Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW.261.12.2021 Wykonanie remontu pomieszczenia (sala lekcyjna) w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaj Kopernika w Ustrzykach Dolnych.

Termin:
Zamieszczenia : 24-05-2021 14:16:00
Składania : 08-06-2021 08:05:00
Otwarcia : 08-06-2021 08:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 461 16 07. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 153.09 2021-05-24 14:16:00 Postępowanie
Załacznik nr2_przedmiar robót.pdf pdf 138.06 2021-05-24 14:16:00 Postępowanie
Załacznik nr6_RODO.docx docx 70.86 2021-05-24 14:16:00 Postępowanie
Załącznik nr1_formularz ofertowy.doc doc 45 2021-05-24 14:16:00 Postępowanie
Załącznik nr3_oświadczenie.doc doc 62.5 2021-05-24 14:16:00 Postępowanie
Załącznik nr4_specyfikacja techniczna.pdf pdf 126.09 2021-05-24 14:16:00 Postępowanie
Załącznik nr5_umowa projekt.pdf pdf 203.42 2021-05-24 14:16:00 Postępowanie
Raport z otwarcia ofert.xlsx xlsx 20.2 2021-06-08 14:19:22 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.pdf pdf 260.82 2021-06-14 11:27:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-14 11:27 Marta Paszkowska Szanowni państwo,
w załączeniu przesyłam pismo z dnia 14.06.2021 r.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych.

UNIEWAŻNIENIE POSTĘP [...].pdf

2021-06-08 14:19 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam RAPORT z OTWARCIA złożonych OFERT z dnia 08.06.2021 r.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych.

Raport z otwarcia of [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie remontu pomieszczenia (sala lekcyjna) w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaj Kopernika w Ustrzykach Dolnych. wycena przedmiotu zamówienia według załącznika nr 1 - formularz ofertowy, zgodnie z przedmiarem robót, który stanowi Załącznik nr 2 . 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie przelewem z rachunku Zamawiającego na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w ciągu 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktur. "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Rozpoczęcie robót: w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Zakończenie robót: do dnia 31.07.2021 r. "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Zamawiający zaleca Wykonawcy wizję lokalną na terenie objętym zamówieniem w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem prac, a także zdobycie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 788