Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-06-2021 11:41:00 |
Składania : | 17-06-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DPS.ORA.2100.15.2021
Psary, dnia 10 czerwca 2021 roku
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa do udziału w
postępowaniu na sukcesywną
dostawę
Warzyw i owoców
dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach
I. ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy Społecznej w Psarach,
ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty wyrażonej w art. 2 ust. 1
pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 11.09.2019 r. tj. kwoty 130.000,00 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla
Domu Pomocy Społecznej w Psarach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz elektroniczny.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego
przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt w każdy wtorek i piątek w godz. od
7:00-12:00.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wyładunku warzyw i owoców do pomieszczeń
magazynowych Domu, wskazanych uprzednio przez upoważnionego pracownika.
6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w
zadaniu zostaną odrzucone.
7. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Zakazuje się dzielenia
oferty.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Umowa
zostaje zawarta na dostawę warzyw i owoców w okresie:
od 01 lipca 2021 r. do 31 października 2021 r.
2. Zamówienia będą realizowane zgodnie z terminami podanymi przez
Kierownika Kuchni (bądź inną osobę upoważnioną) na złożonym zapotrzebowaniu.
Zamawiający złoży zapotrzebowanie na dostawę produktów z co najmniej dwudniowym
wyprzedzeniem.
3. Dostawa warzyw i owoców każdorazowo zostanie poprzedzona złożeniem
zamówienia w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej (fax,
e-mail) w zależności od indywidualnych ustaleń z wybranym dostawcą.
4. W przypadkach,
których nie można było przewidzieć wcześniej Zamawiający dopuszcza możliwość
zmniejszenia ilości asortymentu o nie więcej niż 20% całości dostawy.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę
należy sporządzić na Formularzach elektronicznych i określić w nim wszystkie
elementy zamówienia.
2. Cena musi
być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład
elementów.
3. O ile nie
wskazano inaczej oferty należy złożyć w cenie brutto.
4. Zastosowanie nieodpowiedniej stawki VAT na oferowany produkt,
spowoduje odrzucenie oferty.
5. Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT
wystawiona na:
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
NIP 622-23-91-168
V. KRYTERIA, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
2.
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą
ceną.
VI. INFORMACJE DODATKOWE
Dodatkowych
informacji udziela Pan Daniel Glapiak – p.o. Kierownika
Kuchni, tel. (62) 739 60 84 wew. 145
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-06-18 13:57 | Zamówienia Publiczne | Porównanie złożonych ofert na sukcesywną dostawę warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach |
Komunikaty