Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4WOG-5200.2230.7.2021 Przegląd i konserwacja w 2021 r. zespołów prądotwórczych i zasilaczy UPS w kompleksach administrowanych przez SOI Gliwice

Termin:
Zamieszczenia : 27-05-2021 09:35:00
Składania : 07-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-06-2021 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Należy załączyć do oferty wypełnione i podpisane załączniki w postaci formularza ofertowego (Zał. nr 1) i cenowego (Zał. nr 2). Brak załączenia skutkować będzie odrzuceniem oferty.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 501 517 746

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 1 Formularz oferty.doc doc 37 2021-05-27 09:35:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Formularz cenowy.xlsx xlsx 13.86 2021-05-27 09:35:00 Postępowanie
Zał. nr 3 Specyfikacja techniczna.pdf pdf 340.09 2021-05-27 09:35:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 369.59 2021-05-27 09:35:00 Postępowanie
Projekt Umowy.pdf pdf 473.82 2021-05-27 09:35:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #462301.pdf pdf 43.82 2021-06-08 08:26:23 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 353.73 2021-06-08 11:54:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-08 11:54 Jacek KOMUDA Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-06-08 08:26 Jacek KOMUDA Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-02 12:48 Jacek KOMUDA W nawiązaniu do pytań do postępowania przedstawiam wyjaśnienia.
Pytania nr 1:
Proszę o wyjaśnienie zapisów:
20) Pomiary napięć i prądów pod obciążeniem;
13) Uruchomienie zespołu w trybie ręcznym i automatycznym (praca agregatu w czasie ustalonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 60 minut);
Otóż na czym mają polegać pomiary pod obciążeniem, po czyjej stronie jest obciążenie (obiektowe, czy zewnętrzne np. obciążnica)

Zamawiający informuję, że pomiary należy dokonać zgodnie z DTR urządzeń. Agregaty są stacjonarne podłączone na stałe do sieci/instalacji zasilające instalacje teletechniczne, zasilanie budynku lub zasilanie rezerwowe stacji transformatorowej grupy budynków. Urządzenia należy uruchomić ręcznie oraz za pośrednictwem automatyki sterowniczej. Pomiary napięcia i prądu należy zmierzyć na biegu jałowym oraz podczas pracy pod obciążeniem.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd i konserwacja zespołów prądotwórczych i zasilaczy UPS Łączna wartość zamówienia zgodnie z zakresem specyfikacji technicznej brutto 1 usługa 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Andersa 47
44-121 , Gliwice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 21 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki umowy - Zapoznałem się i akceptuję treść umowy oraz specyfikacji technicznej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 532