- Strona główna
- Postępowanie ID 458295
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu użytkowania 2 lokali
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Kosal
-
Organizacja
-
OddziałZakład Gospodarki Miejskiej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-05-17 08:46:00
-
Składania2021-05-28 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-05-28 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zmiany sposobu użytkowania 2 lokali.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
- Zadanie 1: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego dla zmiany sposobu użytkowania (z mieszkalnego na użytkowy z funkcją muzeum, galeria) lokalu Sądecka 21 położonego w Chełmsku Śląskim.
- Zadanie 2: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego dla zmiany sposobu użytkowania (z użytkowego na mieszkalny dostosowany dla osoby niepełnosprawnej) lokalu Rynek 10/5 położonego w Chełmsku Śląskim.
3. Budynek przy ul. Sądeckiej 21 w Chełmsku Śląskim wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/5496/404. Budynek przy ul. Rynek 10 w Chełmsku Śląskim wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/5481/620.
4. Projekt powinien wskazywać zakres i sposób wykonania koniecznych robót budowlanych wraz z koncepcją ogrzewania lokali tak, aby możliwe było ich użytkowanie po dokonaniu zmiany sposobu użytkowania.
5. Wykonawca nie będzie zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tzn. oferty na wykonanie jednego z wymienionych Zadań.
7. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie projektu budowlanego – 5 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),
- uzgodnienie projektu z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
- przygotowanie wniosków wraz z załącznikami do złożenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej,
- udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,
- sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-05-28
17:57:01
|
Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo!
W
załączniku
komunikat
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2021-05-28
17:48:55
|
Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo!
Dziękujemy
za
złożenie
ofert
w
postępowaniu.
W
załączniku
zestawienie
złożonych
ofert.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?