Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DO.261.2.2021.AS OFERTA NA ” STANOWISKO WYCHOWAWCÓW W PLACÓWKACH WSPARCIA DZIENNEGO W LUBAWCE I MISZKOWICACH W ROKU 2021”

Anita Szawioła
Gmina Lubawka Department: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Deadlines:
Published : 18-05-2021 07:51:00
Placing offers : 28-05-2021 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 75 74 11 800 wew. 21 pracownik Anita Szawioła e mail: a.szawiola@mgops.lubawka.eu


- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Zapytanie ofertowe-wychowawy PWD 2021.docx docx 48.54 2021-05-18 07:51:00 Proceeding
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 25.01 2021-05-18 07:51:00 Proceeding
Załącznik nr 2 Oświadczenie kwalifikacje.docx docx 18.57 2021-05-18 07:51:00 Proceeding
Załącznik nr 3 Oświadczenie.docx docx 13.94 2021-05-18 07:51:00 Proceeding
Załącznik nr 4 Umowa.docx docx 31.12 2021-05-18 07:51:00 Proceeding
Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna_zapytanie ofertowe.docx docx 18.07 2021-05-18 07:51:00 Proceeding
Załącznik nr 6 Oświadczenie_wykonawcy_zam_publ (1).docx docx 13.86 2021-05-18 07:51:00 Proceeding

Announcements

2021-05-31 15:19 Anita Szawioła Informacja z otwarcia ofert i kolejnym etapie postępowania o nr DO.261.2.2021.AS pn"Oferta na stanowiska wychowawców w Placówkach Wsparcia Dziennego w Lubawce i Miszkowicach w roku 2021"
W dniu 28.05.2021 zakończony został etap składania ofert na w/w zapytanie ofertowe.W wyniku czego jeden oferent został poproszony o uzupełnienie oferty w terminie do 31.05.2021r co uczynił.
Złożone zostały 4 oferty na poszczególne części.
Część I : Oferent Krzysztof Jawor i
Część II: Oferent Renta Kozubska- Sopata
Część III: Elżbieta Jojczyk
Cześć IV: Joanna Szota
Wszystkie oferty spełniły kryteria formalne. Nie odrzucono żadnej oferty
Zgodnie z zapisami zapytania ofertowego pkt XI p pkt. 3 przechodzimy do kolejnego etapu postępowania czyli negocjacji z poszczególnymi oferentami. Po przeprowadzonych negocjacjach przejeździemy do kolejnego etapu i zakończenia postępowania.O czym Państwa poinformujemy. z poważaniem Anita Szawioła
2021-05-28 14:20 Anita Szawioła Dzień dobry
W związku z zakończeniem etapu przyjmowania ofert na zapytanie nr DO.261.2.2021.AS informujemy, że wpłynęły 4 oferty. Informacje o ocenie ofert i wyborze przekażemy w późniejszym terminie, gdyż poprosiliśmy jednego oferenta o sprostowanie oferty. Wyjaśnienie ma być złożone do dnia 31.05.2021 r do godziny 8.00. Jeżeli do tego dnia oferent nie złoży wyjaśnienia oferta zostanie odrzucona i przejdziemy do drugiego etapu oceny ofert. O wynikach poinformujemy Państwa w kolejnym etapie.
Z poważaniem Anita Szawioła

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Część I- obejmuje pracę pierwszego (I) wychowawcy 1.Harmonogram pracy I wychowawcy: a)praca przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w ilości 4 godziny dziennie (w godz. 16.00 - 20.00) b) Szacunkowa liczba godzin w okresie obowiązywania umowy: 572 godzin. c) Termin wykonania usługi: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 01 czerwca 2021 r.) do dnia 27 grudnia 2021 r. d) Miejsce realizacji: Placówka Wsparcia Dziennego w Lubawce (budynek ZSP w Lubawce ul. Mickiewicza 4, 58-420 Lubawka). 1 h - (0)
2 Część II- obejmuje pracę drugiego (II) wychowawcy 1.Harmonogram pracy II wychowawcy: a) praca przez 2 dni w tygodniu w poniedziałki i wtorki w ilości 4 godziny dziennie (w godz. 16.00 - 20.00) b) Szacunkowa liczba godzin w okresie obowiązywania umowy: 236 godzin. c) Termin wykonania usługi: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 01 czerwca 2021 r.) do dnia 27 grudnia 2021 r. d) Miejsce realizacji: Placówka Wsparcia Dziennego w Lubawce (budynek ZSP w Lubawce ul. Mickiewicza 4, 58-420 Lubawka i w PWD w Miszkowicach w momencie zaistnienia takiej potrzeby. 1 h - (0)
3 Część III- obejmuje pracę trzeciego (III) wychowawcy 1.Harmonogram pracy III wychowawcy: a) praca przez 2 dni w tygodniu w środy i czwartki w ilości 4 godziny dziennie (w godz. 16.00 - 20.00) b) Szacunkowa liczba godzin w okresie obowiązywania umowy: 228 godzin. c) Termin wykonania usługi: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 01 czerwca 2021 r.) do dnia 27 grudnia 2021 r. d) Miejsce realizacji: Placówka Wsparcia Dziennego w Lubawce (budynek ZSP w Lubawce ul. Mickiewicza 4, 58-420 Lubawka i w PWD w Miszkowicach w momencie zaistnienia takiej potrzeby). 1 h - (0)
4 Część IV- obejmuje prace czwartego (IV) wychowawcy 1.Harmonogram pracy IV wychowawcy: a) praca przez 2 dni w tygodniu w czwartki i piątki w ilości 4 godziny dziennie (w godz. 16.00 - 20.00) b) Szacunkowa liczba godzin w okresie obowiązywania umowy: 232 godzin. c) Termin wykonania usługi: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 01 czerwca 2021 r.) do dnia 27 grudnia 2021 r. d) Miejsce realizacji: Placówka Wsparcia Dziennego w Lubawce (budynek ZSP w Lubawce ul. Mickiewicza 4, 58-420 Lubawka i w PWD w Miszkowicach w momencie zaistnienia takiej potrzeby). 1 h - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie 40% 2.Kryterium doświadczenia. Ocenie będzie podlegać okres pracy Wykonawcy z dziećmi z rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub staż pracy w zawodzie nauczyciela. Doświadczenie Wykonawcy będzie uwzględniane w okresie nie dłuższym niż 10 lat i obejmuje pełne lata. Punkty za doświadczenie będą obliczane wg wzoru: Od 1 roku do 3 lat – 15 pkt., Od 4 do 6 lat – 30 pkt Od 7 lat do 10 lat – 40 pkt. Wypełnić i odesłać załącznik nr 2 i nr 3 oraz skany dokumentów potwierdzające doświadczenie Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Klauzula Rodo i Oświadczenie Rodo - Prosimy o podpisanie i dołączenie załącznika nr 5 i nr 6. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Umowa - Proszę o potwierdzenie o zapoznaniu się z projektem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Inne koszty - Wszelkie koszty dojazdu związane z realizacją umowy ponosi Wykonawca. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 526