Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2021/DAL2/05 Przebudowa elewacji budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie MTP

Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2021 14:40:00
Składania : 30-07-2021 11:55:00
Otwarcia : 30-07-2021 12:00:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie: MTP/2021/DAL2/05 – Przebudowa elewacji budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie MTP

 

Wymagania i specyfikacja

 

Szanowni Państwo,

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do złożenia oferty w konkursie MTP/2021/DAL2/05 – Przebudowa elewacji budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie MTP.

 

DOKUMENTACJA OFERTOWA KONKURSU MTP/2021/DAL2/05

 

1.     Przedmiot zamówienia:

 

Przebudowa elewacji budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie MTP. Zamówienie obejmuje również sporządzenie projektu wykonawczego na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego.

 

2.     Zamawiający:

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań

NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703

Kapitał zakładowy - 288.348.000,00 PLN

 

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655) z późniejszymi zmianami.

 

3.     Sposób finansowania zakupu:

 

Środki własne Zamawiającego.

 

 

4.     Dokumentacja zawiera:

- warunki zamówienia (poniżej)

- obowiązujący wzór oferty (załącznik nr 1)

- projekt umowy (załącznik nr 2)

- zatwierdzony projekt budowlany Przebudowy (w zakresie elewacji) budynku Poznań  

  Congress Center (dawniej pawilon nr 15) przy ulicy Głogowskiej w Poznaniu

  załącznik nr 3)

- decyzja nr 1982/2020 o Pozwoleniu na budowę (załącznik nr 4)

- tabela przedmiarowa (załącznik 5)

- dane finansowe - wzór (załącznik nr 6)

- zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa -

  wzór (załącznik nr 7)

- lista podwykonawców - wzór (załącznik nr 8)

- wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wzór (załącznik nr 9)

- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wzór (załącznik nr 10)

- przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp z o.o.

  (załącznik nr 11)

- Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego MTP sp. z o.o. (załącznik nr 12)

- Uszczegółowienia dokumentacji ofertowej  (załącznik nr 13)

 

 

WARUNKI ZAMÓWIENIA

 

1.     Opis sposobu przygotowania oferty

 

1.1.  Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.

1.2.  Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory załączone są w dokumentacji konkursu ofert. Oferta musi zostać złożona na wzorze oferty (załącznik nr 1). Wszelkie inne nie będą brane pod uwagę.

1.3.  Poszczególne załączniki dokumentacji konkursu ofert należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda strona poszczególnych załączników powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

1.4.  Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia dokumentacji. Cena musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy założeniu 60 dniowego terminu płatności.

1.5.  Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

2.     Wymagane dokumenty i informacje

 

2.1.  Oferta cenowa (załącznik 1) wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi (załącznik 5)

2.2.  Parafowany projekt umowy

2.3.  Dane finansowe - wg wzoru

2.4.  Kopia ubezpieczenia OC

2.5.  Dowód wniesienia wadium dostarczony w jeden z następujących sposobów:

a)     Oryginał dostarczony do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 29.07.2021r.

b)     Skan dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 29.07.2021r. 

2.6.  Lista podwykonawców - wg wzoru

2.7.  Wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wg wzoru

2.8.  Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - wg wzoru

2.9.  Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wg wzoru

2.10. Harmonogram prac

2.11. Projekt organizacji robót

2.12,. Karty materiałowe stosowanych elementów fasadowych

 

3.     Określenie przedmiotu zamówienia

 

3.1.  Przedmiotem zamówienia jest:

·        Wykonanie i koordynacja prac dokumentacyjnych

- wykonanie wielobranżowej dokumentacji wykonawczej,
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji powykonawczej

- uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu na użytkowanie

·        Wykonanie i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,
- sanitarnych,
- elektrycznych,
- teletechnicznych,
- związanych z zagospodarowaniem terenu, 
zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz decyzją o pozwoleniu na budowę.


3.2.  Podstawą do przygotowania oferty są: zatwierdzony projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę oraz dokumentacja ofertowa.


3.3.  Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z  wyżej wymienionymi: zatwierdzonym projektem budowlanym, decyzją o pozwoleniu na budowę, dokumentacją ofertową, warunkami technicznymi wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej. 


3.4.  Zamawiający informuje, że z zakresu inwestycji, objętej zatwierdzonym projektem budowlanym wyłącza projektory związane z „mapping’iem”. 


3.5. Budowa zlokalizowana jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach oraz wewnątrz obiektu będącego przedmiotem niniejszego postepowania. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach. Dodatkowo na terenie trwa budowa parkingu podziemnego.


3.6.  Dla realizacji określonego zakresu robót Oferent zapewni:


- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki transportu,                                       
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy

  BHP i ppoż.

 

UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,

- Oferent winien przewidzieć sprzęt i rusztowania niezbędne do wykonywania     

  prac,

- Oferent winien zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w

  szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i  ppoż. Wszelkie prace

  stanowiące zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone

   inspektorowi nadzorującemu prace ze strony  MTP i inspektorowi do

   spraw ppoż. MTP

-  Oferent zapewni na własny koszt i własnym staraniem kierownika budowy z   

   odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.

 

3.7.  Zamawiający oczekuje przeprowadzenia przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy wizji lokalnych ustala się na dni 05.07. i 07.07.2021 w godz. 12.00-14.00. Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

  

3.8.  Terminy realizacji:


- termin rozpoczęcia robót budowlanych - 12.08.2021r.
- termin zakończenia robót wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na   

  użytkowanie – 31.03.2022r.

 

3.9.  Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,
- na urządzenia, mechanizmy osprzęt - 24 (dwadzieścia cztery) miesiące,
- na instalacje - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy. 

 

4.     Kryteria wyboru Oferenta

 

4.1.  Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
- zaproponowana cena,
- wiarygodność ekonomiczna Oferenta,
- wiedza i doświadczenie w realizacji podobnych zadań,
- brak zaległości płatniczych wobec Zamawiającego.


4.2.  Za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów, którzy wykażą, że  wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, następujące roboty budowlane w systemie generalnego wykonawstwa:

- przynajmniej jedną robotę budowlaną, przedmiotem której było wznoszenie

  budynków użyteczności publicznej, o wartości netto co najmniej 20.000.000

  PLN

- przynajmniej dwie roboty, polegające na pracach remontowych budynku, przebudowy budynku, zmiany sposobu użytkowania budynku, o wartości robót budowlanych netto co najmniej 10.000.000 PLN. 

Do wykazu robót należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty budowlane zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone.

4.3.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.

4.4.  Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w świetle warunków technicznych lub kontraktowych

 

5.     Wadium

 

5.1.  Oferent przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 500.000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) w terminie do 29.07.2021r.

5.2.  Wadium należy wnieść w formie pieniężnej lub gwarancji bankowej

5.3.  Wpłaty należy dokonać na konto bankowe Zamawiającego: 37 1030 1247 0000 0000 5586 1201.

5.4.  Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba, że wcześniej zaistniała jedna z niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.

5.5.  Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
 - odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w      
   ofercie,
 - wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
 - odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie umowy.

5.6.  Oferentowi, którego oferta została wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

5.7.  Wadium zwracane jest w wartości nominalnej. 

 

6.     Okres ważności ofert.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania ofert.

  

7.     Tryb udzielania wyjaśnień.

 

7.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 14.07.2021r. włącznie. Oferent zadaje pytanie poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".

7.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

7.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

- tel. 22 101 02 00

- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

7.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

8.     Termin składania ofert.

 

Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 30.07.2021r. do godziny 11.55.

 

9.     Otwarcie ofert

 

9.1.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.07.2021r. o godzinie 12.00

9.2.  Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu ofert.

 

10.  Ogłoszenie wyników

 

 Oferent, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego  wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego postępowania ofertowego zostaną także powiadomieni o jego wynikach.

 

11.  Unieważnienie konkursu ofert.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.

 

 

12.  Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.

 

Oferent winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, albo nie wniesie uzgodnionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - oferta Wykonawcy.docx docx 207.95 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - zatwierdzony PB PRZEBUDOWA (W ZAKRESIE ELEWACJI) BUDYNKU POZNAŃ CONGRESS CENTER.zip zip 149955.02 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 4 - PNB.pdf pdf 456.17 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 5 - tabela przedmiarowa.xlsx xlsx 51.05 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 6 - dane finansowe.doc doc 30.5 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 7 - zatrudnienie, kwalifikacje techniczne i doświadczenie.doc doc 42 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 8 - lista podwykonawców.doc doc 32 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 9 - wykaz sprzętu.doc doc 28.5 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 10 - oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami.doc doc 22 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 11 - przepisy techniczne i przeciwpozarowe.pdf pdf 177.31 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 11 - przepisy techniczne i przeciwpozarowe.pdf pdf 177.31 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 12 - IBP.pdf pdf 7721.99 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 13 - uszczegółowienie do dokumentacji ofertowej.docx docx 17.02 2021-06-18 14:40:00 Przedmiot zamówienia
AA-01-001.pdf pdf 3036.23 2021-06-21 12:40:09 Publiczna wiadomość
AA-01-002.pdf pdf 2715.79 2021-06-21 12:40:09 Publiczna wiadomość
AA-01-003.pdf pdf 3540.16 2021-06-21 12:40:09 Publiczna wiadomość
AA-01-004.pdf pdf 3855 2021-06-21 12:40:09 Publiczna wiadomość
AA-03-000 Elewacje.dwg dwg 3257.28 2021-06-21 12:40:09 Publiczna wiadomość
AA-03-001 Zestawienie ślusarki zewnętrznej.dwg dwg 826.46 2021-06-21 12:40:09 Publiczna wiadomość
AA-03-001 Zestawienie ślusarki zewnętrznej.pdf pdf 2661.46 2021-06-21 12:40:09 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - projekt umowy PCC.pdf pdf 491.02 2021-07-02 10:07:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-21 12:41 Maciej Helak Pytania i odpowiedzi część 2.: Pyt. nr 2: W związku z przejęciem przez ekran ledowy przy wejściu A części funkcjonalności informacyjnych i koniecznością podziału jego powierzchni pod różne źródła sygnału - czy Zamawiający mógłby określić maksymalny odstęp między pikselami lub minimalną rozdzielczość tego ekranu i doprecyzować planowane podziały powierzchni ekranu między różne rodzaje wyświetlanych treści miedzy innymi przez podanie ilości równocześnie wyświetlanych sygnałów?
Odp. do pyt. nr 2: Zamawiający oczekuje wielkość piksela nie gorszy niż P8 oraz zakłada zarządzanie obrazem z 1 playera

Pyt. nr 3.: Zgodnie z umową w ramach obecnie prowadzonej procedury z zakresu Robót względem projektu wyłączone są projektory związane z „mappingiem". Czy Zamawiający mógłby doprecyzować, które elementy z projektu powiązane z mappingiem wyłączone są z obecnego zakresu, zwłaszcza w odniesieniu do okablowania prądowego i sygnałowego, obudów pogodopornych i całej instalacji teletechnicznej. Czy system mediaserwerów/odtwarzaczy i wszystkich urządzeń peryferyjnych ma być zaprojektowany jedynie pod obecny w zakresie ekran LED czy powinien uwzględniać także wyjęty z zakresu mapping lub ewentualne inne wyświetlacze?
Odp. na pyt. nr 3.: Zamawiający rekomenduje zachowanie takiej możliwości i odpowiednie przygotowanie osprzętu teletechnicznego, tak by jego rozbudowa w przyszłości o system mapingu była możliwa. Projektory, ich obudowy i trasy kablowe w terenie są wyłączone z realizacji. Ewentualne przejścia kablowe przez elewację należy przygotować tak by ograniczyć późniejszą ingerencję w konstrukcję i warstwy ścian.

Pyt. nr 4.: Czy konieczne jest w ramach projektu wykonawczego wykonanie projektu w oparciu o model 3d budynku ?
Odp. na pyt. nr 4.: : Ze względu na specyfikę zadania i przestrzenny charakter elewacji (okna i podkonstrukcja elewacji będą częściowo widoczne przez siatkę) konieczne jest wykonanie projektu wykonawczego w oparciu o model 3d. Projekt wykonawczy elewacji powinien być zatwierdzony przez projektanta PB pełniącego nadzór autorski oraz Zamawiającego

Pyt. nr 5.: Proszę o określenie ilości scenariuszy świetlnych, które należy przygotować, opracować i zaprogramować.
Odp. na pyt. nr 5.: Należy przewidzieć 5 scenariuszy. Zamawiający zwraca uwagę, aby system programowania scenariuszy był systemem otwartym, tj. aby w trakcie użytkowania istniała możliwość przygotowania, opracowania i zaprogramowania innych scenariuszy świetlnych.

Pyt. nr 6.: Czy konieczne jest wykonanie prób oświetleniowych na mock-up'ach elewacji ?
Odp. na pyt. nr 6.: Zamawiający potwierdza taką konieczność.

2021-07-02 10:07 Maciej Helak Dzień dobry,

zamawiający informuje, że udostępniono projekt umowy na roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem (jako załącznik do komunikatu).

Pozdrawiam
Maciej Helak

Załącznik nr 2 - pro [...].pdf

2021-06-23 16:45 Maciej Helak Zamawiający informuje, że zmianie uległa nazwa pozycji cenowej z dotychczasowego brzmienia: "Przebudowa elewacji budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie MTP oraz budowa tablicy informacyjnej (ekranu LED) z zadaszeniem przy w/w obiekcie." na "Przebudowa elewacji budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie MTP"
2021-06-23 16:41 Maciej Helak Zamawiający informuje, że punkt 3.5, będący elementem dokumentacji ofertowej, o dotychczasowym brzemieniu: "3.5. Budowa zlokalizowana jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach. Dodatkowo na terenie trwa budowa parkingu podziemnego." otrzymał brzmienie: "3.5. Budowa zlokalizowana jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach oraz wewnątrz obiektu będącego przedmiotem niniejszego postepowania. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach. Dodatkowo na terenie trwa budowa parkingu podziemnego."
2021-06-23 16:30 Maciej Helak Pytania i odpowiedzi część 1.:

Pytanie nr 1 : W związku z ponowieniem przez Państwa postępowania przetargowego prosimy o pozytywne rozpatrzenie Naszej prośby. Z uwagi na skomplikowany zakres prac, konieczność uwzględnienia w ofercie rozbiórek oraz odpowiednie ujęcie zakresu prac prosimy o przedłużenie terminu składania ofert o 3 tygodnie. Obecny, bardzo krótki okres jaki Inwestor przewidział na złożenie oferty, skutkować będzie tym, że tylko wykonawcy biorący udział w poprzednim postępowaniu przetargowym będą w stanie złożyć rzetelna ofertę.

Odpowiedź na pytanie nr 1: Zamawiający informuje, że termin składania ofert ulegnie przedłużeniu o 3 tygodnie. W związku z powyższym termin składania ofert mija w dniu 30.07.2021, o godzinie 11:55. Termin wniesienia wadium to 29.07.2021. Dodatkowo Zamawiający zadecydował o przesunięciu terminu zadawania pytań do dnia 14.07.2021 włącznie. Nowy termin odbywania wizji lokalnych został przesunięty na dni 05.07. oraz 09.07.2021
Powyższe zmiany zostały wprowadzone do dokumentacji ofertowej.
2021-06-21 12:40 Maciej Helak W załączeniu do poniższej wiadomości umieszczono zaktualizowane rysunki.

Pozdrawiam
Maciej Helak

AA-01-001.pdf

AA-01-002.pdf

AA-01-003.pdf

AA-01-004.pdf

AA-03-000 Elewacje.d [...].dwg

AA-03-001 Zestawieni [...].dwg

AA-03-001 Zestawieni [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przebudowa elewacji budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie MTP Do oferty należy załączyć skan Oferty Wykonawcy (załącznik nr 1) wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi (załącznik 7 i załącznik 8)

Załącznik nr 1 - ofe [...].docx

Załącznik nr 3 - zat [...].zip

załącznik nr 4 - PNB [...].pdf

załącznik nr 5 - tab [...].xlsx

załącznik nr 6 - dan [...].doc

załącznik nr 7 - zat [...].doc

załącznik nr 8 - lis [...].doc

załącznik nr 9 - wyk [...].doc

załącznik nr 10 - oś [...].doc

załącznik nr 11 - pr [...].pdf

załącznik nr 11 - pr [...].pdf

załącznik nr 12 - IB [...].pdf

Załącznik nr 13 - us [...].docx

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2592 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Parafowany projekt umowy - Do oferty należy załączyć skan parafowanego projektu umowy (załącznik nr 2) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Dane finansowe - Do oferty należy załączyć parafowany skan danych finansowych (załącznik nr 6) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Kopia ubezpieczenia OC - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Dowód wniesienia wadium - Jeżeli wybrany wariant z podpisem kwalifikowanym - należy załączyć dokument opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 16.03.2021r (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - Do oferty należy załączyć skan uzupełnionego załącznika (załącznik nr 7) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Lista Podwykonawców - Do oferty należy załączyć skan uzupełnionej listy podwykonawców (załącznik nr 8) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - Do oferty należy załączyć skan uzupełnionego wykazu sprzętu będącego na wyposażeniu firmy (załącznik nr 9) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - Do oferty należy załączyć skan podpisanego oświadczenia (załącznik nr 10) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Harmonogram prac - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Projekt organizacji robót - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Karty materiałowe stosowanych elementów fasadowych - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1077