Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.26.2.18.2018 Systematyczna dostawa ubrań roboczych dla pracowników MZOS-TiIT w 2021r. w Ostrołęce

Mariusz Czuba
Miasto Ostrołęka Oddział: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Termin:
Zamieszczenia : 21-06-2021 07:49:00
Składania : 28-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 28-06-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Opis przedmiotu zamówienia:

Ze względu na odpowiednią realizację zadania, oraz należytą współpracę, do udziału w tym postępowaniu będą zaproszeni przedsiębiorcy z OSTROŁĘKI i okolic (do 5km.)

1)      Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dostarczenie do Zamawiającego ubrań roboczych dla pracowników MZOS-TiIT w Ostrołęce 

2)      Zamawiający zgodnie z aktualnymi potrzebami, zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych (zmniejszenie lub zwiększenie) zamawianego towaru w stosunku do przewidywanej ilości dostaw, wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia.

3)      Ubrania muszą spełniać wymogi Polskich Norm PN.

4)     Szczegółowy opis asortymentu zamówienia oraz opis zawierający przewidywane ilości poszczególnych ubrań, znajduje się w przedmiocie zamówienia.

5) Umowa zostaje zawarta na czas określony do końca roku 2021r.

Wszystkie pozostałe informacje zawarte są w załącznikach.                                                                                                          

                                                                                     Zapraszamy do składania ofert

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" tel. (29) 760 68 68  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy.pdf pdf 167.36 2021-06-21 07:49:00 Kryterium
Rodo.pdf pdf 106.75 2021-06-21 07:49:00 Kryterium
Oświadczenie.pdf pdf 86.62 2021-06-21 07:49:00 Kryterium
Informacja o wyniku.png png 225.29 2021-06-29 12:33:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-29 12:33 Mariusz Czuba Szanowni Państwo
Oferta P.P.H.U. „Master” uległa skorygowaniu błędu wynikającego z pozycji 34 na rękawice gumowe lateksowe 100szt. Oferent zaproponował cenę za 100 paczek. Po korekcie oferty kwota zmieniła się z 16 401,43zł netto na 14 021,56zł netto. Więcejj informacji w załączniku.
Dziękujemy za złożenie

Informacja o wyniku. [...].png

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ubranie robocze Drelichowe pomarańczowe odblaskowe 15 kpl. - (0)
2 Ubranie robocze Drelichowe pomarańczowe odblaskowe odporne na temperaturę 5 kpl. - (0)
3 Spodnie robocze Drelichowe pomarańczowe odblaskowe 15 para - (0)
4 Ubranie robocze Drelichowe niebieskie 20 kpl. - (0)
5 Spodnie niebieskie Drelichowe (niebieskie) 20 para - (0)
6 Koszula flanelowa ------------ 20 szt. - (0)
7 Koszulka t-shirt ------------- 20 szt. - (0)
8 Czapka Pomarańczowa z odblaskami 5 szt. - (0)
9 Czapka Z daszkiem letnia niebieska 20 szt. - (0)
10 Obuwie robocze Dla pracowników robót brukarskich i asfaltowych, i oznakowania 15 para - (0)
11 Obuwie robocze Dla pracowników sekcji remontowo budowlanej i konserwantów 15 para - (0)
12 Gumofilce piankowe -------------- 10 para - (0)
13 Kamizelka Ostrzegawcza żółta z napisem MZOSTiIT Ostrołęka 10 szt. - (0)
14 Kamizelka Ostrzegawcza pomarańczowa z napisem MZOSTiIT Ostrołęka 10 szt. - (0)
15 Płaszcz przeciwdeszczowy ----------------- 5 szt. - (0)
16 Kurtka Zimowa robocza watowana 15 szt. - (0)
17 Czapka Zimowa dzianinowa lub polar 30 szt. - (0)
18 Rękawice Ochronne-zimowe polar 50 para - (0)
19 Obuwie robocze Zimowe dla konserwantów urządzeń sportowych 5 para - (0)
20 Spodnie robocze Ocieplane (odzież zimowa) dla konserwantów urządzeń sportowych 5 para - (0)
21 Bezrękawnik ocieplany ----------------- 2 szt. - (0)
22 Fartuch ochronny Damski dla sprzątaczek i pokojówek 10 szt. - (0)
23 Fartuch ochronny Gumowy 5 szt. - (0)
24 Obuwie robocze Skórzane (klapki) dla sprzątaczek i pokojówek 10 para - (0)
25 Okulary przeciwsłoneczne Okulary z filtrem - kierowcy 3 szt. - (0)
26 Szelki z linką bezpieczeństwa ------------- 1 szt. - (0)
27 Słuchawki ochonne PELTOR ------------- 3 szt. - (0)
28 Wkładki przeciwhałasowe (pary) ------------- 20 szt. - (0)
29 Okulary ochronne ------------- 10 szt. - (0)
30 Półmaska przeciwpyłowa Z filtrem - prace stolarskie 10 szt. - (0)
31 Półmaska przeciwpyłowa Do prac remontowo - budowlanych 30 szt. - (0)
32 Nakollaniki ------------- 5 szt. - (0)
33 Rękawice Antywibracyjne 5 para - (0)
34 Rękawice Ochronne lateksowe 100 szt. - (0)
35 Rękawice Ochronne - wampirki 300 para - (0)
36 Rękawice Ochronne powlekane lateksem 300 para - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia będzie odbywał się sukcesywnie od dnia zawarcia umowy według bieżących potrzeb zamawiającego. Max czas dostawy 5 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy, - Proszę o zapoznanie się z umową i potwierdzenie wpisując "Akceptuje"

Projekt umowy.pdf

(0)
6 Rodo - Proszę o zapoznanie się i potwierdzenie wpisując "Akceptuje"

Rodo.pdf

(0)
7 Oświadczenie - Proszę o zapoznanie się i potwierdzenie wpisując "Akceptuje"

Oświadczenie.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 300