Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ET.370.2.2021 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia pomieszczeń siedziby ZTM w Lublinie

Termin:
Zamieszczenia : 01-06-2021 10:16:00
Składania : 01-06-2021 10:41:00
Otwarcia : 10-06-2021 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

ZTM zwraca się z prośbą o przesłanie ofert dotyczących zamówienia na ,,dostawę wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia pomieszczeń siedziby ZTM" zgodnie z załączonym formularzem ofertowym

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego w celu dopasowania przedmiotu zamówienia do istniejącego wyposażenia. Wizja zostanie przeprowadzona na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.

Cenę ofertową należy obliczyć na podstawie formularza oferty  od pozycji 1 do 9, w niżej wymieniony sposób:

  • podać cenę jednostkową netto dla każdej pozycji w formularzu oferty, z dokładnością do pełnych groszy (z uwzględnieniem wszystkich narzutów),
  • obliczyć wartość netto dla każdej pozycji w formularzu oferty, mnożąc cenę jednostkową netto przez ilość jednostek,
  • obliczyć wartość netto całości przedmiotu zamówienia, tj. łącznie wszystkich pozycji od 1 do 9, poprzez zsumowanie wartości netto ,
  • obliczyć należny podatek VAT,
  • obliczyć cenę ofertową brutto, powiększając sumę wartości netto przedmiotu zamówienia o należny podatek VAT.

Cenę ofertową netto dla każdej z pozycji od 1 do 9, cenę ofertową netto dla całości przedmiotu zamówienia, kwoty podatku VAT oraz cenę ofertową brutto   dla całości przedmiotu zamówienia należy umieścić w formularzu oferty wg druku formularza oferty, stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 81 4662913 w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Pytania można składać do dnia 07.06.2021 r. do godz. 9,00.  Pytania składane po wyznaczonym terminie pozostaną bez odpowiedzi.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty 2021.pdf pdf 201.97 2021-06-01 10:16:00 Postępowanie
Informacja o przetważaniu danych osobowych.pdf pdf 110.67 2021-06-01 10:16:00 Postępowanie
meble umowa wzór.pdf pdf 76.23 2021-06-01 10:16:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-06-10 10:00 Komunikat Zamawiającego Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-06-01 10:41 Józef Grudzień Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Ponownie wystawione postępowanie

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość całej oferty z formularza oferty - 1 szt. Zarząd Transportu Miejskiego
Nałęczowska 14
20-701, Lublin
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Nie dłużej niż 6 tygodni od daty podpisania umowy. Proszę o podanie terminu realizacji w załączonym formularzu oferty (0)
4 Umowa - Wykonawca zapoznał się z załączonym wzorem umowy i ją akceptuje. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Okres gwarancji - Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Proszę o podanie okresu gwarancji w załączonym formularzu oferty (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 253