Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GKRiOŚ.II.7624.16.21 Tryb podstawowy postępowania - Remont lokali komunalnych przy ul. Pińczowskiej1/2 , Pińczowskiej 1/5 oraz Pińczowskiej 1/7, 28-440 Działoszyce będących własnością Miasta Działoszyce

Michał Forma
Gmina Działoszyce
Termin:
Zamieszczenia : 01-06-2021 23:34:00
Składania : 16-06-2021 11:00:00
Otwarcia : 16-06-2021 11:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 2a- Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.doc doc 60.5 2021-06-02 09:10:32 Postępowanie
Zał. 3- Wzór oświadczenia o braku podsatw do wykluczenia.doc doc 62 2021-06-02 09:10:32 Postępowanie
Zał. 3a- Wzór oświadczenia o braku podsatw do wykluczenia.doc doc 62 2021-06-02 09:10:32 Postępowanie
Zał. 4- zobowiązanie podmiotu udostępniajacego zasoby.doc doc 43 2021-06-02 09:10:32 Postępowanie
Zał. 5 -Umowa .doc doc 143.5 2021-06-02 09:10:32 Postępowanie
Zał. 6 - Wykaz robót.doc doc 49 2021-06-02 09:10:32 Postępowanie
SWZ .docx docx 64.65 2021-06-02 09:10:32 Postępowanie
Zał. 1- Formularz oferty.doc doc 74 2021-06-02 09:10:32 Postępowanie
Zał. 2 - Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.doc doc 59.5 2021-06-02 09:10:32 Postępowanie
Zał. 8 - Wykaz rozwiązań równoważnych.doc doc 48 2021-06-02 09:10:51 Postępowanie
Zał. 7 Przedmiary.rar rar 37.05 2021-06-02 09:10:51 Postępowanie
08d9253d-6f2c-f970-befa-3a0001ed9ef2.pdf pdf 132.51 2021-06-02 09:11:25 Postępowanie
Informacja z sesji otwarcia ofert - 16.06.2021 r..docx docx 21.54 2021-06-16 14:07:06 Publiczna wiadomość
zawiadomienie 20210706_09205221.pdf pdf 260.93 2021-07-06 09:24:33 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze najorzystniejszej oferty.docx docx 23.96 2021-07-06 09:26:57 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania - 16.07.2021 r..pdf pdf 62.2 2021-07-16 09:12:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-16 09:12 Michał Forma Ogłoszenie o wyniku postępowania - 16.07.2021 r.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-07-06 09:26 Michał Forma Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

zawiadomienie o wybo [...].docx

2021-07-06 09:24 Michał Forma Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

zawiadomienie 202107 [...].pdf

2021-06-16 14:07 Michał Forma Informacja z sesji otwarcia

Informacja z sesji o [...].docx

2021-06-16 11:00 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zmianami), Zamawiający - Gmina Działoszyce, informuję, że kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia prowadzonego pod nazwą:
" Remont lokali komunalnych przy ul. Pińczowskiej1/2 , Pińczowskiej 1/5 oraz Pińczowskiej 1/7, 28-440 Działoszyce będących własnością Miasta Działoszyce” wynosi brutto: 263 907,32 zł (słownie: dwieście-sześćdziesiąt-trzy-tysiące-dziewięćset-siedem-złotych-32/100).
2021-06-02 09:16 Michał Forma Tryb postępowania zgodnie z zamieszczoną dokumentacją jest prowadzony jako: Tryb podstawowy postępowania.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 541