Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZ-10/2021 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH Z LOGOTYPAMI DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU

Szymon Kułaga
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu im. Polskich Olimpijczyków Oddział: Biuro Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 21-05-2021 13:57:00
Składania : 02-06-2021 12:00:00
Otwarcia : 02-06-2021 12:20:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Zamawiający ogłasza postępowanie na zakup oraz sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z opracowaniem wizualizacji, nadruków na materiałach promocyjnych w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia razem z rozmieszczeniem logotypów i oznaczeń zgodnie z przepisami prawnymi oraz wytycznymi Zamawiającego zawartymi w SWZ.

1.      Zamawiający dopuszcza składanie przez Wykonawców ofert częściowych. Zamówienie jest podzielone na 3 części:

a)      Część I - Zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych z logotypami na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu dotyczących realizacji projektu „Aktywny powrót do szkoły - realizacja szkoleń dla nauczycieli w województwie dolnośląskim i opolskim”

b)      Część II - Zakup wraz z dostawą materiałów informacyjnych z logotypami na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu dotyczących realizacji projektu „Aktywny powrót do szkoły - realizacja szkoleń dla nauczycieli w województwie dolnośląskim i opolskim”

c)      Część III - Materiały reklamowe, artykuły promocyjne i informacyjne z logo AWF Wrocław;

2.      Zamówienie w części I i II jest finansowane przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach programu pod nazwą „Aktywny powrót do szkoły - realizacja szkoleń dla nauczycieli w województwie dolnośląskim i opolskim”.

3.      Celem głównym projektu jest przeszkolenie kadry nauczycielskiej w zakresie prowadzenia lekcji wychowania fizycznego i zajęć ruchowych w ramach walki ze skutkami pandemii oraz  promocja i wdrażanie regularnej aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży.

4.      Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w części I i II, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.

Zamawiający informuje, że środki przewidziane na część I i II postępowania są środkami celowymi, tzn. mogą stanowić zabezpieczenie finansowe tyko w ramach wskazanej części.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 105.44 2021-05-21 13:57:00 Postępowanie
2. WZ MATERIAŁY REKLAMOWE.pdf pdf 761.39 2021-05-21 13:57:00 Postępowanie
3 Zał.1 formularz oferty zestawienie cenowe.doc doc 565.5 2021-05-21 13:57:00 Postępowanie
4. Zał. nr 3-6.doc doc 497.5 2021-05-21 13:57:00 Postępowanie
5.Zał. nr 7 postanowienia umowy.docx docx 483.59 2021-05-21 13:57:00 Postępowanie
WIZUALIZACJA CZ I.7z 7z 12751.83 2021-05-21 13:57:00 Postępowanie
WIZUALIZACJA CZ II.7z 7z 10572.95 2021-05-21 13:57:00 Postępowanie
WIZUALIZACJA CZ III.7z 7z 3711.04 2021-05-21 13:57:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 676.96 2021-06-02 15:23:54 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert _KOREKTA.pdf pdf 680.52 2021-06-07 11:15:16 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzytniejszej _strona.pdf pdf 774.6 2021-06-18 15:24:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-18 15:24 Szymon Kułaga Szanowni Państwo
Zamawiający, działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, zawiadamia o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu pt. Zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych z logotypami dla Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu . (Sprawa nr KZ-10/2021)
Szczegóły w załączonym piśmie

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-06-07 11:15 Szymon Kułaga Szanowni Państwo
Zamawiający informuje, że w informacji z otwarcia ofert z dnia 02 czerwca 2021r. wkradł się błąd polegający na nieuwzględnieniu w zestawieniu w części II i III oferty nr 5 złożonej przez Wykonawcę PPHU LIR Elżbieta Zajet. Prostując powyższy błąd Zamawiający ponownie publikuje informacje z otwarcia ofert uwzględniająca wszystkie złożone oferty .

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-02 15:23 Szymon Kułaga Szanowni Państwo
W załączeniu przesyłam informacje z otwarcia ofert w postępowaniu pt.:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
Z LOGOTYPAMI DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
WE WROCŁAWIU
Sprawa nr KZ-10/2021

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-02 12:00 Komunikat Zamawiającego Szanowni Państwo
Zamawiający, zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy Pzp informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 154.137,88 zł brutto (zamówienie podstawowe + opcja), w tym na:
1. Część I - Zamówienie podstawowe: 122.016,00 zł brutto;
2. Część II - Zamówienie podstawowe: 18.554,47 zł brutto, wartość opcji: 9.277,23 z ł brutto;
3. Część III - Zamówienie podstawowe: 2.860,12 zł brutto, wartość opcji: 1.430,06 z ł brutto;

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 808