Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SZPZLO/Z-22/2021 DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ DLA PERSONELU MEDYCZNEGO

Deadlines:
Published : 08-06-2021 14:01:00
Placing offers : 16-06-2021 09:00:00
Offers opening : 16-06-2021 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

w imieniu Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa – Wawer informujemy o postępowaniu zainteresowanych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie pozaustawowym o wartości poniżej kwoty 130 tys. zł netto i ma na celu uzyskanie oferty na dostawę odzieży ochronnej dla personelu medycznego. Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją postępowania.


UWAGA!!!

Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć do siedziby Zamawiającego odzieży do oceny własności użytkowych! Niedostarczenie odzieży do oceny bedzie skutkowało odrzuceniem oferty!


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub unieważnieniem postępowania bez podawania przyczyny bez prawa dochodzenia roszczeń przez Wykonawców.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie umowy w celu jej zawarcia.

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zaproszenie do składania ofert.pdf pdf 3622.41 2021-06-08 14:01:00 Proceeding
Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 183.5 2021-06-08 14:01:00 Proceeding
Załącznik nr 1_Formularz oferty.doc doc 35 2021-06-08 14:01:00 Proceeding
Załącznik nr 2_Formularz asortymentowo - cenowy.xls xls 26.5 2021-06-08 14:01:00 Proceeding
Załącznik nr 2_Formularz asortymentowo - cenowy.pdf pdf 215.21 2021-06-08 14:01:00 Proceeding
Załącznik_RODO.pdf pdf 278.89 2021-06-08 14:01:00 Proceeding
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 433.41 2021-06-11 10:31:24 Public message
Zestawienie ofert.pdf pdf 435.55 2021-06-17 15:08:37 Public message
Zestawienie ofert_poprawione.pdf pdf 450.02 2021-06-18 12:08:52 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 398.51 2021-08-09 14:56:05 Public message

Announcements

2021-08-09 14:56 Julita Skonieczna Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-06-18 12:08 Julita Skonieczna Poprawione zestawienie ofert (błąd w nazwie postępowania)

Zestawienie ofert_po [...].pdf

2021-06-17 15:08 Julita Skonieczna Zestawienie złożonych ofert

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

2021-06-11 10:31 Julita Skonieczna Odpowiedzi na pytania

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 604