Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KA-DZP.362.2.36.2021 odbiór i utylizacja odpadów tj. zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, baterii i akumulatorów, magnetycznych i optycznych nośników informacji, wyposażenia meblowego, dokumentacji oraz przeterminowanych odczynników chemicznych z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2021 14:21:00
Składania : 24-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 24-06-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych.


Przedmiot postępowania: odbiór i utylizacja odpadów tj. zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, baterii i akumulatorów, magnetycznych i optycznych nośników informacji, wyposażenia meblowego, dokumentacji oraz przeterminowanych odczynników chemicznych z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 2019, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.


Wykaz dokumentów składających się na ofertę:

wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;

wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – Oświadczenie Wykonawcy;

wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Wykaz usług ;

pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;

dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN, wraz z dowodami opłaty składek;

odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

aktualne zezwolenie w formie decyzji na zbieranie odpadów (o wszystkich kodach wymienionych w Zapytaniu ofertowym) oraz wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach obejmujące swoim zakresem wszystkie rodzaje odpadów wskazanych w Zapytaniu ofertowym, zezwolenie na gospodarowanie odpadami i licencję transportową.

Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:

czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu,

kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej.


W przypadku pytań: 

merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".

związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".

Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie jest Pracownik Działu Zamówień Publicznych Pan Łukasz Lisik nr tel. 71 36 80 491.

Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html 


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2_036_2021 Zapytanie ofertowe.pdf pdf 694.33 2021-06-12 14:21:00 Postępowanie
2_036_2021 Załącznik nr 2 Oświadczenie.docx docx 120.37 2021-06-12 14:21:00 Kryterium
2_036_2021 Załącznik nr 3 Wykaz usług.docx docx 117.46 2021-06-12 14:21:00 Kryterium
2_036_2021 Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 105.97 2021-06-12 14:21:00 Kryterium
2_036_2021 odpowiedzi na pytania.pdf pdf 714.25 2021-06-21 15:04:04 Publiczna wiadomość
2_036_2021 Załącznik nr 1 Formularz ofertowy ZMIENIONY.docx docx 110.1 2021-06-21 15:04:04 Publiczna wiadomość
2_036_2021 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 582.97 2021-06-24 12:28:05 Publiczna wiadomość
2_036_2021 Rozstrzygnięcie.pdf pdf 712.88 2021-07-02 16:07:49 Publiczna wiadomość
2_036_2021 unieważnienie czynności wyboru.pdf pdf 670.04 2021-08-26 14:24:47 Publiczna wiadomość
2_036_2021 Rozstrzygnięcie II.pdf pdf 605.9 2021-08-26 14:28:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-26 14:28 Łukasz Lisik informacja o rozstrzygnięciu postępowania

2_036_2021 Rozstrzyg [...].pdf

2021-08-26 14:24 Łukasz Lisik informacja o unieważnieniu czynności wyboru wykonawcy

2_036_2021 unieważni [...].pdf

2021-07-02 16:07 Łukasz Lisik informacja o rozstrzygnięciu postępowania

2_036_2021 Rozstrzyg [...].pdf

2021-06-24 12:28 Łukasz Lisik informacja z otwarcia ofert

2_036_2021 Informacj [...].pdf

2021-06-24 10:00 Komunikat Zamawiającego W oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 2019, z późn. zm.) Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia na odbiór i utylizację odpadów tj. zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, baterii i akumulatorów, magnetycznych i optycznych nośników informacji, wyposażenia meblowego, dokumentacji oraz przeterminowanych odczynników chemicznych z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych) zamierza przeznaczyć 25 000,00 PLN brutto.
2021-06-21 15:04 Łukasz Lisik W związku z otrzymaniem wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego dotyczących powyższego postępowania, Zamawiający w oparciu o art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 2019, z późn. zm.) zamieszcza poniżej przesłane wnioski wraz z wyjaśnieniami (wyjaśnienia treści zapytania ofertowego stanowią jego integralną część i dotyczą wszystkich Wykonawców). Zamawiający zamieszcza równocześnie zmieniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

2_036_2021 odpowiedz [...].pdf

2_036_2021 Załącznik [...].docx

2021-06-17 14:22 Łukasz Lisik Z uwagi na dużą liczbę pytań Zamawiający przesunął termin składania ofert na 24.06.2021 r. na godz. 10.00. Odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców zostaną opublikowane w najbliższym czasie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa odbioru odpadów zgodnie z treścią zapytania ofertowego 1 szt. Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Komandorska 118/120
53-345, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

2_036_2021 Załącznik [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wynagrodzenie dla Zamawiającego 30% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Termin realizacji pojedynczej usługi 20% zgodnie z treścią zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Podmiotowe środki dowodowe - zgodnie z treścią zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

2_036_2021 Załącznik [...].docx

2_036_2021 Załącznik [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 735