Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2021 14:22:00 |
Składania : | 18-06-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” 106/ZP/2021 (Rej. 44/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019 poz. 2019) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 30234000-8, 30233000-1, 30237000-9, 31731000-9.
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji zamówienia – max do 09.07.2021r.
2) Kryteria wyboru ofert: najniższa cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.
4) Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.
5) Wymagane warunki gwarancji: minimum na okres zgodny z okresem wskazanym przez Zamawiającego w OPZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
8) W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
9) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:
· Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 wraz z Opisem przedmiotu zamówienia (wykazem/ cennika asortymentowo-ilościowego) – Załącznikiem nr 2;
· Pełnomocnictwo /w przypadku jego udzielenia.
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych – Łukasz Cecuda tel.: 47 701 34 29;
e-mail: lukasz.cecuda@ra.policja.gov.pl;
· w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52
e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-06-23 15:26 | Sławomir Majkusiak |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
w
trybie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego
ze
stosowania
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
t.j.
Dz.
U.
z
2019
r.
poz.
2019)
oraz
zgodnie
z
Decyzją
nr
5/2021
z
dnia
13
stycznia
2021r.
Komendanta
Wojewódzkiego
Policji
zs.
w
Radomiu
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęło
5
ofert: 1. WRCOMPUTERS Agnieszka Kaca, ul. Janowska 3 m.1, 26-600 Radom; 2. Forti Krzysztof Jurek ul. Marii Curie-Skłodowskiej 18, 26-600 Radom; 3. Helica Sp. z o.o., ul. Raszyńska 25, 02-033 Warszawa – oferta odrzucona; 4. MicroComp Sp. z o.o., ul. M.C. Skłodowskiej 14, 26-600 Radom; 5. P.H.U. „EDDOM” Dariusz Pigłowski, ul. Narutowicza 6A, 99-200 Poddębice – oferta odrzucona; Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: WRCOMPUTERS Agnieszka Kaca, ul. Janowska 3 m.1, 26-600 Radom. Wartość oferty: 11.868,27 zł brutto. Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ. Informacja o ofertach odrzuconych: Zamawiający odrzucił poniższe oferty: - nr 3 tj.: Helica Sp. z o.o., ul. Raszyńska 25, 02-033 Warszawa z uwagi na fakt, iż nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia tzn. w: poz. 2 – zaoferowany dysk wewnętrzny 3,5” prod. Toshiba o mod./symb. P300 4TB (HDWD240) nie jest przystosowany do pracy ciągłej zgodnie z wymaganiami określonymi OPZ; poz. 6 – zaoferowany Czytnik kart mikroprocesorowych USB prod. Identiv CLOUD (uTrust) o mod./symb. 2700R nie posiada możliwości odczytu programowego nazwy producenta i unikalnego numeru seryjnego urządzenia zgodnie z wymaganiami określonymi w OPZ. - nr 5 tj.: P.H.U. „EDDOM” Dariusz Pigłowski, ul. Narutowicza 6A, 99-200 Poddębice z uwagi na fakt, iż nie spełnia wymagań Zamawiającego tzn. w poz. 6 – zaoferowany Czytnik kart mikroprocesorowych USB prod. CRYPTOTECH o mod./symb. CLOUD 2700R nie posiada możliwości odczytu programowego nazwy producenta i unikalnego numeru seryjnego urządzenia zgodnie z wymaganiami określonymi w OPZ. |
2021-06-16 10:35 | Sławomir Majkusiak |
Szanowni
Państwo
W związku z otrzymanym pytaniem od Wykonawcy: Czy dyski odnawiane przez producenta Zamawiający uznaje za " fabrycznie nowe przedmioty zamówienia" ? Zamawiający udziela następującej odpowiedzi/ wyjaśnień: Dyski odnawiane przez producenta Zamawiający NIE UZNAJE ZA FABRYCZNIE NOWE PRZEDMIOTY ZAMÓWIENIA. |
Komunikaty