Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW-SAZ.4441.12.2021 Prowadzenie szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy

Anna Demidów
Miasto Poznań Oddział: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2021 10:28:00
Składania : 28-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 28-06-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o prowadzonym przez Zamawiającego - Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu zapytaniu ofertowym na prowadzenie szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Jednocześnie informujemy, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.


Zastrzegamy, że zapytanie ofertowe może zostać unieważnione w każdym czasie bez podania przyczyny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 15.96 2021-06-22 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.DOCX DOCX 35.04 2021-06-22 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 projekt umowy szkolenia okresowe bhp.DOCX DOCX 31.87 2021-06-22 10:28:00 Postępowanie
odpowiedzi na pytania.docx docx 21.59 2021-06-25 12:21:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-25 12:21 Anna Demidów Szanowni Państwo
w załączeniu przekazuję pytania i odpowiedzi, które wpłynęły do wskazanego w zapytaniu terminu.

odpowiedzi na pytani [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis zawarto w załączniku 1. 1 usługa - (0)
2 Szkolenia okresowe dla stanowisk kierowniczych w formie online Szkolenie prowadzone będzie w jednej grupie 5 osobowej w jednym terminie. Grupa będzie się składać z pracowników różnych Jednostek. Proszę podać ceny jednostkowe za jedną grupę 1 inna - (0)
3 Szkolenia okresowe dla stanowisk administracyjnych w formie online Szkolenie prowadzone będzie w dwóch grupach po 12 pracowników w dwóch terminach. Grupa będzie się składać z pracowników różnych Jednostek. Proszę podać ceny jednostkowe za jedną grupę. 2 inna - (0)
4 Szkolenia okresowe dla stanowisk robotniczych w formie stacjonarnej Szkolenie prowadzone będzie w czterech grupach po 20 pracowników oraz jednej grupie po 18 pracowników w pięciu terminach. Grupa będzie się składać z pracowników różnych Jednostek. Proszę podać ceny jednostkowe za jedną grupę. 5 inna - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Kalkulacja ceny - Wykonawca podaje w ofercie cenę za poszczególne grupy szkoleniowe. W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję” (0)
3 Termin realizacji zamówienia - Zamawiający wstępnie planuje zawarcie umowy od 9 lipca 2021r. (chyba że ze względów proceduralnych nie będzie to możliwe, wówczas umowa rozpocznie się w terminie 7 dni od zawarcia) do 30 listopada 2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki udziału w Zapytaniu - 1.Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej polegającej na świadczenie usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy 2.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o dysponowaniu narzędziem IT umożliwiającym prowadzenie szkoleń okresowych dla stanowisk kierowniczych i administracyjno – biurowych za pomocą komunikatora internetowego Skype lub innego narzędzia internetowego zapewniającego możliwość kontaktowania się przy użyciu kamery i mikrofonu dla różnej wielkości grup szkoleniowych. W oświadczeniu Wykonawca zobowiązany jest do wskazania adresu komunikatora internetowego, który będzie wykorzystywany w celach szkoleniowych przez cały okres obowiązywania umowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania adresu e-mail za pomocą którego będzie kontaktował się z Zamawiającym przez cały okres realizacji umowy. 3.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że dla stanowisk kierowniczych i administracyjno – biurowych egzamin zostanie przeprowadzony w formie online . 4.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o dysponowaniu miejscem (siedzibą) do organizowania szkoleń z pomieszczeniem, pomieszczeniami umożliwiającym prowadzenie szkolenia w formie kursu dla stanowisk robotniczych. Sala/sale muszą pomieścić jednorazowo maksimum 21 osób.Pomieszczenie musi mieć zapewniony dostęp do toalety oraz zostać wyposażone w stoły i krzesła. Pomieszczenia muszą zostać wyposażone w płyn do dezynfekcji rąk. 5.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż przeprowadzi szkolenie stacjonarne z zachowaniem reżimu sanitarnego, zgodnie z wytycznymi aktualnie obowiązujących aktów prawnych - osłaniając usta i nos przy pomocy maseczki, - zapewniając minimum odstępu pomiędzy uczestnikami szkolenia, - zapewniając po każdym przeprowadzonym szkoleniu, wykonanie dezynfekcji powierzchni pierwszego kontaktu, tj. blatów stołów i/lub podłokietników krzeseł. - zapewniając w trakcie prowadzenia szkolenia wentylację pomieszczeń poprzez otwieranie okien i wietrzenie pomieszczeń, nie rzadziej niż 1 raz na godzinę. 6.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia odnośnie miejsca (siedziby) do organizowania szkoleń dla stanowisk robotniczych potwierdzając, że miejsce(siedziba) oddalona jest od przystanku tramwajowego lub autobusowego w odległości nie przekraczającej 800 metrów. Proszę o wypełnienie Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Pytania do Zapytania ofertowego - Termin na zadawanie pytań upływa 25 czerwca 2021 roku. Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Bez odpowiedzi mogą pozostać pytania, które wpłyną po terminie wyznaczonym na zadawanie pytań, merytorycznie nie związane z przedmiotem zamówień a stanowiące polemikę z zamawiającym oraz życzenia zgłoszone przez Wykonawców do dokumentów, posiadające odpowiedź zawartą w treści zapytania (lub załącznikach). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
6 Forma składania dokumentów - Wymagane dokumenty dodawane przez Wykonawcę na platformie winny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, np. w formie skanu lub podpisu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Komunikacja - Zamawiający nie dopuszcza kontaktów telefonicznych ani osobistych z pracownikami Zamawiającego na żadnym etapie Zapytania ofertowego.Do momentu składania ofert komunikacja winna przebiegać za pośrednictwem platformy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Wybór oferty - Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą punktacje w kryterium cena -100% i odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
9 Rażąco niska cena - Jeżeli zaoferowana cena odbiegać będzie o co najmniej 30% od cen pozostałych ofert w zapytaniu Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
10 Odrzucenie oferty - Oferta zostanie odrzucona jeżeli: wykonawca nie zaoferuje całego wymaganego przedmiotu zamówienia, wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia niezgodny z wymaganiami, cena oferty uznana zostanie za rażąco niską, oferta zostanie złożona przez osobę nieupoważnioną ze strony Wykonawcy do reprezentacji i nie zostanie złożone stosowne pełnomocnictwo, Wykonawca na wezwanie nie uzupełni wymaganych dokumentów lub dokumenty zostaną przedłożone w nieprawidłowej formie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
11 Unieważnienie - Zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez podania przyczyny dla jednej, kilku lub wszystkich Jednostek. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
12 Umowa - Umowa dla każdej Jednostki zostanie podpisana oddzielnie. Może zostać podpisana przez Zamawiającego kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłana na adres mailowy Wykonawcy. Wykonawca zwróci podpisane podpisem kwalifikowanym umowy lub dostarczy wydrukowane i podpisane egzemplarze do siedziby Jednostek będących stronami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
13 Warunki realizacji zamówienia - Zgodnie z zapisami projektu umowy oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
14 Jednostki - Po wyborze najkorzystniejszej oferty każda z jednostek wymienionych poniżej zawrze oddzielną umowę. W każdej z przedmiotowych umów zostanie wskazane wynagrodzenie wynikające z ilości osób w danej grupie. Jednostki: 1)Centrum Inicjatyw Senioralnych przy ul. Seweryna Mielżyńskiego 24 2)Centrum Wspierania Rozwoju Dzieci i Młodzieży Klub przy ul. Sienkiewicza 11 3)Dom Dziecka nr 2 przy ul. Pamiątkowej 28 4)Domu Dziecka nr 3 przy ul. Suwalskiej 197 5)Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 6)Domu Pomocy Społecznej im. bł. E. Bojanowskiego przy ul. Niedziałkowskiego 22 7)Miejskie Centrum Interwencji Kryzysowej przy ul. Dolne Chyby 10 8)Zespołu Dziennych Domów Pomocy przy ul. Konopnickiej 18 9)Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu przy al. Niepodległości 27. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 523