Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-06-2021 12:51:00 |
Składania : | 18-06-2021 10:30:00 |
Otwarcia : | 18-06-2021 10:45:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-07-02 09:45 | Sławomir Jastrzębski | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2021-06-22 13:55 | Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Stołecznej
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
260
ust.
2
Ustawy
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2019
r.
poz.
2019
ze
zm.)
zwanej
dalej
Ustawą,
informuje,
że: I. Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia podstawa prawna: art. 255 pkt. 3 Ustawy: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” podstawa faktyczna: Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami finansowymi na dofinansowanie ww. postępowania. |
2021-06-18 12:03 | Sławomir Jastrzębski | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2021-06-18 10:30 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 927.019,93 PLN brutto |
2021-06-14 15:11 | Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
284
ust.
2,
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2019
r.,
poz.
2019
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawców
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach: Pytanie nr 1: 1. Proszę o wskazanie otworów okiennych wymagających przebudowy z uwagi na zapewnienie stosunku oświetlenia naturalnego do powierzchni podłogi. Odpowiedź na pytanie nr 1 Zamawiający informuje, że ilość otworów okiennych które wymagają przebudowy uzależniona będzie od uzyskania odstępstwa Sanepidu i powinna być wykonana przez Projektanta zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania. Pytanie nr 2: 2. Proszę o wskazanie pomieszczeń w których należy wykonać drewniane podłogi na legarach, ew. wskazanie rodzaju materiału przeznaczonego do wykończenia wszystkich podłóg w poszczególnych pomieszczeniach. Odpowiedź na pytanie nr 2 Zamawiający informuje, że drewniane podłogi należy wymienić w dwóch pomieszczeniach o wymiarach (ok . 460x1050 cm i 450x900 cm) wykonać z drewna sosnowego kl. I o minimalnej grubości deski 32 mm. Pytanie nr 3: 3. Proszę o informację czy podłoga korytarza w postaci betonu i terakoty również podlega wymianie. Odpowiedź na pytanie nr 3 Zamawiający informuje, że podłoga korytarza podlega wymianie. Należy ułożyć gres, ewentualnie wykonać posadzkę z żywicy. Pytanie nr 4: 4. Proszę o informację czy pomieszczenie szatni (nr 8) oraz pomieszczenie działu mechanicznego (nr 2) podlegają modernizacji?. Odpowiedź na pytanie nr 4 Zamawiający informuje, że pomieszczenie szatni (nr 8) oraz pomieszczenie działu mechanicznego (nr 2) nie podlegają modernizacji. Pytanie nr 5: 5. Proszę o informację czy drzwi do pomieszczeń nieobjętych modernizacją posiadających dostęp z korytarza, również podlegają wymianie? Odpowiedź na pytanie nr 5 Zamawiający informuje, że drzwi do pomieszczeń posiadających dostęp z korytarza, również podlegają wymianie. Pytanie nr 6: 6. Proszę o informację do jakiej kategorii należy doprowadzić istniejące tynki wewnętrzne objęte naprawą. Odpowiedź na pytanie nr 6 Zamawiający informuje, że tynki wewnętrzne objęte naprawą należy wykonać w kategorii III jako cementowo wapienne. Pytanie nr 7: 7. Proszę o określenie zakresu remontu jednego z węzłów sanitarnych. Odpowiedź na pytanie nr 7 Zamawiający informuje, że w zakres remontu węzła sanitarnego wchodzi m. in.: odnowienie posadzki i ścian (glazura, terakota). Ponadto węzeł powinien posiadać standardowe wyposażenie tj.: kabiny toaletowe, pisuar, kabinę prysznicową, lustro, umywalki. Pytanie nr 8: 8. Proszę o wskazanie pomieszczeń, które mają zostać wyposażone w instalację klimatyzacji. Odpowiedź na pytanie nr 8 Zamawiający informuje, że pomieszczenia wyposażone w instalację klimatyzacji określi projektant zgodnie z uzyskanym odstępstwem Sanepidu. Pytanie nr 9: 9. Proszę o informację czy każde z pomieszczeń powinno zostać wyposażone w wentylację mechaniczną. Odpowiedź na pytanie nr 9 Zamawiający informuje, że pomieszczenia, które zostaną wyposażone w wentylację mechaniczną określi projektant zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania oraz odstępstwem Sanepidu. Pytanie nr 10: 10. W celu właściwego oszacowania kosztów wentylacji odciągowej proszę o wskazanie ilości oraz parametrów urządzeń wymagających ww. wentylacji. Odpowiedź na pytanie nr 10 Zamawiający informuje, że wentylację odciągową należy zaprojektować w taki sposób aby zapewniła prawidłowe funkcjonowanie posiadanych urządzeń i maszyn: 1. Strugarka wyrówniarko-grubiarka do drewna FELDER AD 951. 2. Szlifierka taśmowa do drewna FELDER FS 722. 3. Frezarko-pilarka Stomana SF2 z podcinakiem i stołem L=2544 mm. 4. Piła taśmowa do drewna HBS 800 N BERNARDO. 5. Szlifierka taśmowa i polerka z falownikiem PM-100 MW MACHINES. Pytanie nr 11: 11. Proszę o informację wskazujące wymagania dot. rodzaju oraz wymaganej wydajność instalacji sprężonego powietrza? Odpowiedź na pytanie nr 11 Zamawiający informuje, że instalacja sprężonego powietrza powinna być zaprojektowana w taki sposób aby zapewniła prawidłowe funkcjonowanie posiadanych urządzeń i maszyn z minimum 40 % zapasem. Wymagane minimalne ciśnienie w każdym punkcie poboru sprężonego powietrza to 6 atmosfer. Planowane jest zamontowanie maksymalnie 10 punktów poboru sprężonego powietrza. Pytanie nr 12: 12. Proszę o informację z jakich urządzeń składa się istniejący system sygnalizacji pożaru ze wskazaniem producenta. Odpowiedź na pytanie nr 12 Zamawiający informuje, że SPP składa się z: • Centrala mikroprocesorowa POLON 6000 współpracującą z adresowalnymi elementami liniowymi. • Wielosensorową czujkę dymu i ciepła DUT-6046. • Czujki dwusensorowe ciepła i płomienia TOP-40. • Liniowa czujka dymu DOP-6001 składa się z nadajnika i odbiornika promieniowania podczerwonego • Ręczne ostrzegacze pożarowe z wykorzystaniem ramki maskującej RM-60-R • Sygnalizatory optyczno-akustyczne w kolorze czerwonym typu ROLP/R1/LX. • Sygnalizatory akustyczne SAW-6001 i SAW-6002 • W linii dozorowej zamontowano moduły sterujące (EKS-6040, EKS-6022), • Zasilanie do centrali systemu pożarowego (węzłów CSPx) doprowadzono kablem HDGs 3x2,5 mm2. Na wypadek awarii zasilania głównego, CSPx wyposażono w zasilanie rezerwowe w postaci dwóch akumulatorów o pojemności 90 Ah. Pojemność baterii akumulatorów zasilania rezerwowego CSPx umożliwia utrzymanie systemu SSP w stanie pracy przez co najmniej 72 h, po czym pojemność ta jest wystarczająca do zapewnienia alarmowania jeszcze co najmniej przez 30 min. Pytanie nr 13: 13. Zwracamy się z prośbą o wyznaczenie terminu wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem faktycznym obiektu. Odpowiedź na pytanie nr 13 Zamawiający informuje, że zgodnie z informacją (WZP-1980/1826/21) przekazaną w dniu 10.06.2021 r. wizja lokalna ma się odbyć w dniu 15.06.2021 r. godz. 10:00 w Centralnej Składnicy Uzbrojenia Wydziału Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji w Starej Wsi (gm. Celestynów). Jednocześnie Zamawiający dokonuje następujących zmian treści SWZ: Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie: „1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 17.07.2021 r.” Rozdz. XI pkt 12 SWZ otrzymuje brzmienie: „12. Termin składania ofert upływa w dniu 18.06.2021 r., o godz. 10:30. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.” Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie: „1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 18.06.2021 r., o godz. 10:45. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.” Zmiany oraz wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. |
2021-06-10 15:25 | Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego
zgodnie
z
art.
136
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2019
r.
poz.
2019
ze
zm.)
informuje
o
wyznaczeniu
terminu
wizji
lokalnej,
która
ma
się
odbyć
w
dniu
15.06.2021
r.
godz.
10:00
w
Centralnej
Składnicy
Uzbrojenia
Wydziału
Zaopatrzenia
Komendy
Stołecznej
Policji
w
Starej
Wsi
(gm.
Celestynów),
gdzie
ma
być
wykonana
robota
budowlana.
Wykonawcy zainteresowani udziałem w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenie się w ww. terminie. |
Komunikaty