Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2021 08:46:00 |
Składania : | 28-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-05-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zmiany sposobu użytkowania 2 lokali.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
3. Budynek przy ul. Sądeckiej 21 w Chełmsku Śląskim wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/5496/404. Budynek przy ul. Rynek 10 w Chełmsku Śląskim wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/5481/620.
4. Projekt powinien wskazywać zakres i sposób wykonania koniecznych robót budowlanych wraz z koncepcją ogrzewania lokali tak, aby możliwe było ich użytkowanie po dokonaniu zmiany sposobu użytkowania.
5. Wykonawca nie będzie zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tzn. oferty na wykonanie jednego z wymienionych Zadań.
7. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie projektu budowlanego – 5 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),
- uzgodnienie projektu z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
- przygotowanie wniosków wraz z załącznikami do złożenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej,
- udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,
- sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-28 17:57 | Maciej Kosal | Szanowni Państwo! W załączniku komunikat o unieważnieniu postępowania. |
2021-05-28 17:48 | Maciej Kosal | Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert w postępowaniu. W załączniku zestawienie złożonych ofert. |
Komunikaty