Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2021 14:25:00 |
Składania : | 16-06-2021 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Przedmiot postępowania:
Przedmiotem postępowania jest odnowienie asysty technicznej dla platformy sprzętowej Oracle Database Apliance X3-2 na okres jednego roku – „Oracle Premier Support for Systems”
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją załączonego wzoru umowy. Zwycięzca postępowania zobowiązany jest do przesłania skanu umowy i skanu potwierdzenia nadania oryginału dokumentu do US w ciągu 3 dni od momentu otrzymania informacji o wynikach.
2021-06-17 08:33 | Adam Kowalski | Dzień dobry, Informuję, iż niniejsze postępowanie zostaje unieważnione przez Zamawiającego. Pozdrawiam Adam Kowalski Specjalista Informatyk Uczelniane Centrum Informatyczne Uniwersytet Szczeciński Ul. Wielkopolska 15, pok. 202 70-453 Szczecin tel. 91 444 1005 e-mail: adam.kowalski@usz.edu.pl http://www.uci.usz.edu.pl/ |
Komunikaty