- Strona główna
- Postępowanie ID 465428
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ET.370.2.2021 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia pomieszczeń siedziby ZTM w Lublinie
Wystawiający
-
UżytkownikJózef Grudzień
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-06-01 10:16:00
-
Składania2021-06-01 10:41:00
-
Otwarcie ofert2021-06-10 10:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
ZTM zwraca się z prośbą o przesłanie ofert dotyczących zamówienia na ,,dostawę wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia pomieszczeń siedziby ZTM" zgodnie z załączonym formularzem ofertowym
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego w celu dopasowania przedmiotu zamówienia do istniejącego wyposażenia. Wizja zostanie przeprowadzona na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
Cenę ofertową należy obliczyć na podstawie formularza oferty od pozycji 1 do 9, w niżej wymieniony sposób:
- podać cenę jednostkową netto dla każdej pozycji w formularzu oferty, z dokładnością do pełnych groszy (z uwzględnieniem wszystkich narzutów),
- obliczyć wartość netto dla każdej pozycji w formularzu oferty, mnożąc cenę jednostkową netto przez ilość jednostek,
- obliczyć wartość netto całości przedmiotu zamówienia, tj. łącznie wszystkich pozycji od 1 do 9, poprzez zsumowanie wartości netto ,
- obliczyć należny podatek VAT,
- obliczyć cenę ofertową brutto, powiększając sumę wartości netto przedmiotu zamówienia o należny podatek VAT.
Cenę ofertową netto dla każdej z pozycji od 1 do 9, cenę ofertową netto dla całości przedmiotu zamówienia, kwoty podatku VAT oraz cenę ofertową brutto dla całości przedmiotu zamówienia należy umieścić w formularzu oferty wg druku formularza oferty, stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 81 4662913 w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Pytania można składać do dnia 07.06.2021 r. do godz. 9,00. Pytania składane po wyznaczonym terminie pozostaną bez odpowiedzi.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-06-10
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2021-06-01
10:41:00
|
Józef Grudzień | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Ponownie wystawione postępowanie |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?