Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 8/DIR/UŁ/2021 Remont wschodniej elewacji „starej” części budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 32/38 w Łodzi

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 24-05-2021 10:43:00
Składania : 15-06-2021 09:30:00
Otwarcia : 15-06-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Przedmiotem zamówienia jest Remont wschodniej elewacji „starej” części budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 32/38 w Łodzi zgodnie z dokumentacją projektową (stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysami nakładczymi (stanowiącymi Załącznik nr 11 do SWZ), obejmujący m.in. demontaż krat okiennych, naprawę gzymsów, wymianę parapetów okiennych i obróbek blacharskich, odtworzenie otuliny zbrojenia, ocieplenie płaskich elementów barwionych oraz wykonanie nowego tynku gruboziarnistego. Zakres prac uzgodniony z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Łodzi.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 7 do SIWZ_wykaz prac.doc doc 142.5 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SIWZ_wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 21.62 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_projekt umowy.docx docx 99.99 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_ośw._grupa kapitałowa.doc doc 152.5 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 14.8 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 14.68 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 17.28 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz ofertowy.doc doc 178.5 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 138.34 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_24.05.2021.pdf pdf 119.23 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_wykaz osób.docx docx 58.4 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 19.23 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 10 do SIWZ_Dokumentacja projektowa.zip zip 5452.82 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 11 -Remont elewacji wschodniej BUŁ - kosztorys nakładczy.pdf pdf 271 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 11 - Remont elewacji wschodniej BUŁ - kosztorys nakładczy.ath ath 56.69 2021-05-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_projekt umowy_aktualizacja 08.06.2021.docx docx 101.67 2021-06-08 10:34:19 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 148.72 2021-06-15 10:38:14 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 177.84 2021-06-15 15:46:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-15 15:46 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), publikuje w załączeniu Zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-06-15 10:38 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-15 09:30 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art.222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 400 000,00 zł brutto
2021-06-08 10:34 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), publikuje w załączeniu aktualizację Załącznika nr 5 do SWZ_Projekt umowy. Zmiany dotyczą usunięcie ust. 7 w § 19 oraz pkt. 5) w ust. 5 § 21 Projektu umowy.

Zał. nr 5 do SWZ_pro [...].docx

2021-05-24 11:01 Sławomir Jaroszczak Zamawiający publikuje poniżej pytania dotyczące przedmiotu zamówienia, jakie zostały zadane w trakcie wizji lokalnych zorganizowanych przed otwarciem ofert w unieważnionym postepowaniu nr 2/DIR/UŁ/2021 obejmującym tożsamy przedmiot zamówienia oraz odpowiedzi Zamawiającego. Informacje przekazane w zamieszczonych odpowiedziach pozostają aktualne w odniesieniu do bieżącego postępowania nr 8/DIR/UŁ/2021.
1.Czy w zakresie robót jest wykonanie (zachowanie) dylatacji z wykorzystaniem listew
dylatacyjnych?
Odpowiedź – Tak, jest to w zakresie Wykonawcy robót.
2. Czy wszystkie kraty okienne są do demontażu?
Odpowiedź – Tak, wszystkie kraty
3. Czy należy zdemontować stary naścienny wyciąg wentylacyjny?
Odpowiedź – Tak, Zamawiający informuje, że wyciąg jest demontażu przez Wykonawcę po
uprzednim jego odłączeniu od instalacji elektrycznej (po stronie Wykonawcy).

1. Czy w zakresie robót jest wykonanie (zachowanie) dylatacji z wykorzystaniem listew
Tak, jest to w zakresie Wykonawcy robót.
2. Czy wszystkie kraty okienne są do demontażu?
Tak, wszystkie kraty są do demontażu.
3. Czy należy zdemontować stary naścienny wyciąg wentylacyjny?
Tak, Zamawiający informuje, że wyciąg jest demontażu przez Wykonawcę po uprzednim jego odłączeniu od instalacji elektrycznej (po stronie Wykonawcy).
4. Czy instalacja odgromowa jest do wymiany?
Odpowiedź – Tak, instalacja odgromowa (pionowe zwody) są do wymiany zgodnie z projektem.
5. Jaki wymagany jest kolor obróbek i parapetów?
Odpowiedź – zgodnie z projektem RAL7016
6. Czy kamery są do demontażu?
Odpowiedź – Tak, kamery są do demontażu i ponownego montażu z uruchomieniem po stronie Wykonawcy prac.
7. Czy trzeba zabezpieczyć dach obiektów przylegających?
Odpowiedź – Tak, po stronie Wykonawcy jest odpowiednie zabezpieczenia przylegających dachów obiektów niższych tj. np. poprzez ułożenie odpowiednio grubej płyty osb i ofoliowania z zastosowaniem ewentualnie dodatkowych podkładów. Nie dopuszcza się ingerowania w istniejące pokrycie dachów.
8. Czy w zakresie jest wymiana parapetów?
Odpowiedź – Tak, w zakresie jest wymiana parapetów wraz z odpowiednim ich osadzeniem pod oknami (konieczność podkuwania ściany po ramę okna).
9. Czy w ramach robót należy wykonać nowe obróbki blacharskie na styku remontowanej ściany
z istniejącym pokryciem dachowym z papy?
Odpowiedź – Tak, po stronie Wykonawcy wykonanie jest obróbek blacharskich na styku elewacji z istniejącą papą. Obróbki blacharskie ocynkowane i malowanie proszkowo na kolor RAL7016.
10. Czy należy wykonać obróbki z tynku elewacyjnego we wnękach na rury spustowe?
Odpowiedź – Tak, po stronie Wykonawcy jest odpowiednie wypełnienie wnęk na rury spustowe – tynkiem elewacyjnym.
11. Czy trzeba zabezpieczyć dach obiektów przylegających i jak zamontować rusztowanie?
Odpowiedź – Tak, po stronie Wykonawcy jest odpowiednie zabezpieczenia przylegających dachów obiektów niższych tj. np. poprzez ułożenie odpowiednio z zastosowaniem ewentualnie dodatkowych podkładów. Nie dopuszcza się ingerowania w istniejące pokrycie dachów. Rusztowanie na podwórku należy zmontować z istniejącej kostki betonowej (teren zabezpieczyć folią lub innym mater
rusztowanie podwieszane (pod papą jest wełna i nie można uszkodzić istniejących warstw przekrycia i izolacji).
12. Czy w zakresie jest wymiana parapetów?
Odpowiedź – Tak, w zakresie jest wymiana parapetów wraz z pod oknami (konieczność podkuwania ściany i pod ramę okna).
13. Jak wykonać żyletki?
Żyletki wykonać zgodnie z technologią opisaną w załączonej do przetargu dokumentacji projektowej (w tym szczegół na rys 9). Wszystkie luźne elementy betonowe należy skuć i oczyścić do zdrowej nośnej warstwy betonu. Wystającą stal oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjne, tam gdzie stwierdzono znaczne jej ubytki lub jej brak, należy odtworzyć zbrojenie. Uzupełnić ubytki w betonie. Całość zaszpachlować i nałożyć zaprawę reprofilacyjną i zatopić siatkę z włókna szklanego. Nałożyć tynk zgodny z dokumentacją i pomalować. Krawędzie pionowe i poziome muszą być równe, zaleca sie zastosowanie dedykowanych listew
narożnych.
14. Czy w zakresie robót jest wykonanie (zachowanie) dylatacji z wykorzystaniem listew dylatacyjnych?
Odpowiedź – Tak, jest w zakresie Wykonawcy robót zachowanie dylatacji pionowych i poziomych z zastosowaniem odpowiedniego profilu dylatacyjnego (tak jak na elewacji zachodniej).
15. Czy wszystkie kraty okienne są do demontażu?
Odpowiedź – Tak, wszystkie kraty są do demontażu.
16. Czy należy zdemontować stary naścienny wyciąg wentylacyjny?
Odpowiedź – Tak, Zamawiający informuje, że wyciąg jest demontażu przez Wykonawcę po uprzednim jego odłączeniu od instalacji elektrycznej (po stronie Wykonawcy).
17. Czy w ramach robót należy wykonać nowe obróbki blacharskie na styku remontowanej ściany z istniejącym pokryciem dachowym z papy?
Odpowiedź – Tak, po stronie Wykonawcy wykonanie jest obróbek blacharskich na styku elewacji z istniejącą papą. Obróbki blacharskie ocynkowane i malowanie proszkowo na kolor RAL7016.
18. Jak często jest przewidziane fakturowanie?
Odpowiedź – Częstotliwość fakturowania jest opisana w załączniku nr 5 SWZ w § 14 ust. 2: "Strony postanawiają, że płatności za wykonanie prac będą realizowane w częściach 1 raz na 2 miesiące fakturami przejściowymi (zgodnie z zaawansowaniem prac potwierdzonym przez inspektora nadzoru w protokołach odbiorów częściowych)."

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 493