Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Adm.VI.230.85.2021 Świadczenie usługi serwisowej i utrzymania w gotowości urządzeń drukujących wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi

Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2021 15:16:00
Składania : 21-06-2021 12:00:00
Otwarcia : 21-06-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASADY POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM  w ŁODZI".


Przedmiot zamówienia: świadczenie usługi serwisowej i utrzymania w gotowości urządzeń drukujących wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi. 

Umowa będzie obowiązywać od 1 lipca 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. lub do wyczerpania się kwoty przewidzianej na realizację umowy.

Ilość wydruków podana przez Zamawiającego (820 000 strony czarno - białe, 4 000 strony kolorowe) wynika z szacunkowego zapotrzebowania w okresie 1 roku.

Zamawiający Informuje, iż w Załączniku Nr 2 po wprowadzeniu cen jednostkowych zostanie wyliczona cena całkowita. 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 2 -kosztorys ofertowy.xlsx xlsx 13.58 2021-06-14 15:16:00 Przedmiot zamówienia
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2021.doc doc 76.5 2021-06-14 15:16:00 Kryterium
Załącznik Nr 1 - zestawienie urządzeń Zamawiającego.xlsx xlsx 19.24 2021-06-14 15:16:00 Kryterium
Załącznik Nr 3 - ogólne warunki umowy 2021.docx docx 56.56 2021-06-14 15:16:00 Kryterium
Załącznik Nr 4 - wykaz usług, oświadczenie Wykonawcy.docx docx 16.47 2021-06-14 15:16:00 Kryterium
Załącznik Nr 5 - ZASADY POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO.docx docx 26.46 2021-06-14 15:16:00 Kryterium
protokół z otwarcia ofert 2021.pdf pdf 304.51 2021-06-22 11:14:32 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty.pdf pdf 243.21 2021-06-22 11:14:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-01 09:55 Tomasz Grabowski Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu została zawarta umowa z firmą Printnonstop Fleet Sp. z o.o. 20-228 Lublin ul. Zawieprzycka 8L, NIP 946 26 83 328. Wartość umowy brutto 26.764,80 zł.
2021-06-22 11:14 Tomasz Grabowski Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu została wybrana oferta najkorzystniejsza.

Załączniki:
1. Protokół z otwarcia ofert.
2. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Dziękujemy za udział w postępowaniu.

protokół z otwarcia [...].pdf

informacja o wyborze [...].pdf

2021-06-17 10:28 Agnieszka Kamińska-Hryniów Zamawiający informuje, że do prowadzonego postępowania wpłynęło pytanie.
Pytanie:
Zamawiający wymaga: " § 1 ust. 2.10 dostarczenia odpowiednich narzędzi informatycznych (w razie potrzeby), które umożliwią automatyczne tworzenie raportów zbiorczych na wyznaczonym w sieci Zamawiającego serwerze o stanie materiałów eksploatacyjnych i liczników z urządzeń drukujących wykorzystywanych przez Zamawiającego"- Czy Zamawiający posiada infrastrukturę informatyczną, dzięki której może generować raporty, czy tez wymaga pełnego wdrożenia takiego systemu przez Wykonawcę?
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada takiej infrastruktury, może jedynie udostępnić przestrzeń na serwerze aby Wykonawca mógł zainstalować własny system do generowania i przetwarzania raportów.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi serwisowej należy wprowadzić cenę całkowitą z załącznika Nr 2 - Tabela Nr 3 oraz dołączyć wypełniony Załącznik Nr 2

Załącznik Nr 2 -kosz [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Czas rozpoczęcia interwencji 30% Proszę wpisać czas rozpoczęcia reakcji wpisany w Załączniku Nr 2 punkt 4 (0)
3 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

szczegółowy opis prz [...].doc

(0)
6 Zestawienie urządzeń Zamawiającego - Załącznik Nr 1. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

Załącznik Nr 1 - zes [...].xlsx

(0)
7 Ogólne warunki umowy - Załącznik Nr 3. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik Nr 3 - ogó [...].docx

(0)
8 Wykaz usług oraz oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 4. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się" oraz załączyć do oferty wypełniony dokument wraz z dowodami potwierdzającymi, iż usługi zostały wykonane należycie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 4 - wyk [...].docx

(0)
9 Zasady postępowania ofertowego - Załącznik Nr 5. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik Nr 5 - ZAS [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 631