Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 159/2021/TP/DZP Dostawa nowych krzeseł, foteli oraz nowych mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 15-06-2021 12:30:00
Składania : 29-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 29-06-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 293.79 2021-06-15 12:30:00 Postępowanie
SWZ.zip zip 41828.8 2021-06-15 12:30:00 Postępowanie
Zawiadomienie o zmianie terminu związania ofertą, składania i otwarcia ofert.pdf pdf 54.79 2021-06-23 08:30:20 Publiczna wiadomość
MOdyfikacja treści SWZ.pdf pdf 262.19 2021-06-23 08:31:04 Publiczna wiadomość
Zmodyfikowany Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 81.5 2021-06-23 08:31:04 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania nr 1.pdf pdf 49.35 2021-06-23 08:31:33 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.08 2021-06-23 08:35:16 Publiczna wiadomość
Informacja y otwarcia ofert.pdf pdf 1279.14 2021-06-30 11:03:02 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania cz. 14.pdf pdf 383.29 2021-08-25 09:42:46 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania cz. 2, 4 i 18.pdf pdf 334.69 2021-08-25 09:43:27 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofery.pdf pdf 2099.34 2021-08-25 09:44:01 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 8, 12 i 15.pdf pdf 361.61 2021-09-14 08:42:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-14 08:42 Barbara Drozd Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 8, 12 i 15

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-08-25 09:44 Barbara Drozd Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-25 09:43 Barbara Drozd Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 2 , 4 i 18

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-08-25 09:42 Barbara Drozd Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 14

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-06-30 11:03 Barbara Drozd Informacja z otwarcia ofert

Informacja y otwarci [...].pdf

2021-06-29 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto:
- część nr 1 - 1 800,00 zł,
- część nr 2 - 1 100,00 zł,
- część nr 3 - 4 800,00 zł,
- część nr 4 - 10 500,00 zł,
- część nr 5 – 3 300,00 zł,
- część nr 6 - 650,00 zł,
- część nr 7 - 226,00 zł,
- część nr 8 - 1 784,00 zł,
- część nr 9 - 900,00 zł,
- część nr 10 - 1 500,00 zł,
- część nr 11 - 4 800,00 zł,
- część nr 12 - 3 000,00 zł
- część nr 13 - 2 152,50 zł
- część nr 14 - 1 398,00 zł
- część nr 15 – 900,00 zł
- część nr 16 – 9 950,00 zł
- część nr 17 – 6 000,00 zł
- część nr 18 - 7 840,00 zł
2021-06-23 08:35 Barbara Drozd ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-06-23 08:31 Barbara Drozd Odpowiedzi na pytania nr 1

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2021-06-23 08:31 Barbara Drozd Modyfikacja treści SWZ

MOdyfikacja treści S [...].pdf

Zmodyfikowany Załącz [...].doc

2021-06-23 08:30 Barbara Drozd ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ, SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Zawiadomienie o zmia [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 740