Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZP.271.7.2021 REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU GMINY LUBACZÓW - ETAP III

Zamówienia Publiczne
Gmina Lubaczów
Termin:
Zamieszczenia : 21-05-2021 16:42:00
Składania : 07-06-2021 09:00:00
Otwarcia : 07-06-2021 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 142.89 2021-05-21 16:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ Część I _Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 252.04 2021-05-21 16:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 4A do SWZ Część II _Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 256.53 2021-05-21 16:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ dla CZĘŚĆ I i II etap III.zip zip 82878.95 2021-05-21 16:42:00 Postępowanie
Załączniki Do SWZ Część I i II NR 1,1A,2,3.docx docx 57.74 2021-05-21 16:42:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA WARUNKÓW_ZAMÓWIENIA.pdf pdf 380.54 2021-05-21 16:49:32 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 25.68 2021-06-07 11:57:42 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie_o_uniewżnieniu_postępowania.pdf pdf 113.2 2021-06-09 13:58:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-09 13:58 Zamówienia Publiczne ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Zawiadomienie_o_unie [...].pdf

2021-06-09 13:51 Zamówienia Publiczne Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-06-09 13:36 Zamówienia Publiczne Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-06-07 11:57 Zamówienia Publiczne INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-07 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć następującą kwotę 51 078,28 zł
Część 1 -26 052,70 zł
Część 2 - 25 025,58 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 510