Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-05-2021 09:45:00 |
Składania : | 10-06-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-06-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Kościan, dnia 20 maja
2021r.
BZP.
271.2.9.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na realizacja zadania pn. „Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Kościanie w zakresie oddziałów przedszkolnych”.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Kościana
Al. Kościuszki 22
64-000 Kościan
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Kościanie w zakresie oddziałów przedszkolnych” polegająca na dostosowaniu obiektu do wymagań ochrony przeciwpożarowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań ochrony przeciwpożarowej, jakie musi spełniać lokal, w którym są prowadzone oddział przedszkolny lub oddziały przedszkolne zorganizowane w szkole podstawowej albo jest prowadzone przedszkole utworzone w wyniku przekształcenia oddziału przedszkolnego lub oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkole podstawowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1531).
2. Termin realizacji zamówienia:
zakończenie całości robót i odbiór końcowy – 20 sierpnia 2021 r.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) budowę ściany z drzwiami między korytarzem oddziału przedszkolnego a klatką schodową,
2) budowę ściany z drzwiami między korytarzem oddziału przedszkolnego a holem wejściowym szkoły,
3) wykonanie drzwi kończących klatkę schodową,
4) wymiana drzwi wejściowych do korytarza oddziału przedszkolnego z dziedzińca szkoły,
5) wyposażenie pomieszczeń w urządzenia służące ochronie przeciwpożarowej.
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji projektowej - (załącznik nr 1),
2) szczegółowej specyfikacji technicznej – (załącznik nr 2),
3) przedmiarze robót (załącznik nr 3).
Termin, warunki realizacji zamówienia oraz okres gwarancji zostały przedstawione w projekcie umowy załącznik do zapytania ofertowego nr 4.
4. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonanie przedmiotu umowy.
5. Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.
6. Sposób obliczenia: powinna być wyliczona na podstawie załączonego przedmiaru. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty wykonania zamówienia. Ceny jednostkowe wskazane w kosztorysie ofertowym określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
Cenę należy skalkulować na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru i specyfikacji technicznej.
Wymagane jest załączenie kosztorysu ofertowego.
7. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie/przebudowie/wykończeniu pomieszczeń w obiekcie o powierzchni min. 100 m2 . W celu spełnienia przez Wykonawców warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4 do zapytania ofertowego wraz z załączeniem referencji określonych , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
8. Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 6, 7 przez Wykonawcę powoduje odrzucenie oferty
9. Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:
§ akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,
§ uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,
§ gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,
§ uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
§ wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
10. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
11. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
12. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22
13. Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na realizacja zadania pn. „Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Kościanie w zakresie oddziałów przedszkolnych”.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;
1) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;
2) obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy;
3) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa
do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Załączniki:
1. dokumentacja projektowa,
2. szczegółowa specyfikacja techniczna (branża budowlana, branża elektryczna,
3. przedmiar robót
4. wykaz robót,
5. projekt umowy
oświadczenie oprowadzeniu rachunku
dokument gwarancji
2021-06-11 08:15 | Helena Wojciechowska |
Zamawiający
w
załączeniu
przesyła
wynik
zapytania
ofertowego |
Komunikaty