Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.18.2021.AM Obsługa całoroczna instalacji i urządzeń elektrycznych

Aleksandra Mrozek
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2021 11:16:00
Składania : 22-06-2021 09:00:00
Otwarcia : 22-06-2021 09:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Obsługa całoroczna instalacji i urządzeń elektrycznych.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na całodobowej obsłudze instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych gminnych administrowanych przez MZN. Celem jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania instalacji elektrycznych i urządzeń piorunochronnych w budynkach gminnych wskazanych w załącznikach do Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 6 do Zaproszenia), w tym:

pełnienie całodobowego pogotowia elektrycznego, którego celem jest niezwłoczne usuwanie awarii oraz przywracanie sprawności instalacji elektrycznych i piorunochronnych;

utrzymywaniu wszelkich instalacji elektrycznych i piorunochronnych w dobrym stanie technicznym;

dokonywanie bieżących kontroli i pomiarów instalacji elektrycznych i piorunochronnych;

przekazywanie lokatorowi/najemcy wykazu usterek (Załącznik nr 4 do Specyfikacji Technicznej) w przypadku stwierdzenia usterek osprzętu elektrycznego, do których usunięcia na własny koszt zobowiązany jest lokator/najemca;

przeprowadzaniu bieżącego monitoringu instalacji;

przeprowadzaniu kontroli elektronarzędzi będących na wyposażeniu służb technicznych Zamawiającego (Załącznik nr 3 do Specyfikacji Technicznej);

dokonywanie wycen kosztów remontów instalacji w lokalach mieszkalnych i użytkowych oraz częściach wspólnych budynków mieszkalnych i użytkowych.

Powyższe czynności dotyczą wszystkich wskazanych w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 2 do ST obiektów.

2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb wykonywania czynności oraz ich zakres, a także zasady rozliczania zleconych robót określa ST wraz z załącznikami (Załącznik nr 6 do Zaproszenia).

2.3. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 5 do niniejszego Zaproszenia.


3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI: od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01.07.2021 r. do 30.06.2023 r.

3.1. Czas wykonywania obsługi: całodobowo w dni robocze, dni ustawowo wolne od pracy oraz dodatkowe dni wolne od pracy.


4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:

a) minimum 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji „E” uprawniającymi do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji;

b) minimum 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji „D” uprawniającymi do zajmowania się dozorem sieci i instalacji;

c) minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia „PPN” „E” do prac pod napięciem;

d) minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia „PPN” „D” do prac pod napięciem;

e) minimum 1 osobą posiadającymi uprawnienia do obsługi podestów ruchomych.

4.1.1. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.

4.2. Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto, polegające na bieżącej obsłudze instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użytkowych.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

UWAGA: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi wskazane w wykazie usług, wówczas nie ma obowiązku przedłożenia dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

4.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nw. sprzętem oraz urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego wraz z aktualnym na dzień składania dokumentów potwierdzeniem legalizacji urządzeń pomiarowych:

a) podnośnik do prac montażowych o wysięgu nie mniejszym niż 12m – minimum jeden;

b) samochód dostawczy (serwisowy) – minimum jeden;

c) zestaw narzędzi do prac pod napięciem – minimum jeden;

d) komplet drabin do prac na wysokościach – minimum 3 szt. (w tym jedna do wysokości max. 9 m);

e) aparatura kontrolno-pomiarowa niezbędna do wykonywania pomiarów wszystkich wielkości elektrycznych:

miernik do pomiaru skuteczności zerowania – minimum jeden,

miernik do pomiaru stanu izolacji – minimum jeden,

miernik do badania wyłącznika różnicowo-prądowego – minimum jeden,

miernik do badania oporności uziemienia – minimum jeden,

cęgi Dietza do badania obciążenia przewodów i kabli – minimum jedne,

miernik do pomiaru natężenia oświetlenia – minimum jeden.

Wymagane jest, aby wszystkie badania i pomiary były wykonywane urządzeniami kontrolno-pomiarowymi posiadającymi aktualne świadectwa wzorcowania i oznaczony status metrologiczny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ST - obsługa instalacji elektrycznych.pdf pdf 165.13 2021-06-14 11:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do ST - wykaz usterek.pdf pdf 31.09 2021-06-14 11:16:00 Postępowanie
Załączniki 1A-1B - kalkulacja kosztów.xls xls 20.5 2021-06-14 11:16:00 Postępowanie
Zaproszenie.pdf pdf 235.25 2021-06-14 11:16:00 Postępowanie
Zestawienie złożonych ofert.odt odt 23.43 2021-06-22 10:36:53 Publiczna wiadomość
DL.4231.18.2021.AM ogłoszenie wyników.pdf pdf 193.85 2021-06-30 11:51:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-30 11:51 Agnieszka Wojtal-Popko W załączeniu ogłoszenie wyników postępowania

DL.4231.18.2021.AM o [...].pdf

2021-06-22 10:36 Anna Sitkiewicz W załączeniu zestawienie złożonych ofert.

Zestawienie złożonyc [...].odt

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena maksymalna brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia suma pozycji 20F Załącznika nr 1A oraz 49F Załącznika nr 1B do Zaproszenia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3153 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Kalkulacje kosztów - Załącznik nr 1A i 1B do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Uprawnienia - Kopia uprawnień osób, o których mowa w pkt 4.1. lit. a)-e) Zaproszenia wraz z Wykazem osób zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Referencje - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (np. referencje, poświadczenia), o których mowa w pkt 4.2. Zaproszenia wraz z Wykazem usług zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wykaz sprzętu - Wykaz sprzętu, o którym mowa w pkt. 4.3. Zaproszenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Zaproszenia), którym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 336