Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-06-2021 14:40:00 |
Składania : | 30-07-2021 11:55:00 |
Otwarcia : | 30-07-2021 12:00:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Postępowanie: MTP/2021/DAL2/05 – Przebudowa elewacji
budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie MTP
Szanowni Państwo,
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do
złożenia oferty w konkursie MTP/2021/DAL2/05
– Przebudowa elewacji budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie
MTP.
DOKUMENTACJA
OFERTOWA KONKURSU MTP/2021/DAL2/05
1.
Przedmiot zamówienia:
Przebudowa
elewacji budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie MTP. Zamówienie
obejmuje również sporządzenie projektu wykonawczego na podstawie zatwierdzonego
projektu budowlanego.
2.
Zamawiający:
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z
o.o.
ul.
Głogowska 14
60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy - 288.348.000,00 PLN
Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z dn. 29.01.2004r.
Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655) z
późniejszymi zmianami.
3.
Sposób finansowania zakupu:
Środki własne Zamawiającego.
4.
Dokumentacja
zawiera:
-
warunki zamówienia (poniżej)
-
obowiązujący wzór oferty (załącznik nr 1)
-
projekt umowy (załącznik nr 2)
-
zatwierdzony projekt budowlany Przebudowy (w zakresie elewacji) budynku Poznań
Congress Center (dawniej pawilon nr 15) przy
ulicy Głogowskiej w Poznaniu
załącznik nr 3)
-
decyzja nr 1982/2020 o Pozwoleniu na budowę (załącznik nr 4)
-
tabela przedmiarowa (załącznik 5)
-
dane finansowe - wzór (załącznik nr 6)
-
zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa
-
wzór (załącznik nr 7)
-
lista podwykonawców - wzór (załącznik nr 8)
-
wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wzór (załącznik nr 9)
-
oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wzór (załącznik nr 10)
-
przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp z o.o.
(załącznik nr 11)
-
Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego MTP sp. z o.o. (załącznik nr 12)
- Uszczegółowienia
dokumentacji ofertowej (załącznik nr 13)
WARUNKI ZAMÓWIENIA
1.
Opis sposobu przygotowania oferty
1.1. Oferent
ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą
brane pod uwagę.
1.2. Ofertę
należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i
warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory załączone
są w dokumentacji konkursu ofert. Oferta musi zostać złożona na wzorze oferty
(załącznik nr 1). Wszelkie inne nie będą brane pod uwagę.
1.3. Poszczególne
załączniki dokumentacji konkursu ofert należy wypełnić pismem drukowanym w języku
polskim. Każda strona poszczególnych załączników powinna być opatrzona kolejnym
numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu
Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane
własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
1.4. Cena
oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia
dokumentacji. Cena musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy
założeniu 60 dniowego terminu płatności.
1.5. Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2.
Wymagane dokumenty i informacje
2.1. Oferta
cenowa (załącznik 1) wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi (załącznik 5)
2.2. Parafowany
projekt umowy
2.3. Dane
finansowe - wg wzoru
2.4. Kopia
ubezpieczenia OC
2.5. Dowód
wniesienia wadium dostarczony w jeden z następujących sposobów:
a)
Oryginał dostarczony do Gmachu
Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 29.07.2021r.
b)
Skan dokumentu, opatrzony podpisem
kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany
najpóźniej na 29.07.2021r.
2.6. Lista
podwykonawców - wg wzoru
2.7. Wykaz
sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wg wzoru
2.8. Zatrudnienie,
kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - wg wzoru
2.9. Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami -
wg wzoru
2.10.
Harmonogram prac
2.11. Projekt organizacji
robót
2.12,. Karty materiałowe
stosowanych elementów fasadowych
3. Określenie przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
·
Wykonanie
i koordynacja prac dokumentacyjnych
- wykonanie wielobranżowej
dokumentacji wykonawczej,
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji powykonawczej
- uzyskanie prawomocnych decyzji o
pozwoleniu na użytkowanie
·
Wykonanie
i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,
- sanitarnych,
- elektrycznych,
- teletechnicznych,
- związanych z zagospodarowaniem terenu, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz
decyzją o pozwoleniu na budowę.
3.2. Podstawą do przygotowania oferty są:
zatwierdzony projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę oraz
dokumentacja ofertowa.
3.3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wyżej wymienionymi: zatwierdzonym projektem budowlanym, decyzją o pozwoleniu na budowę, dokumentacją ofertową, warunkami technicznymi wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej.
3.4. Zamawiający informuje, że z zakresu inwestycji, objętej zatwierdzonym projektem budowlanym wyłącza projektory związane z „mapping’iem”.
3.5. Budowa zlokalizowana jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach oraz wewnątrz obiektu będącego przedmiotem niniejszego postepowania. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach. Dodatkowo na terenie trwa budowa parkingu podziemnego.
3.6. Dla realizacji określonego zakresu
robót Oferent zapewni:
- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki
transportu,
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy
BHP i ppoż.
UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,
- Oferent winien przewidzieć sprzęt i
rusztowania niezbędne do wykonywania
prac,
- Oferent winien
zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w
szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i ppoż.
Wszelkie prace
stanowiące zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać
zgłoszone
inspektorowi nadzorującemu prace ze strony MTP i inspektorowi do
spraw ppoż. MTP
- Oferent zapewni na własny koszt
i własnym staraniem kierownika budowy z
odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.
3.7. Zamawiający oczekuje przeprowadzenia
przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej
uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy
wizji lokalnych ustala się na dni 05.07. i 07.07.2021 w godz.
12.00-14.00. Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez
wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij
wiadomość do Zamawiającego”.
3.8. Terminy realizacji:
- termin rozpoczęcia robót budowlanych - 12.08.2021r.
- termin zakończenia robót wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na
użytkowanie – 31.03.2022r.
3.9. Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił
na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,
- na urządzenia, mechanizmy osprzęt - 24 (dwadzieścia cztery) miesiące,
- na instalacje - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy.
4.
Kryteria
wyboru Oferenta
4.1. Każda oferta
podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
- zaproponowana cena,
- wiarygodność ekonomiczna Oferenta,
- wiedza i doświadczenie w realizacji podobnych zadań,
- brak zaległości płatniczych wobec Zamawiającego.
4.2. Za
spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów,
którzy wykażą, że wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, następujące roboty budowlane w systemie generalnego
wykonawstwa:
- przynajmniej
jedną robotę budowlaną, przedmiotem której było wznoszenie
budynków użyteczności publicznej, o wartości
netto co najmniej 20.000.000
PLN
- przynajmniej dwie roboty, polegające na pracach remontowych budynku, przebudowy budynku, zmiany sposobu użytkowania budynku, o wartości robót budowlanych netto co najmniej 10.000.000 PLN.
Do wykazu robót należy dołączyć
referencje potwierdzające, że roboty budowlane zostały należycie wykonane i
prawidłowo ukończone.
4.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.
4.4. Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w świetle warunków technicznych lub kontraktowych
5.
Wadium
5.1. Oferent przystępujący do postępowania
obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 500.000 złotych (słownie: pięćset
tysięcy złotych) w terminie do 29.07.2021r.
5.2. Wadium należy wnieść w formie
pieniężnej lub gwarancji bankowej
5.3. Wpłaty należy dokonać na konto bankowe
Zamawiającego: 37 1030 1247 0000 0000 5586 1201.
5.4. Zamawiający dokona zwrotu wadium z
chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba, że wcześniej zaistniała jedna z
niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5.5. Oferent, którego oferta została wybrana
traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w
ofercie,
- wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
- odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie
umowy.
5.6. Oferentowi, którego oferta została
wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i
wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5.7. Wadium zwracane jest w wartości
nominalnej.
6. Okres ważności ofert.
Składający ofertę pozostaje nią
związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania
ofert.
7. Tryb udzielania wyjaśnień.
7.1. Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie
wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 14.07.2021r. włącznie.
Oferent zadaje pytanie poprzez
wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość
do Zamawiającego".
7.2. Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną
udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim
uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.
7.3. W przypadku pytań związanych z
obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 00
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
7.4. Zamawiający
nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
8.
Termin
składania ofert.
Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 30.07.2021r.
do godziny 11.55.
9.
Otwarcie ofert
9.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.07.2021r. o godzinie 12.00
9.2. Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy
otwarciu ofert.
10. Ogłoszenie wyników
Oferent, którego
oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego
postępowania ofertowego zostaną także powiadomieni o jego wynikach.
11. Unieważnienie
konkursu ofert.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
12. Informacje
o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.
Oferent
winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w
terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli
Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się
będzie od jej zawarcia, albo nie wniesie uzgodnionego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się
ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął
okres związania ofertą.
2021-07-21 12:41 | Maciej Helak |
Pytania
i
odpowiedzi
część
2.:
Pyt.
nr
2:
W
związku
z
przejęciem
przez
ekran
ledowy
przy
wejściu
A
części
funkcjonalności
informacyjnych
i
koniecznością
podziału
jego
powierzchni
pod
różne
źródła
sygnału
-
czy
Zamawiający
mógłby
określić
maksymalny
odstęp
między
pikselami
lub
minimalną
rozdzielczość
tego
ekranu
i
doprecyzować
planowane
podziały
powierzchni
ekranu
między
różne
rodzaje
wyświetlanych
treści
miedzy
innymi
przez
podanie
ilości
równocześnie
wyświetlanych
sygnałów? Odp. do pyt. nr 2: Zamawiający oczekuje wielkość piksela nie gorszy niż P8 oraz zakłada zarządzanie obrazem z 1 playera Pyt. nr 3.: Zgodnie z umową w ramach obecnie prowadzonej procedury z zakresu Robót względem projektu wyłączone są projektory związane z „mappingiem". Czy Zamawiający mógłby doprecyzować, które elementy z projektu powiązane z mappingiem wyłączone są z obecnego zakresu, zwłaszcza w odniesieniu do okablowania prądowego i sygnałowego, obudów pogodopornych i całej instalacji teletechnicznej. Czy system mediaserwerów/odtwarzaczy i wszystkich urządzeń peryferyjnych ma być zaprojektowany jedynie pod obecny w zakresie ekran LED czy powinien uwzględniać także wyjęty z zakresu mapping lub ewentualne inne wyświetlacze? Odp. na pyt. nr 3.: Zamawiający rekomenduje zachowanie takiej możliwości i odpowiednie przygotowanie osprzętu teletechnicznego, tak by jego rozbudowa w przyszłości o system mapingu była możliwa. Projektory, ich obudowy i trasy kablowe w terenie są wyłączone z realizacji. Ewentualne przejścia kablowe przez elewację należy przygotować tak by ograniczyć późniejszą ingerencję w konstrukcję i warstwy ścian. Pyt. nr 4.: Czy konieczne jest w ramach projektu wykonawczego wykonanie projektu w oparciu o model 3d budynku ? Odp. na pyt. nr 4.: : Ze względu na specyfikę zadania i przestrzenny charakter elewacji (okna i podkonstrukcja elewacji będą częściowo widoczne przez siatkę) konieczne jest wykonanie projektu wykonawczego w oparciu o model 3d. Projekt wykonawczy elewacji powinien być zatwierdzony przez projektanta PB pełniącego nadzór autorski oraz Zamawiającego Pyt. nr 5.: Proszę o określenie ilości scenariuszy świetlnych, które należy przygotować, opracować i zaprogramować. Odp. na pyt. nr 5.: Należy przewidzieć 5 scenariuszy. Zamawiający zwraca uwagę, aby system programowania scenariuszy był systemem otwartym, tj. aby w trakcie użytkowania istniała możliwość przygotowania, opracowania i zaprogramowania innych scenariuszy świetlnych. Pyt. nr 6.: Czy konieczne jest wykonanie prób oświetleniowych na mock-up'ach elewacji ? Odp. na pyt. nr 6.: Zamawiający potwierdza taką konieczność. |
2021-07-02 10:07 | Maciej Helak |
Dzień
dobry, zamawiający informuje, że udostępniono projekt umowy na roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem (jako załącznik do komunikatu). Pozdrawiam Maciej Helak |
2021-06-23 16:45 | Maciej Helak | Zamawiający informuje, że zmianie uległa nazwa pozycji cenowej z dotychczasowego brzmienia: "Przebudowa elewacji budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie MTP oraz budowa tablicy informacyjnej (ekranu LED) z zadaszeniem przy w/w obiekcie." na "Przebudowa elewacji budynku Poznań Congress Center zlokalizowanego na terenie MTP" |
2021-06-23 16:41 | Maciej Helak |
Zamawiający
informuje,
że
punkt
3.5,
będący
elementem
dokumentacji
ofertowej,
o
dotychczasowym
brzemieniu:
"3.5.
Budowa
zlokalizowana
jest
na
terenie
z
ograniczoną
możliwością
składowania
materiałów
i
urządzenia
placu
budowy.
Wykonywane
roboty
muszą
uwzględniać
harmonogram
imprez
targowych
odbywających
się
w
sąsiadujących
obiektach.
Nie
mogą
one
w
żadnym
przypadku
powodować
utrudnień
w
okresie
przygotowania,
trwania
i
likwidacji
poszczególnych
wydarzeń
w
tych
obiektach.
Dodatkowo
na
terenie
trwa
budowa
parkingu
podziemnego."
otrzymał
brzmienie:
"3.5.
Budowa
zlokalizowana
jest
na
terenie
z
ograniczoną
możliwością
składowania
materiałów
i
urządzenia
placu
budowy.
Wykonywane
roboty
muszą
uwzględniać
harmonogram
imprez
targowych
odbywających
się
w
sąsiadujących
obiektach
oraz
wewnątrz
obiektu
będącego
przedmiotem
niniejszego
postepowania.
Nie
mogą
one
w
żadnym
przypadku
powodować
utrudnień
w
okresie
przygotowania,
trwania
i
likwidacji
poszczególnych
wydarzeń
w
tych
obiektach.
Dodatkowo
na
terenie
trwa
budowa
parkingu
podziemnego." |
2021-06-23 16:30 | Maciej Helak |
Pytania
i
odpowiedzi
część
1.: Pytanie nr 1 : W związku z ponowieniem przez Państwa postępowania przetargowego prosimy o pozytywne rozpatrzenie Naszej prośby. Z uwagi na skomplikowany zakres prac, konieczność uwzględnienia w ofercie rozbiórek oraz odpowiednie ujęcie zakresu prac prosimy o przedłużenie terminu składania ofert o 3 tygodnie. Obecny, bardzo krótki okres jaki Inwestor przewidział na złożenie oferty, skutkować będzie tym, że tylko wykonawcy biorący udział w poprzednim postępowaniu przetargowym będą w stanie złożyć rzetelna ofertę. Odpowiedź na pytanie nr 1: Zamawiający informuje, że termin składania ofert ulegnie przedłużeniu o 3 tygodnie. W związku z powyższym termin składania ofert mija w dniu 30.07.2021, o godzinie 11:55. Termin wniesienia wadium to 29.07.2021. Dodatkowo Zamawiający zadecydował o przesunięciu terminu zadawania pytań do dnia 14.07.2021 włącznie. Nowy termin odbywania wizji lokalnych został przesunięty na dni 05.07. oraz 09.07.2021 Powyższe zmiany zostały wprowadzone do dokumentacji ofertowej. |
2021-06-21 12:40 | Maciej Helak |
W
załączeniu
do
poniższej
wiadomości
umieszczono
zaktualizowane
rysunki. Pozdrawiam Maciej Helak AA-03-000 Elewacje.d [...].dwg |
Komunikaty