Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPS.ORA.2100.15.2021 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.

Zamówienia Publiczne
Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Termin:
Zamieszczenia : 10-06-2021 11:41:00
Składania : 17-06-2021 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

DPS.ORA.2100.15.2021                                                     Psary, dnia 10 czerwca 2021 roku             

               

 

Zaproszenie do składania ofert 

Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu na sukcesywną dostawę

Warzyw i owoców

dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Dom Pomocy Społecznej w Psarach,

ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice

www.dpspsary.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.    Wartość zamówienia nie przekracza kwoty wyrażonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 11.09.2019 r. tj. kwoty 130.000,00 zł.

2.    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.

3.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz elektroniczny.

4.   Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt w każdy wtorek i piątek w godz. od 7:00-12:00.

5.    Wykonawca zobowiązuje się do wyładunku warzyw i owoców do pomieszczeń magazynowych Domu, wskazanych uprzednio przez upoważnionego pracownika.

6.    Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w zadaniu zostaną odrzucone.

7.    Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Zakazuje się dzielenia oferty.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1.    Umowa zostaje zawarta na dostawę warzyw i owoców w okresie:

od 01 lipca 2021 r. do  31 października 2021 r.

2.   Zamówienia będą realizowane zgodnie z terminami podanymi przez Kierownika Kuchni (bądź inną osobę upoważnioną) na złożonym zapotrzebowaniu. Zamawiający złoży zapotrzebowanie na dostawę produktów z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

3.  Dostawa warzyw i owoców każdorazowo zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej (fax, e-mail) w zależności od indywidualnych ustaleń  z wybranym dostawcą.

4.   W przypadkach, których nie można było przewidzieć wcześniej Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości asortymentu o nie więcej niż 20% całości dostawy.

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę należy sporządzić na Formularzach elektronicznych i określić w nim wszystkie elementy zamówienia.

2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.

3. O ile nie wskazano inaczej oferty należy złożyć w cenie brutto.

4. Zastosowanie nieodpowiedniej stawki VAT na oferowany produkt, spowoduje odrzucenie oferty.

5. Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:

Powiat Ostrowski

Dom Pomocy Społecznej

Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice

NIP 622-23-91-168

V. KRYTERIA, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY

  1. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.

2.     Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

VI. INFORMACJE DODATKOWE

Dodatkowych informacji udziela Pan Daniel Glapiak  – p.o. Kierownika Kuchni,  tel. (62) 739 60 84 wew. 145



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna.pdf pdf 283.55 2021-06-10 11:41:00 Kryterium
Wzór umowy.pdf pdf 100.73 2021-06-10 11:41:00 Kryterium
Zestawienie ofert.pdf pdf 172.52 2021-06-18 13:57:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-18 13:57 Zamówienia Publiczne Porównanie złożonych ofert na sukcesywną dostawę warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Brokuły - 250 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
2 Botwinka - 50 kg - (0)
3 Buraki - 550 kg - (0)
4 Cebula - 150 kg - (0)
5 Cukinia - 70 kg - (0)
6 Czosnek - 12 kg - (0)
7 Dynia - 120 kg - (0)
8 Fasola młoda - 550 kg - (0)
9 Fasola sucha - 50 kg - (0)
10 Groch suchy - 50 kg - (0)
11 Gruszki - 350 kg - (0)
12 Jabłka - 1000 kg - (0)
13 Jabłka deserowe - 1000 kg - (0)
14 Kalafior - 460 kg - (0)
15 Kalarepa - 50 kg - (0)
16 Kapusta biala - 500 kg - (0)
17 Kapusta czerwona - 130 kg - (0)
18 Kapusta pekińska - 200 kg - (0)
19 Kapusta włoska - 100 kg - (0)
20 Koper zielony szt.=pęczek 1100 szt. - (0)
21 Marchew - 1400 kg - (0)
22 Ogórek zielony - 350 kg - (0)
23 Papryka czerwona - 140 kg - (0)
24 Papryka żółta - 80 kg - (0)
25 Pieczarki - 230 kg - (0)
26 Pietruszka korzeń - 230 kg - (0)
27 Pomidory - 1600 kg - (0)
28 Por - 250 kg - (0)
29 Rzodkiewka szt.=pęczek 300 szt. - (0)
30 Sałata lodowa szt.=główka 350 szt. - (0)
31 Sałata zielona szt.=główka 120 szt. - (0)
32 Seler - 240 kg - (0)
33 Szczypiorek szt.=pęczek 950 szt. - (0)
34 Śliwki - 500 kg - (0)
35 Wiśnie - 300 kg - (0)
36 Zielona pietruszka szt.=pęczek 1000 szt. - (0)
37 Ziemniaki - 8000 kg - (0)
38 Ziemniaki młode - 500 kg - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Klauzula informacyjna RODO - Po zapoznaniu się proszę wpisać "Akceptuję"

Klauzula informacyjn [...].pdf

(0)
5 Wzór umowy - Po zapoznaniu się proszę wpisać "Akceptuję"

Wzór umowy.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 346