Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-06-2021 11:18:00 |
Składania : | 14-06-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
W imieniu Zespołu Opieki Zdrowotnej " Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wymianę
zewnętrznej stolarki drzwiowej w ramach projektu „Kompleksowa termomodernizacja
ZOZ „Szpitala Powiatowego” w
Sochaczewie z wykorzystaniem instalacji fotowoltaicznej”
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1.1. Przedmiotem zamówienia
jest wymiana zewnętrznej
stolarki drzwiowej w budynku Szpitala w Sochaczewie przy ul.
Batalionów Chłopskich 3/, a w szczególności:
1) dokonanie pomiarów w celu
uściślenia wymiarów stolarki planowanej do wymiany;
2) zabezpieczenie terenu prac
przed uszkodzeniami i rozprzestrzenianiem się
brudu;
3) demontaż istniejącej stolarki
drzwiowej wraz z wykuciem ościeżnic;
4) montaż stolarki drzwiowej aluminiowej
- specyfikacja stolarki do wymiany stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy
stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, rzuty planów Szpitala z
zaznaczonymi otworami drzwiowymi do wymiany stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy;
5) obróbka murarska, prace
wykończeniowe w tym uzupełnienie ubytków tynków;
6) dwukrotne malowanie
wewnętrznych ościeży okiennych i drzwiowych białą farbą emulsyjną;
7) dwukrotne malowanie
zewnętrznych ościeży drzwiowych farbą elewacyjną w kolorze obecnej struktury;
8) oczyszczenie nowej stolarki
po pracach montażowych i wykończeniowych;
9) wykonanie niezbędnych napraw
wszystkich uszkodzeń wynikłych w czasie robót;
10) wywóz i utylizacja gruzu,
śmieci i materiałów z demontażu;
11) doprowadzenie terenu prac do należytego stanu i porządku
Zamawiający wymaga , ze względu na specyfikę przedmiotu zmówienia, złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejsc u Zamawiającego. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 11.06.2021 roku od godziny 10:00 do 13:00.
Oferta Wykonawcy złożona bez odbycia wizji lokalnej zostanie odrzucona.
wizji.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel: 0 46 864 95 60
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty