Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 271-1/14/2021 Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych

Deadlines:
Published : 19-05-2021 11:07:00
Placing offers : 21-05-2021 12:00:00
Offers opening : 21-05-2021 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 906.91 2021-05-19 11:07:00 Subject of the order

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Materiały informacyjne – edukacyjne. Opis przedmiotu zamówienia : 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. 1 do zapytania ofertowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę do siedziby Zamawiającego. 3. Logotypy użyte do znakowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia muszą być każdorazowo umieszczane zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty wydruków wszystkich proponowanych materiałów informacyjno – edukacyjnych wraz z ich opisem. 5. Wydruki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków i logo. 6. Załączone wydruki nie muszą przedstawiać projektów elementów przedmiotu zamówienia. Mogą zawierać inne oznakowania, kolory i zdjęcia. Muszą jednak spełniać wymagania co do jakości i parametrów technicznych. 7. Wykonawca uzgodni projekt każdego elementu zamówienia z Zamawiającym. 8. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wzory proponowanych materiałów w formie wydruku. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 10. Oferta które nie będzie spełniać wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona. 11. Informacje ogólne: a) Kryterium oceny ofert cena brutto 100% b) Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą: do 30 czerwca 2021r. c) Termin i forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury wraz z protokołem odbioru bez wad. d) Miejsce i termin złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury w terminie do dnia 21 maja 2021r. do godz 12:00 e) Sposób przygotowania oferty: forma pisemna w języku polskim. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie, b) Zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty, c) Odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 0 zł, d) Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, e) Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu, f) Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

Szczegółowy opis prz [...].pdf

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury w raz z podpisanym protokołem odbioru. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30 czerwca 2021 r.. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 314