Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOPS/ZP/252-2/2021/POWER Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w formie warsztatów wraz z opracowaniem materiałów szkoleniowych w podziale na 4 zadania”. Usługa realizowana jest w ramach projektu pn. „Doskonalenie kompetencji kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej”. Projekt realizowany jest w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja rozwój. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Termin:
Zamieszczenia : 02-06-2021 18:51:00
Składania : 10-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 10-06-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1 OPZ - Procedury związane z odbieraniem dziecka z rodziny.odt odt 286.1 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
2 OPZ - Tworzenie programu wspierania rodziny.odt odt 285.27 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
3 OPZ - Wybrane zagadnienia z zakresu prawa rodzinnego.docx docx 299.05 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
4 OPZ- Regulacje prawne w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.docx docx 299.65 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
ogłoszenie POWER ZP -2.pdf pdf 157.29 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
SWZ POWER-sig.pdf pdf 632.91 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
zalącznik nr 1 oferta.doc doc 363 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
zał. 3 wzór umowy.doc doc 396 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
zał. 4 oświadczenie o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia- załacznik 4.doc doc 328.5 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
zał. 5 oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby załącznik nr 5.doc doc 329.5 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
zał. 7 Wykaz osób.doc doc 326 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
zał. 8 zobowiazanie innego podmiotu.doc doc 326 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
zał. 9 oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp.doc doc 325.5 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
zał. 6 doświadczenie Wykonawcy.doc doc 323 2021-06-02 18:51:00 Postępowanie
zestawienie ofert power-sig.pdf pdf 251.67 2021-06-10 13:46:36 Publiczna wiadomość
wyniki zadania 1,2 i 3 unieważnienie-sig.pdf pdf 314.89 2021-06-17 20:00:37 Publiczna wiadomość
wyniki zadania 1,3 i 4 unieważnienie-sig.pdf pdf 314.89 2021-06-17 20:05:07 Publiczna wiadomość
wyniki zadanie 2-sig.pdf pdf 299.81 2021-06-25 18:01:42 Publiczna wiadomość
wyniki ponowne wyniki zadanie 2-sig.pdf pdf 297.43 2021-07-16 14:02:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-16 14:02 Ewa Dymon Witam powtórne czynności w zakresie zadania 2

wyniki ponowne wynik [...].pdf

2021-06-25 18:01 Ewa Dymon w załączeniu wyniki zadanie 2

wyniki zadanie 2-sig [...].pdf

2021-06-17 20:05 Ewa Dymon wyniki zadania 1, 3 i 4

wyniki zadania 1,3 i [...].pdf

2021-06-17 20:00 Ewa Dymon w załączeniu informacja w zakresie zadań 1, 3 i 4

wyniki zadania 1,2 i [...].pdf

2021-06-10 13:46 Ewa Dymon W załączeniu zestawienie ofert

zestawienie ofert p [...].pdf

2021-06-10 10:03 Ewa Dymon Witam Kwota zabezpieczona na realizacje przedmiotowego postępowania to 5.857,00 w tym:
Zadanie 1 1943,20
Zadanie 2 1943,20
Zadanie 3 985,30
Zadanie 4 985,30

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 409