Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PP/06/SPZOZ/2021 Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących

Deadlines:
Published : 21-05-2021 11:59:00
Placing offers : 09-06-2021 09:30:00
Offers opening : 09-06-2021 09:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SIWZ do PP.06.SPZOZ.2021.pdf pdf 2828.8 2021-05-21 11:59:00 Proceeding
Zał. nr 2- Formularz ofertowy PP.06.2021.docx docx 30.33 2021-05-21 11:59:00 Proceeding
Zał. nr 3 - Wzór umowy PP.06.2021.docx docx 31.36 2021-05-21 11:59:00 Proceeding
Zał. nr 4 - klauzula RODO PP.06.2021.pdf pdf 259.21 2021-05-21 11:59:00 Proceeding
Zał. nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy PP.06.2021.docx docx 35.59 2021-05-21 11:59:00 Proceeding
Zał. nr 1 - Form. asort.-cen. PP.06.2021 pakiet nr 1 z 4.docx docx 25.31 2021-05-21 11:59:00 Subject of the order
Zał. nr 1 - Form. asort.-cen. PP.06.2021 pakiet nr 2 z 4.docx docx 26.35 2021-05-21 11:59:00 Subject of the order
Zał. nr 1 - Form. asort.-cen. PP.06.2021 pakiet nr 3 z 4.docx docx 24.78 2021-05-21 11:59:00 Subject of the order
Zał. nr 1 - Form. asort.-cen. PP.06.2021 pakiet nr 4 z 4.docx docx 23.67 2021-05-21 11:59:00 Subject of the order
Zapytania z odp. stan na 31.05.21r. g.08.45.pdf pdf 968.97 2021-05-31 08:48:48 Public message
Zapytania z odp. stan na 26.05.21r. g.11.00.pdf pdf 659.25 2021-05-26 10:49:51 Public message
Raport wyboru 11.06.2021 poprawiony w części dotyczącej obliczeń.pdf pdf 213.85 2021-06-13 21:18:01 Public message
Zapytania z odp. stan na 7.06.21r. g..14.10.pdf pdf 1129.83 2021-06-07 14:15:57 Public message
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #461193.pdf pdf 33.18 2021-06-09 11:33:12 Public message
Raport wyboru PP.06.SPZO.2021.pdf pdf 1182.14 2021-06-11 14:37:07 Public message
Raport wyboru PP.06.SPZOZ.2021 -bez podpisów.pdf pdf 381.9 2021-06-11 14:37:07 Public message

Announcements

2021-06-28 10:35 Danuta Miszczyszyn Dzień dobry.
Informuję, że umowy podpisano ze wszystkimi Wykonawcami, zgodnie z Raportem wyboru.
Dziękujemy Państwu za udział w postępowaniu.
Z poważaniem
Danuta Miszczyszyn
SP ZOZ w Człuchowie
2021-06-13 21:18 Danuta Miszczyszyn Dzień dobry.
Podczas obliczeń – sumowania wartości zamówień gross u 4 Wykonawców powstały pomyłki. Zaznaczono je na żółto w załączonej części Raportu wyboru i opisano poniżej każdej pomyłki, wskazując błędy. Są one zwykłymi pomyłkami w obliczeniach, w jednym przypadku z powodu błędu podczas przepisywania kwoty z pozycji wybranej oferty. Błędy te zidentyfikowalibyście Państwo sami podczas sumowania swoich ofert, w celu obliczenia wartości zamówienia.
Wskazane pomyłki w żaden sposób nie wpływają na dokonany wybór ofert.
Przepraszamy za pomyłki.
Z poważaniem
Danuta Miszczyszyn
SP ZOZ w Człuchowie

Raport wyboru 11.06. [...].pdf

2021-06-11 14:37 Danuta Miszczyszyn Dzień dobry. Przesyłam Państwu raport wyboru w formie skanu z podpisami osób odpowiedzialnych oraz ten sam dokument w formie czytelniejszej, ale nie podpisany - dla ułatwienia odczytu.
Pozdrawiam
Danuta Miszczyszyn
SP ZOZ w Człuchowie

Raport wyboru PP.06. [...].pdf

Raport wyboru PP.06. [...].pdf

2021-06-09 11:33 Danuta Miszczyszyn Informacja z otwarcia ofert w załączeniu

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-09 09:30 Buyer message Zamawiający informuje, że w postępowaniu na zakup i dostawę środków dezynfekcyjnych i myjących PP/06/SPZOZ/2021, na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający przeznaczył 59 419,19 zł brutto, w tym na realizację pakietu nr 1: 19 156,50 zł, pakietu nr 2: 20 818,80 zł pakietu nr 3: 10 861,49, pakietu nr 4: 8 582,40.
2021-06-07 14:15 Danuta Miszczyszyn W załączeniu zapytania do postępowania, które wpłynęły do chwili obecnej - aktualizacja

Zapytania z odp. sta [...].pdf

2021-05-31 08:48 Danuta Miszczyszyn W załączeniu zapytania do postępowania, które wpłynęły do chwili obecnej

Zapytania z odp. sta [...].pdf

2021-05-26 10:49 Danuta Miszczyszyn W załączeniu zapytania do postępowania, które wpłynęły do chwili obecnej

Zapytania z odp. sta [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Pakiet nr 1 środki dezynfekcyjne i myjące, zgodnie z załącznikiem nr 1, Pakiet nr 1, zawierającym 7 różnych pozycji i zamawianych ilości (podana ilość jest sumą poszczególnych pozycji i ich ilości w pakiecie)

Zał. nr 1 - Form. as [...].docx

715 pc. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie
Szczecińska 16
77-300, Człuchów
(0)
2 Pakiet nr 2 środki dezynfekcyjne i myjące, zgodnie z załącznikiem nr 1, Pakiet nr 2, zawierającym 9 różnych pozycji i zamawianych ilości (podana ilość jest sumą poszczególnych pozycji i ich ilości w pakiecie)

Zał. nr 1 - Form. as [...].docx

990 pc. - (0)
3 Pakiet nr 3 środki dezynfekcyjne i myjące, zgodnie z załącznikiem nr 1, Pakiet nr 3, zawierającym 6 różnych pozycji i zamawianych ilości (podana ilość jest sumą poszczególnych pozycji i ich ilości w pakiecie)

Zał. nr 1 - Form. as [...].docx

85 pc. - (0)
4 Pakiet nr 4 środki dezynfekcyjne i myjące, zgodnie z załącznikiem nr 1, Pakiet nr 4, zawierającym 4 różne pozycje i zamawiane ilości (podana ilość jest sumą poszczególnych pozycji i ich ilości w pakiecie)

Zał. nr 1 - Form. as [...].docx

48 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 90% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Czas ekspozycji środków dezynfekcyjnych 10% najniższy czas ekspozycji (0)
(0)

The number of page views: 809