Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3/DZP/2021/TP/WUDiM Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku

Termin:
Zamieszczenia : 10-06-2021 11:49:00
Składania : 28-06-2021 09:00:00
Otwarcia : 28-06-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularze kosztorysu ofertowego.zip zip 245.41 2021-06-10 11:49:00 Postępowanie
Formularze wersja edytowalna.doc doc 174 2021-06-10 11:49:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 214.11 2021-06-10 11:49:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 617.4 2021-06-10 11:49:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia(SWZ).pdf pdf 587.19 2021-06-10 11:49:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 366.45 2021-06-10 11:49:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 228.25 2021-06-28 14:15:34 Publiczna wiadomość
Platforma zakupowa Zamawiającego.pdf pdf 195.12 2021-07-21 11:38:06 Publiczna wiadomość
Platforma zakupowa Zamawiającego.pdf pdf 280.51 2021-07-26 14:19:01 Publiczna wiadomość
Platforma zakupowa Zamawiającego.pdf pdf 203.52 2021-07-29 13:17:19 Publiczna wiadomość
Platforma zakupowa.pdf pdf 209.32 2021-08-10 12:24:54 Publiczna wiadomość
Platforma zakupowa Zamawiającego.pdf pdf 228.13 2021-09-02 14:28:42 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 151.64 2021-09-09 08:37:48 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o wyniku postępowania.pdf pdf 81.49 2021-10-13 10:08:26 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania - część IV.pdf pdf 79.2 2021-11-10 08:31:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-10 08:31 Daniel Rynkiewicz Ogłoszenie o wyniku postępowania - część IV

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-10-13 10:08 Daniel Rynkiewicz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o wyniku postępowania

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-09-09 08:37 Daniel Rynkiewicz Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-09-02 14:28 Daniel Rynkiewicz Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - część: I, IV i VIII

Platforma zakupowa Z [...].pdf

2021-08-10 12:24 Paweł Jurgo Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - części VIII

Platforma zakupowa.p [...].pdf

2021-07-29 13:17 Paweł Jurgo Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - części V zadanie 2

Platforma zakupowa Z [...].pdf

2021-07-26 14:19 Daniel Rynkiewicz Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - część I, II, III, IV, V zad. 1, VII i VIII.

Platforma zakupowa Z [...].pdf

2021-07-21 11:38 Daniel Rynkiewicz Informacja o unieważnieniu postępowania - Część VI – Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku.

Platforma zakupowa Z [...].pdf

2021-06-28 14:15 Daniel Rynkiewicz Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-10 11:58 Daniel Rynkiewicz Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 868 620,00 zł w tym:
- część I - 81 500,00 zł,
- część II - 100 000,00 zł,
- część III - 50 000,00 zł,
- część IV - 88 000,00 zł,
- część V zad. 1 - 140 000,00 zł,
- część V zad. 2 - 130 000,00 zł,
- część VI - 90 000,00 zł,
- część VII - 59 120,00 zł,
- część VIII - 130 000,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 889