Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-06-2021 14:21:00 |
Składania : | 24-06-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-06-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych.
Przedmiot postępowania: odbiór i utylizacja odpadów tj. zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, baterii i akumulatorów, magnetycznych i optycznych nośników informacji, wyposażenia meblowego, dokumentacji oraz przeterminowanych odczynników chemicznych z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 2019, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
• wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
• wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – Oświadczenie Wykonawcy;
• wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Wykaz usług ;
• pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
• dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN, wraz z dowodami opłaty składek;
• odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
• aktualne zezwolenie w formie decyzji na zbieranie odpadów (o wszystkich kodach wymienionych w Zapytaniu ofertowym) oraz wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach obejmujące swoim zakresem wszystkie rodzaje odpadów wskazanych w Zapytaniu ofertowym, zezwolenie na gospodarowanie odpadami i licencję transportową.
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:
• czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu,
• kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
• związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie jest Pracownik Działu Zamówień Publicznych Pan Łukasz Lisik nr tel. 71 36 80 491.
Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2021-08-26 14:28 | Łukasz Lisik | informacja o rozstrzygnięciu postępowania |
2021-08-26 14:24 | Łukasz Lisik | informacja o unieważnieniu czynności wyboru wykonawcy |
2021-07-02 16:07 | Łukasz Lisik | informacja o rozstrzygnięciu postępowania |
2021-06-24 12:28 | Łukasz Lisik | informacja z otwarcia ofert |
2021-06-24 10:00 | Komunikat Zamawiającego | W oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 2019, z późn. zm.) Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia na odbiór i utylizację odpadów tj. zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, baterii i akumulatorów, magnetycznych i optycznych nośników informacji, wyposażenia meblowego, dokumentacji oraz przeterminowanych odczynników chemicznych z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych) zamierza przeznaczyć 25 000,00 PLN brutto. |
2021-06-21 15:04 | Łukasz Lisik | W związku z otrzymaniem wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego dotyczących powyższego postępowania, Zamawiający w oparciu o art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 2019, z późn. zm.) zamieszcza poniżej przesłane wnioski wraz z wyjaśnieniami (wyjaśnienia treści zapytania ofertowego stanowią jego integralną część i dotyczą wszystkich Wykonawców). Zamawiający zamieszcza równocześnie zmieniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. |
2021-06-17 14:22 | Łukasz Lisik | Z uwagi na dużą liczbę pytań Zamawiający przesunął termin składania ofert na 24.06.2021 r. na godz. 10.00. Odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców zostaną opublikowane w najbliższym czasie. |
Komunikaty