Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP-3941-12/2021 Dostawa elektronarzędzi dla potrzeb Wydziału Malarstwa

Termin:
Zamieszczenia : 28-05-2021 09:42:00
Składania : 02-06-2021 12:00:00
Otwarcia : 02-06-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

I.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronarzędzi dla potrzeb Wydziału Malarstwa


Opis przedmiotu zamówienia:

1.  Proxxon Micromot 230/E frezarka, wiertarka i szlifierka 28440* 

2.  PROXXON Imadło ręczne uniwersalne UHZ do narzędzi*

3.  PROXXON WAŁEK GIĘTKI 110/P 100 CM PR28620*

4.  ZESTAW 200 SZT. OSPRZĘTU HITACHI 753948 DO PROXXON* 

5.  DREMEL Zestaw frezów do grawerowania szkła 8szt*. 

6.  FREZ DO WIERCENIA W SZKLE 3,2 mm (662) DREMEL*

7. BOSCH Narzędzie wielofunkcyjne PMF 350 CES*

8 .BOSCH zestaw 34 szt BRZESZCZOTÓW STARLOCK GOP, PMF*

9. Wyrzynarka Proxxon DS 230/E precyzyjna 27088*

10. Zestaw BRZESZCZOTY do Wyrzynarki proxxon 24szt- 1 zestaw *

*Lub równoważne


II. Termin wykonania zamówienia 

Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony  do 7 dni od zawarcia umowy. 


III. Termin, miejsce i forma składania ofert 


1.  Termin złożenia oferty: 02.06.2021 r., godz. 12:00

2.  Miejsce złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings

3.  Forma składania ofert:

1. Oferty należy składać w wersji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanej platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

3. Do oferty złożonej za pośrednictwem platformy zakupowej należy dołączyć uzupełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy

4. Treść oferty wykonawcy musi odpowiadać treści zapytania ofertowego


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe BZP-3941-12-2021.pdf pdf 2378.87 2021-05-28 09:42:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1-Projekt umowy.pdf pdf 218.69 2021-05-28 09:42:00 Postępowanie
Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 11.21 2021-05-28 09:42:00 Postępowanie
Uniewaznienie BZP-3941-12-2021.pdf pdf 373.31 2021-06-04 12:21:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-04 12:21 Brygida Śliwa Informacja o unieważnieniu postępowania

Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, pl. Jana Matejki 13 informuje, że postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na dostawę elektronarzędzi dla potrzeb Wydziału Malarstwa zgodnie z zapisami pkt X/ I Zapytania Ofertowego z dnia 28.05.2021 roku zostało unieważnione, ponieważ złożone oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uniewaznienie BZP-39 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Elektronarzędzia Szczegóły zamówienia w formularzu asortymentowo-cenowym 1 dostawa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2592 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni od zawarci umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenia - 1) zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty oraz nie zgłaszamy żadnych uwag co do procedury udzielenia zamówienia; 2) oferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym ; 3) upewniliśmy się co do prawidłowości i kompletności naszej oferty i ceny. Cena oferty brutto w PLN zawiera należny podatek VAT (zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004r o podatku od towarów i usług, wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz obejmuje wszelkie koszty, jakie poniesiemy z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia; 4) w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 5 – 17 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ; 5) zapoznaliśmy się z odpowiedzialnością karną, o której mowa w art. 297 Kodeksu Karnego, tj. „Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego, od banku lub jednostki organizacyjnej prowadzącej podobną działalność gospodarczą na podstawie ustawy albo od organu lub instytucji dysponujących środkami publicznymi – kredytu, pożyczki pieniężnej, poręczenia, gwarancji, akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia przez bank zobowiązania wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub podobnego świadczenia pieniężnego na określony cel gospodarczy, elektronicznego instrumentu płatniczego lub zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5”; 6) będziemy związani złożoną ofertą przez okres 30 dni PROSZĘ POTWIERDZIĆ wpisując AKCEPTUJĘ (0)
6 Zamówienie zrealizujemy samodzielnie/ przy udziale podwykonawców - Proszę o odpowiedz: Samodzielnie/przy udziale podwykonawców. (0)
7 Oświadczam/y, że wybór mojej/naszej oferty będzie/nie będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego - Proszę o odpowiedz: będzie/nie będzie Jeżeli wybór oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania i wskazując ich wartość bez kwoty podatku. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 246