Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-05-2021 10:43:00 |
Składania : | 15-06-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 15-06-2021 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia jest Remont wschodniej elewacji „starej” części budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 32/38 w Łodzi zgodnie z dokumentacją projektową (stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysami nakładczymi (stanowiącymi Załącznik nr 11 do SWZ), obejmujący m.in. demontaż krat okiennych, naprawę gzymsów, wymianę parapetów okiennych i obróbek blacharskich, odtworzenie otuliny zbrojenia, ocieplenie płaskich elementów barwionych oraz wykonanie nowego tynku gruboziarnistego. Zakres prac uzgodniony z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Łodzi.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-15 15:46 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), publikuje w załączeniu Zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. |
2021-06-15 10:38 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający,
działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2019
r.
poz.
2019
z
późn.
zm.),
publikuje
w
załączeniu
Informację
z
otwarcia
ofert |
2021-06-15 09:30 | Komunikat Zamawiającego | Zgodnie z art.222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 400 000,00 zł brutto |
2021-06-08 10:34 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający, na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), publikuje w załączeniu aktualizację Załącznika nr 5 do SWZ_Projekt umowy. Zmiany dotyczą usunięcie ust. 7 w § 19 oraz pkt. 5) w ust. 5 § 21 Projektu umowy. |
2021-05-24 11:01 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
poniżej
pytania
dotyczące
przedmiotu
zamówienia,
jakie
zostały
zadane
w
trakcie
wizji
lokalnych
zorganizowanych
przed
otwarciem
ofert
w
unieważnionym
postepowaniu
nr
2/DIR/UŁ/2021
obejmującym
tożsamy
przedmiot
zamówienia
oraz
odpowiedzi
Zamawiającego.
Informacje
przekazane
w
zamieszczonych
odpowiedziach
pozostają
aktualne
w
odniesieniu
do
bieżącego
postępowania
nr
8/DIR/UŁ/2021. 1.Czy w zakresie robót jest wykonanie (zachowanie) dylatacji z wykorzystaniem listew dylatacyjnych? Odpowiedź – Tak, jest to w zakresie Wykonawcy robót. 2. Czy wszystkie kraty okienne są do demontażu? Odpowiedź – Tak, wszystkie kraty 3. Czy należy zdemontować stary naścienny wyciąg wentylacyjny? Odpowiedź – Tak, Zamawiający informuje, że wyciąg jest demontażu przez Wykonawcę po uprzednim jego odłączeniu od instalacji elektrycznej (po stronie Wykonawcy). 1. Czy w zakresie robót jest wykonanie (zachowanie) dylatacji z wykorzystaniem listew Tak, jest to w zakresie Wykonawcy robót. 2. Czy wszystkie kraty okienne są do demontażu? Tak, wszystkie kraty są do demontażu. 3. Czy należy zdemontować stary naścienny wyciąg wentylacyjny? Tak, Zamawiający informuje, że wyciąg jest demontażu przez Wykonawcę po uprzednim jego odłączeniu od instalacji elektrycznej (po stronie Wykonawcy). 4. Czy instalacja odgromowa jest do wymiany? Odpowiedź – Tak, instalacja odgromowa (pionowe zwody) są do wymiany zgodnie z projektem. 5. Jaki wymagany jest kolor obróbek i parapetów? Odpowiedź – zgodnie z projektem RAL7016 6. Czy kamery są do demontażu? Odpowiedź – Tak, kamery są do demontażu i ponownego montażu z uruchomieniem po stronie Wykonawcy prac. 7. Czy trzeba zabezpieczyć dach obiektów przylegających? Odpowiedź – Tak, po stronie Wykonawcy jest odpowiednie zabezpieczenia przylegających dachów obiektów niższych tj. np. poprzez ułożenie odpowiednio grubej płyty osb i ofoliowania z zastosowaniem ewentualnie dodatkowych podkładów. Nie dopuszcza się ingerowania w istniejące pokrycie dachów. 8. Czy w zakresie jest wymiana parapetów? Odpowiedź – Tak, w zakresie jest wymiana parapetów wraz z odpowiednim ich osadzeniem pod oknami (konieczność podkuwania ściany po ramę okna). 9. Czy w ramach robót należy wykonać nowe obróbki blacharskie na styku remontowanej ściany z istniejącym pokryciem dachowym z papy? Odpowiedź – Tak, po stronie Wykonawcy wykonanie jest obróbek blacharskich na styku elewacji z istniejącą papą. Obróbki blacharskie ocynkowane i malowanie proszkowo na kolor RAL7016. 10. Czy należy wykonać obróbki z tynku elewacyjnego we wnękach na rury spustowe? Odpowiedź – Tak, po stronie Wykonawcy jest odpowiednie wypełnienie wnęk na rury spustowe – tynkiem elewacyjnym. 11. Czy trzeba zabezpieczyć dach obiektów przylegających i jak zamontować rusztowanie? Odpowiedź – Tak, po stronie Wykonawcy jest odpowiednie zabezpieczenia przylegających dachów obiektów niższych tj. np. poprzez ułożenie odpowiednio z zastosowaniem ewentualnie dodatkowych podkładów. Nie dopuszcza się ingerowania w istniejące pokrycie dachów. Rusztowanie na podwórku należy zmontować z istniejącej kostki betonowej (teren zabezpieczyć folią lub innym mater rusztowanie podwieszane (pod papą jest wełna i nie można uszkodzić istniejących warstw przekrycia i izolacji). 12. Czy w zakresie jest wymiana parapetów? Odpowiedź – Tak, w zakresie jest wymiana parapetów wraz z pod oknami (konieczność podkuwania ściany i pod ramę okna). 13. Jak wykonać żyletki? Żyletki wykonać zgodnie z technologią opisaną w załączonej do przetargu dokumentacji projektowej (w tym szczegół na rys 9). Wszystkie luźne elementy betonowe należy skuć i oczyścić do zdrowej nośnej warstwy betonu. Wystającą stal oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjne, tam gdzie stwierdzono znaczne jej ubytki lub jej brak, należy odtworzyć zbrojenie. Uzupełnić ubytki w betonie. Całość zaszpachlować i nałożyć zaprawę reprofilacyjną i zatopić siatkę z włókna szklanego. Nałożyć tynk zgodny z dokumentacją i pomalować. Krawędzie pionowe i poziome muszą być równe, zaleca sie zastosowanie dedykowanych listew narożnych. 14. Czy w zakresie robót jest wykonanie (zachowanie) dylatacji z wykorzystaniem listew dylatacyjnych? Odpowiedź – Tak, jest w zakresie Wykonawcy robót zachowanie dylatacji pionowych i poziomych z zastosowaniem odpowiedniego profilu dylatacyjnego (tak jak na elewacji zachodniej). 15. Czy wszystkie kraty okienne są do demontażu? Odpowiedź – Tak, wszystkie kraty są do demontażu. 16. Czy należy zdemontować stary naścienny wyciąg wentylacyjny? Odpowiedź – Tak, Zamawiający informuje, że wyciąg jest demontażu przez Wykonawcę po uprzednim jego odłączeniu od instalacji elektrycznej (po stronie Wykonawcy). 17. Czy w ramach robót należy wykonać nowe obróbki blacharskie na styku remontowanej ściany z istniejącym pokryciem dachowym z papy? Odpowiedź – Tak, po stronie Wykonawcy wykonanie jest obróbek blacharskich na styku elewacji z istniejącą papą. Obróbki blacharskie ocynkowane i malowanie proszkowo na kolor RAL7016. 18. Jak często jest przewidziane fakturowanie? Odpowiedź – Częstotliwość fakturowania jest opisana w załączniku nr 5 SWZ w § 14 ust. 2: "Strony postanawiają, że płatności za wykonanie prac będą realizowane w częściach 1 raz na 2 miesiące fakturami przejściowymi (zgodnie z zaawansowaniem prac potwierdzonym przez inspektora nadzoru w protokołach odbiorów częściowych)." |
Komunikaty