Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.271.7.2021.MW.PZ3 Remonty jezdni dróg gminnych i dróg wewnętrznych o nawierzchni z masy bitumicznej na terenie Gminy Giżycko, dla których zarządcą jest Wójt Gminy Giżycko.

Marcin Wójcik
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2021 14:55:00
Składania : 18-06-2021 12:00:00
Otwarcia : 18-06-2021 13:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów przy realizacji zadania pn.: Remonty jezdni dróg gminnych i dróg wewnętrznych o nawierzchni z masy bitumicznej na terenie Gminy Giżycko, dla których zarządcą jest Wójt Gminy Giżycko.  

1.     Zakres przedmiotu zamówienia:

Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg
gminnych oraz dróg wewnętrznych emulsją i grysami przy użyciu samochodu-remontera typu „patcher”:

a)    remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów w ilości ogółem 2 133 m2 - likwidacja rakowin, wyboi i ubytków w nawierzchni o max. głębokości do 4,00 cm;

b)    remont wykonywany będzie na całej sieci dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych wg potrzeb.
Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych o nawierzchniach z masy bitumicznej wytypowanych
do naprawy stanowi załącznik nr 1 do
warunków zapytania ofertowego;

c)     remont należy wykonywać zgodnie z SSTWiOR przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy temperaturze co najmniej + 10°C oraz przy braku opadów atmosferycznych. SSTWiOR stanowi załącznik nr 2 do warunków zapytania ofertowego.

Przewidywana szacunkowa ilość do wbudowania emulsji i grysów: 70 ton.

Ogólne wymagania dla materiałów: 

Do wykonania remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami należy zastosować emulsję asfaltową kationową szybkorozpadową klasy C 65 BP3 PU/RC oraz grysów płukanych o frakcji 2-5 mm i 2-8 mm (frakcje 2-8 należy stosować przy większych głębokościach wyboju). Kationowa modyfikowana emulsja asfaltowa musi posiadać aktualną deklarację własności użytkowych o dopuszczeniu do stosowania na drogach i odpowiadać wymaganiom normy PN EN 13808. Grysy powinny odpowiadać wymaganiom normy
PN EN 13043 oraz posiadać aktualną deklarację własności użytkowych.

Ogólne zasady realizacji przedmiotu zamówienia:  

Przedmiotowy remont nawierzchni bitumicznych należy wykonać samochodem-remonterem typu „patcher”
przystosowanym do:

·         oczyszczenia naprawionego miejsca,

·         wbudowania grysów kamiennych otoczonych emulsją asfaltową pod ciśnieniem.

Przed przystąpieniem do realizacji zadania remontery typu „patcher” będą zważone na bazie Wykonawcy  celem określenia wagi netto pojazdu na koszt Wykonawcy. Każdego dnia paragon z ważenia pojazdu załadowanego wraz z nazwą remontowanego odcinka drogi należy dostarczyć przedstawicielowi Urzędu Gminy Giżycko.

Wykonawca z chwilą przejęcia placu budowy odpowiada za wszelkie ubytki występujące w nawierzchni jezdni oraz nowo powstałe, dlatego Wykonawca z pełnym zaangażowaniem winien przystąpić na naprawy celem ich wyeliminowania co doprowadzi do bezpiecznego przejazdu. W przypadku uszkodzenia pojazdów po przejęciu placu budowy wykonawca robót jest odpowiedzialny za pokrycie kosztów ich napraw związanych
z ubytkami nawierzchni i odpryskami grysu luźnego. Zamawiający dopuszcza przekazanie całej sieci drogowej do remontu lub jego części. Zamawiający przekaże a Wykonawca ma obowiązek przejęcia następnego etapu w ciągu 14 dni od przekazania etapu poprzedniego. Zamawiający każdorazowo wskaże zakres dróg do remontu. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wykonywania remontów przy użyciu skrapiarki i ręcznego rozsypywania grysów.

Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla robót drogowych zawierają załącznik do warunków zapytania ofertowego, tj.:

·         Wykaz dróg … wytypowanych do naprawy        - załącznik nr 1,

·         SSTWiOR                                                        - załącznik nr 2,

·         projekt umowy                                                  - załącznik nr 3.

2.     Wymagania dotyczące zatrudnienia:

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań pracowników wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia:

a)    do kierowania ruchem przy wprowadzonej czasowej organizacji ruchu w pobliżu strefy prowadzonych napraw,

b)    obsługa maszyn i urządzeń budowlanych.

 

 

3.     Termin realizacji zamówienia:

·         w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy - nie później niż od 01 lipca 2021 r.,  

·         3 miesiące - nie później niż do 30 września 2021 r.,

Zamawiający przewiduje możliwość:  

  • zmiany terminu wykonania umowy,
  • przedłużenia terminu wykonania umowy,
  • innych istotnych postanowień umowy,
  • zmiany zakresu rzeczowego i wynagrodzenia umownego,

na zasadach określonych z projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszych warunków zapytania ofertowego.

4.     Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

cena 100 %,

5.     Inne wymagania dotyczące Wykonawcy:

Wykonawca winien udokumentować wykonanie co najmniej dwóch robót polagających na remontach  cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy użyciu samochodu-remontera typu „patcher”:

o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto.

6.     Sposób przygotowania ofert:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.

Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych. 

7.     Miejsce i termin złożenia ofert:

·         pocztą  elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,  

·         do dnia 18 czerwca 2021 r. do godziny 12.00.

8.     Termin otwarcia ofert:

w dniu 18 czerwca 2021 r. o godzinie 13.00.

9.     Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.

11.  Oświadczenie Wykonawcy:

Wykonawca, oświadcza, że cena podana w ofercie jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty
niezbędne do realizacji zamówienia wynikające wprost z:

·         Wykazu dróg gminnych i dróg wewnętrznych o nawierzchniach z masy bitumicznej wytypowanych do naprawy;

·         SSTWiOR.

jak również inne koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

12.  Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień.

Kod CPV:   45233142-6      Roboty w zakresie naprawy dróg.

13.  Postępowanie oznaczone jest jako - RRG.271.7.2021.MW.PZ3.

14.  Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

 

 





Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
warunki zapytania ofertowego - II.docx docx 26.74 2021-06-14 14:55:00 Postępowanie
zał.nr 1-wykaz dróg.xlsx xlsx 19.1 2021-06-14 14:55:00 Przedmiot zamówienia
zał.nr 2-SSTWiOR II.docx docx 26.51 2021-06-14 14:55:00 Przedmiot zamówienia
zał.nr 3-kosztorys ofertowy II.xlsx xlsx 20.49 2021-06-14 14:55:00 Przedmiot zamówienia
zał.nr 3-kosztorys ofertowy szablon PZ.xlsx xlsx 17.17 2021-06-14 14:55:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 -

zał.nr 1-wykaz dróg. [...].xlsx

zał.nr 2-SSTWiOR II. [...].docx

zał.nr 3-kosztorys o [...].xlsx

zał.nr 3-kosztorys o [...].xlsx

1 szt. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - jednorazowo, fakturą końcową po zakończeniu całości robót, po podpisaniu protokołu odbioru końcowego, przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Doświadczenie - Wykonawca winienudokumentować wykonanie co najmniej dwóch robót polegających na remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy użyciu samochodu-remontera typu "patcher" o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 239