1.1.docx docx 32.44 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 1.2.docx docx 29.27 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 1.3.docx docx 33.26 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 1.4.docx docx 42.07 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 1.5.docx docx 30.63 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 1.6.docx docx 51.54 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 1.7.docx docx 29.03 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 1.8.docx docx 34.14 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 1.9.docx docx 27.66 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 1.10.docx docx 29.01 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 20.97 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 22.44 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 4 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 233.66 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Załącznik nr 5 do SWZ.pdf pdf 362.56 2021-06-18 14:16:00 Postępowanie
TP_1_2021_P3 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 222.42 2021-06-29 14:34:09 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_P3 Informacja o wyborze oferty + zestawienie ofert-sig.pdf pdf 338.38 2021-07-14 14:34:37 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_P3 Informacja o unieważnieniu czynności wybory oferty w części 6 - Różne produkty spożywcze-sig.pdf pdf 398.93 2021-07-23 14:35:31 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_P3 Informacja o powtórzeniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty - cz. 6-sig.pdf pdf 442.11 2021-07-30 13:21:06 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_P3 Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 224.56 2021-08-10 12:17:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-10 12:17 Aleksandra Hnida Ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2021_P3 Ogłosze [...].pdf

2021-07-30 13:21 Aleksandra Hnida W załączeniu Zamawiający przekazuje informację o powtórzeniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w części 6 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE

TP_1_2021_P3 Informa [...].pdf

2021-07-23 14:35 Aleksandra Hnida W załączeniu Zamawiający przekazuje informację o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w części 6 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE

TP_1_2021_P3 Informa [...].pdf

2021-07-14 14:34 Aleksandra Hnida W załączeniu Zamawiający przekazuje informację o wyborze oferty.


TP_1_2021_P3 Informa [...].pdf

2021-06-29 14:34 Aleksandra Hnida W załączeniu Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert.

TP_1_2021_P3 Informa [...].pdf

2021-06-29 10:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający zamierza przeznaczyć 203 136,85 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 44 126,00 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 8 573,00 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 37 803,00 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 38 921,00 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 10 170,00 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 29 644,20 zł brutto
Część 7: JAJA: 1 800,00 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 14 685,65 zł brutto
Część 9: RYBY 10 599,00 zł brutto
Część 10: DANIA GOTOWE: 6 815,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 658