Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP- 1826/21/119/IR Przebudowa i modernizacja części pomieszczeń w budynku nr 2 znajdującego się na terenie Centralnej Składnicy Uzbrojenia Wydziału Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji

Sławomir Jastrzębski
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 01-06-2021 12:51:00
Składania : 18-06-2021 10:30:00
Otwarcia : 18-06-2021 10:45:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał do edycji.docx docx 33.05 2021-06-01 12:51:00 Postępowanie
załacznik nr 2 plan sytuacyjny CSU.pdf pdf 1103.63 2021-06-01 12:51:00 Postępowanie
załącznik nr 1- umowa dzierżawy nr 116.2019.pdf pdf 1038.13 2021-06-01 12:51:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - koncepcja modernizacji warsztatu.pdf pdf 57.16 2021-06-01 12:51:00 Postępowanie
załącznik nr 3.1 - koncepcja modernizacji warsztatu.pdf pdf 124.07 2021-06-01 12:51:00 Postępowanie
zakes CSU2.pdf pdf 322.47 2021-06-01 12:51:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1359.55 2021-06-01 12:51:00 Postępowanie
pfucsu2.pdf pdf 1897.83 2021-06-01 12:51:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 115.46 2021-06-01 12:51:00 Postępowanie
informacja o wizji.pdf pdf 51.27 2021-06-10 15:25:24 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 40.47 2021-06-14 15:11:57 Publiczna wiadomość
odp1826.pdf pdf 269.63 2021-06-14 15:11:57 Publiczna wiadomość
infootw1826.pdf pdf 52.96 2021-06-18 12:03:48 Publiczna wiadomość
strona www.pdf pdf 168.3 2021-06-18 12:03:48 Publiczna wiadomość
infowww1826.pdf pdf 61.47 2021-06-22 13:55:27 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 64.19 2021-07-02 09:45:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-02 09:45 Sławomir Jastrzębski Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-06-22 13:55 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 260 ust. 2 Ustawy dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej Ustawą, informuje, że:

I. Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia
podstawa prawna:
art. 255 pkt. 3 Ustawy: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
podstawa faktyczna:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami finansowymi na dofinansowanie ww. postępowania.

infowww1826.pdf

2021-06-18 12:03 Sławomir Jastrzębski INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

infootw1826.pdf

strona www.pdf

2021-06-18 10:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 927.019,93 PLN brutto
2021-06-14 15:11 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 2, ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:


Pytanie nr 1:
1. Proszę o wskazanie otworów okiennych wymagających przebudowy z uwagi na zapewnienie stosunku oświetlenia naturalnego do powierzchni podłogi.
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający informuje, że ilość otworów okiennych które wymagają przebudowy uzależniona będzie od uzyskania odstępstwa Sanepidu i powinna być wykonana przez Projektanta zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania.

Pytanie nr 2:
2. Proszę o wskazanie pomieszczeń w których należy wykonać drewniane podłogi na legarach, ew. wskazanie rodzaju materiału przeznaczonego do wykończenia wszystkich podłóg w poszczególnych pomieszczeniach.
Odpowiedź na pytanie nr 2
Zamawiający informuje, że drewniane podłogi należy wymienić w dwóch pomieszczeniach o wymiarach (ok . 460x1050 cm i 450x900 cm) wykonać z drewna sosnowego kl. I o minimalnej grubości deski 32 mm.

Pytanie nr 3:
3. Proszę o informację czy podłoga korytarza w postaci betonu i terakoty również podlega wymianie.
Odpowiedź na pytanie nr 3
Zamawiający informuje, że podłoga korytarza podlega wymianie. Należy ułożyć gres, ewentualnie wykonać posadzkę z żywicy.

Pytanie nr 4:
4. Proszę o informację czy pomieszczenie szatni (nr 8) oraz pomieszczenie działu mechanicznego (nr 2) podlegają modernizacji?.
Odpowiedź na pytanie nr 4
Zamawiający informuje, że pomieszczenie szatni (nr 8) oraz pomieszczenie działu mechanicznego (nr 2) nie podlegają modernizacji.

Pytanie nr 5:
5. Proszę o informację czy drzwi do pomieszczeń nieobjętych modernizacją posiadających dostęp z korytarza, również podlegają wymianie?

Odpowiedź na pytanie nr 5
Zamawiający informuje, że drzwi do pomieszczeń posiadających dostęp z korytarza, również podlegają wymianie.

Pytanie nr 6:
6. Proszę o informację do jakiej kategorii należy doprowadzić istniejące tynki wewnętrzne objęte naprawą.
Odpowiedź na pytanie nr 6
Zamawiający informuje, że tynki wewnętrzne objęte naprawą należy wykonać w kategorii III jako cementowo wapienne.

Pytanie nr 7:
7. Proszę o określenie zakresu remontu jednego z węzłów sanitarnych.
Odpowiedź na pytanie nr 7
Zamawiający informuje, że w zakres remontu węzła sanitarnego wchodzi m. in.: odnowienie posadzki i ścian (glazura, terakota). Ponadto węzeł powinien posiadać standardowe wyposażenie tj.: kabiny toaletowe, pisuar, kabinę prysznicową, lustro, umywalki.

Pytanie nr 8:
8. Proszę o wskazanie pomieszczeń, które mają zostać wyposażone w instalację klimatyzacji.
Odpowiedź na pytanie nr 8
Zamawiający informuje, że pomieszczenia wyposażone w instalację klimatyzacji określi projektant zgodnie z uzyskanym odstępstwem Sanepidu.

Pytanie nr 9:
9. Proszę o informację czy każde z pomieszczeń powinno zostać wyposażone w wentylację mechaniczną.
Odpowiedź na pytanie nr 9
Zamawiający informuje, że pomieszczenia, które zostaną wyposażone w wentylację mechaniczną określi projektant zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania oraz odstępstwem Sanepidu.

Pytanie nr 10:
10. W celu właściwego oszacowania kosztów wentylacji odciągowej proszę o wskazanie ilości oraz parametrów urządzeń wymagających ww. wentylacji.
Odpowiedź na pytanie nr 10
Zamawiający informuje, że wentylację odciągową należy zaprojektować w taki sposób aby zapewniła prawidłowe funkcjonowanie posiadanych urządzeń i maszyn:
1. Strugarka wyrówniarko-grubiarka do drewna FELDER AD 951.
2. Szlifierka taśmowa do drewna FELDER FS 722.
3. Frezarko-pilarka Stomana SF2 z podcinakiem i stołem L=2544 mm.
4. Piła taśmowa do drewna HBS 800 N BERNARDO.
5. Szlifierka taśmowa i polerka z falownikiem PM-100 MW MACHINES.

Pytanie nr 11:
11. Proszę o informację wskazujące wymagania dot. rodzaju oraz wymaganej wydajność instalacji sprężonego powietrza?
Odpowiedź na pytanie nr 11
Zamawiający informuje, że instalacja sprężonego powietrza powinna być zaprojektowana w taki sposób aby zapewniła prawidłowe funkcjonowanie posiadanych urządzeń i maszyn z minimum 40 % zapasem. Wymagane minimalne ciśnienie w każdym punkcie poboru sprężonego powietrza to 6 atmosfer. Planowane jest zamontowanie maksymalnie 10 punktów poboru sprężonego powietrza.

Pytanie nr 12:
12. Proszę o informację z jakich urządzeń składa się istniejący system sygnalizacji pożaru ze wskazaniem producenta.

Odpowiedź na pytanie nr 12
Zamawiający informuje, że SPP składa się z:
• Centrala mikroprocesorowa POLON 6000 współpracującą z adresowalnymi elementami liniowymi.
• Wielosensorową czujkę dymu i ciepła DUT-6046.
• Czujki dwusensorowe ciepła i płomienia TOP-40.
• Liniowa czujka dymu DOP-6001 składa się z nadajnika i odbiornika promieniowania podczerwonego
• Ręczne ostrzegacze pożarowe z wykorzystaniem ramki maskującej RM-60-R
• Sygnalizatory optyczno-akustyczne w kolorze czerwonym typu ROLP/R1/LX.
• Sygnalizatory akustyczne SAW-6001 i SAW-6002
• W linii dozorowej zamontowano moduły sterujące (EKS-6040, EKS-6022),
• Zasilanie do centrali systemu pożarowego (węzłów CSPx) doprowadzono kablem HDGs 3x2,5 mm2. Na wypadek awarii zasilania głównego, CSPx wyposażono w zasilanie rezerwowe w postaci dwóch akumulatorów o pojemności 90 Ah. Pojemność baterii akumulatorów zasilania rezerwowego CSPx umożliwia utrzymanie systemu SSP w stanie pracy przez co najmniej 72 h, po czym pojemność ta jest wystarczająca do zapewnienia alarmowania jeszcze co najmniej przez 30 min.

Pytanie nr 13:
13. Zwracamy się z prośbą o wyznaczenie terminu wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem faktycznym obiektu.
Odpowiedź na pytanie nr 13
Zamawiający informuje, że zgodnie z informacją (WZP-1980/1826/21) przekazaną w dniu 10.06.2021 r. wizja lokalna ma się odbyć w dniu 15.06.2021 r. godz. 10:00 w Centralnej Składnicy Uzbrojenia Wydziału Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji w Starej Wsi (gm. Celestynów).




Jednocześnie Zamawiający dokonuje następujących zmian treści SWZ:
Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 17.07.2021 r.”
Rozdz. XI pkt 12 SWZ otrzymuje brzmienie:
„12. Termin składania ofert upływa w dniu 18.06.2021 r., o godz. 10:30. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.”
Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 18.06.2021 r., o godz. 10:45. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.”



Zmiany oraz wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

odp1826.pdf

2021-06-10 15:25 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego zgodnie z art. 136 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) informuje o wyznaczeniu terminu wizji lokalnej, która ma się odbyć w dniu 15.06.2021 r. godz. 10:00 w Centralnej Składnicy Uzbrojenia Wydziału Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji w Starej Wsi (gm. Celestynów), gdzie ma być wykonana robota budowlana.
Wykonawcy zainteresowani udziałem w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenie się w ww. terminie.

informacja o wizji.p [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 384