Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-06-2021 10:57:00 |
Składania : | 23-06-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-06-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Zamawiający: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże zaprasza do złożenia oferty na:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Demontaż starych drzwi wraz z dostawą, montażem i obróbką wstępną nowych drzwi:
1szt. - drzwi przeciwpożarowych - opis pkt. 2.1 - (demontaż, dostawa, montaż i obróbka wstępna)
1szt. - drzwi antywłamaniowych - opis pkt. 2.2 - (demontaż, dostawa, montaż i obróbka wstępna)
1szt. - drzwi łamanych - opis pkt. 2.3 - (dostawa, montaż i obróbka wstępna)
na potrzeby Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże.
2.1. Drzwi przeciwpożarowe stalowe płaszczowe EI60 rewersyjne - dwukierunkowe - 1szt.
Parametry:
Kolor: szary
Odporność ogniowa: EI-60
Ilość skrzydeł: drzwi jednoskrzydłowe
Wymiar w murze: 110cmx210cm
Światło przejścia: min. 100cm
Uniwersalne w montażu: Nie (1 szt. prawe)
Rodzaj drzwi: stalowe płaszczowe
Skrzydło: o grubości min. 52mm, wykonane z blachy ocynkowanej grubości min. 0,7mm, z 4-stronną płaską przylgą, po obwodzie uszczelka pęczniejąca, wyposażone w 2 bolce antywyważeniowe
Typ ościeżnicy: kątowa
Ościeżnica: wykonana z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,9mm, z uszczelką obwiedniową
Okucia: zamek zapadkowo-zasuwkowy przystosowany pod wkładkę, wkładka patentowa, klamka na szyldzie podłużnym z tworzywa sztucznego, dwa zawiasy w tym jeden sprężynowy spełniający rolę samozamykacza
Dokumentacja: Aprobata Techniczna, Certyfikat Zgodności, Deklaracja Zgodności
2.2. Drzwi wewnętrzne jednoskrzydłowe o zwiększonej odporności na włamanie, certyfikowane, klasa min. RC3 wg. PN-PN-EN 1627 - 1szt.
Parametry:
Kolor: biały
Ilość skrzydeł: drzwi jednoskrzydłowe
Wymiar w murze: 99cmx209cm
Światło przejścia: min. 90cm
Uniwersalne w montażu: Nie (1 szt. lewe)
Rodzaj drzwi: o zwiększonej odporności na włamanie, certyfikowane, klasa min. RC3 wg. PN-PN-EN 1627
Skrzydło: o grubości min. 57mm, wykonane z blachy ocynkowanej grubości min. 0,7mm, pokryte laminatem PCV, wypełnione styropianem EPS, ożebrowanie stalowe, ramiak pionowy z materiału drewnopochodnego, wyposażone w 2 zamki - centralny 11-ryglowy i górny 3-ryglowy oraz 3 bolce antywyważeniowe, które zapewniają poziom ochrony przed włamaniem o oznaczeniu RC3
Ościeżnica: składana, wykonana z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,5mm, z uszczelką
Okucia: zamek centralny 11-ryglowy, klasy min. 6, zamek górny 3-ryglowy, kasy min. 4, 3 zawiasy; 3 bolce antywyważeniowe, zestaw okuć z klamką, szyldy ochronne TG19 i R10, klasy min. 3, wkładka dolna GB4, atest. klasy min. 5, wkładka górna GB4G z gałką, atest. klasy min. 5
Dokumentacja: Aprobata Techniczna, Certyfikat Zgodności, Deklaracja Zgodności
2.3. Drzwi wewnętrzne łamane, suwane - 1szt.
Parametry:
Ilość skrzydeł: drzwi jednoskrzydłowe, łamane asymetryczne
Wymiar w murze: 88x207,5
Światło przejścia: ok. 70cm
Uniwersalne w montażu: Nie (1 szt. prawe)
Skrzydło: przylgowe, wypełnienie płyta wiórowo otworowa, wykończenie CPL 0,2
Ościeżnica: regulowana, zakres regulacji 95-115, opaski 6/8cm
Okucia: elektrozamek, gałko-klamka stal nierdzewna
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2021 r.
4. Kryteria wyboru ofert: 100% cena.
5. Wzór umowy, albo istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści, (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy na podstawie odrębnych przepisów): wzór umowy w załączeniu, (zał. nr 1)
6. Sposób przygotowania oferty:
1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w tytule niniejszego zapytania ofertowego).
2) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz oferty wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej. Złożenie więcej niż jednej oferty zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
3) Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem postaci elektronicznej.
4) Oferta nie może być złożona za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego.
7. Ofertę należy złożyć do dnia: 23.06.2021 r., do godziny 10:00.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:
1) w niniejszym zapytaniu ofertowym komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawca odbywa się przy użyciu Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo) przez dostępny na stronie danego postępowania formularz „Wyślij wiadomość”;
2) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców);
3) Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w zapytaniu ofertowym jest możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania oferty należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą techniczną od godziny 7:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej w zakładce „Instrukcje dla wykonawców” opisana jest szczegółowa procedura zmiany i wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;
4) na stronie Platformy zakupowej znajduje się Instrukcja dla Wykonawców;
5) w przypadku pytań dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy zakupowej, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane niezachowaniem powyższych warunków.
9. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem, przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
a )uczestnictwo w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) posiadanie większości praw- głosu w roli udziałowca/akcjonariusza lub członka,
f) posiadanie prawo wyznaczenia lub odwołania większości członków organu administracyjnego, zarządzającego lub nadzorczego zamawiającego,
g) posiadanie prawa wywierania dominującego wpływu na zamawiającego zgodnie z umową zawartą z zamawiającym lub postanowieniami w jego statucie lub umowie spółki,
h) będąc udziałowcem/akcjonariuszem lub członkiem innego przedsiębiorstwa kontroluje samodzielnie, zgodnie z umową z innymi udziałowcami/akcjonariuszami lub członkami tego przedsiębiorstwa, większość praw głosu udziałowców/akcjonariuszy lub członków u zamawiającego.
10. Informacje dodatkowe:
1) Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu. Formularz „Wyślij wiadomość” służy do zadawania pytań Zamawiającemu oraz przesyłania dokumentów, o których uzupełnienie wezwał Wykonawcę Zamawiający.
2) UWAGA: formularz „Wyślij wiadomość” służy wyłącznie do komunikacji, a nie do składania ofert. Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz ofertowy dostępny na stronie zapytania ofertowego, zgodnie z instrukcją zawartą w linku na stronie postępowania. Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w dziale VI niniejszego zapytania ofertowego.
3) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres: it@dobrzyniewo.pl, z zastrzeżeniem, że Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z opisem w dziale VI niniejszego zapytania ofertowego.
4) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści zapytania ofertowego. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne i w takiej sytuacji zamieści je na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.
5) Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieści na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.
6) Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Pan Bartosz Grzegorczyk
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. +48 85 742 81 55 w. 20, kom. +48 663 930 420
e-mail: it@dobrzyniewo.pl
strona internetowa: www.dobrzyniewo.pl
profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7:30 – 15:30
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym czasie. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
11. Klauzula informacyjna RODO
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowanej przez Wójta;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., zgodnie z procedurą udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże.
4) Odbiorcą/ami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: Pani/Pan jako uczestnik postępowania, każda osoba na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej;
Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z procedury udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże.
(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców!)
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat, a w przypadku zawarcia umowy 25 lat, zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
7) Ma Pani/Pan prawo żądać od Wójta Gminy:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) sprostowania swoich danych osobowych;
c) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
(Uwaga: dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji).
8) Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. 1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119) oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str.2, zwane dalej „RODO”.
12. Załączniki
1) Załącznik Nr 1 - Wzór umowy
2021-06-29 10:47 | Bartosz Grzegorczyk | W załączniku informacja z wyboru ofert, |
2021-06-23 10:56 | Bartosz Grzegorczyk | W załączniku informacja z otwarcia ofert, |
Komunikaty