Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2021 15:16:00 |
Składania : | 21-06-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 21-06-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASADY POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM w ŁODZI".
Przedmiot zamówienia: świadczenie usługi serwisowej i utrzymania w gotowości urządzeń drukujących wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.
Umowa będzie obowiązywać od 1 lipca 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. lub do wyczerpania się kwoty przewidzianej na realizację umowy.
Ilość wydruków podana przez Zamawiającego (820 000 strony czarno - białe, 4 000 strony kolorowe) wynika z szacunkowego zapotrzebowania w okresie 1 roku.
Zamawiający Informuje, iż w Załączniku Nr 2 po wprowadzeniu cen jednostkowych zostanie wyliczona cena całkowita.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-01 09:55 | Tomasz Grabowski | Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu została zawarta umowa z firmą Printnonstop Fleet Sp. z o.o. 20-228 Lublin ul. Zawieprzycka 8L, NIP 946 26 83 328. Wartość umowy brutto 26.764,80 zł. |
2021-06-22 11:14 | Tomasz Grabowski |
Zamawiający
informuje,
iż
w
prowadzonym
postępowaniu
została
wybrana
oferta
najkorzystniejsza. Załączniki: 1. Protokół z otwarcia ofert. 2. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej. Dziękujemy za udział w postępowaniu. |
2021-06-17 10:28 | Agnieszka Kamińska-Hryniów |
Zamawiający
informuje,
że
do
prowadzonego
postępowania
wpłynęło
pytanie.
Pytanie: Zamawiający wymaga: " § 1 ust. 2.10 dostarczenia odpowiednich narzędzi informatycznych (w razie potrzeby), które umożliwią automatyczne tworzenie raportów zbiorczych na wyznaczonym w sieci Zamawiającego serwerze o stanie materiałów eksploatacyjnych i liczników z urządzeń drukujących wykorzystywanych przez Zamawiającego"- Czy Zamawiający posiada infrastrukturę informatyczną, dzięki której może generować raporty, czy tez wymaga pełnego wdrożenia takiego systemu przez Wykonawcę? Odpowiedź: Zamawiający nie posiada takiej infrastruktury, może jedynie udostępnić przestrzeń na serwerze aby Wykonawca mógł zainstalować własny system do generowania i przetwarzania raportów. |
Komunikaty