Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-06-2021 12:33:00 |
Składania : | 23-06-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-06-2021 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).
Zamawiający:
Przedszkole nr 10 w Mikołowie
ul. Grudniowa 1B
43-195 Mikołów
NIP: 635-183-21-95
REGON: 243312949
strona internetowa: http://p10mikolow.bip.net.pl/
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434
NIP: 635-18-05-347
REGON: 365421894
strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/
profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow
e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-13 11:53 | Anna Kwiatkowska | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2021-07-15 13:49 | Anna Kwiatkowska | Informacja o wyborze oferty. |
2021-06-23 14:46 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert. |
2021-06-23 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
204
598,28
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 45 216,34 zł brutto. Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 11 919,50 zł brutto. Część 3: NABIAŁ: 24 863,51 zł brutto. Część 4: WARZYWA i OWOCE: 45 304,79 zł brutto. Część 5: MROŻONKI: 8 030,15 zł brutto Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 30 366,63 zł brutto. Część 7: JAJA: 5 760,00 zł brutto. Część 8: PIECZYWO: 19 828,75 zł brutto. Część 9: RYBY: 12 324,41 zł brutto. Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 984,20 zł brutto. |
Komunikaty