Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-05-2021 11:07:00 |
Składania : | 02-06-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Termin realizacji zamówienia do 30
dni od dnia złożenia zamówienia.
2. Termin
ważności oferty minimum 30 dni
3. Wszelkie
koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą
po stronie wykonawcy.
5. Płatność
– przelew z odroczonym terminem płatności 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
6. Zamówienia
odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
7. W
przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie
zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt
wykonawcy.
8. Wykonawca
gwarantuje, że produkt jest nowy, I gatunku, fabrycznie zapakowany i
wolny od wad.
9. Przeprowadzone
postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
10. Zastrzegamy
sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.
11. Towar musi posiadać termin ważności min. 24 miesiące od dnia zakupu przez Zamawiającego.
13. Kryterium
oceny najniższa cena oraz termin dostawy.
14. Dostawca,
który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność
faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
15. Dostawy odbywają się w godzinach od 6:45 – 14:45 Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty