Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 20:40:57
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 458295
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 458295 : Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu użytkowania 2 lokali

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Maciej Kosal
  • Organizacja
    Gmina Lubawka
  • Oddział
    Zakład Gospodarki Miejskiej
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2021-05-17 08:46:00
  • Składania
    2021-05-28 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2021-05-28 10:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zmiany sposobu użytkowania 2 lokali.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:

  • Zadanie 1: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego dla zmiany sposobu użytkowania (z mieszkalnego na użytkowy z funkcją muzeum, galeria) lokalu Sądecka 21 położonego w Chełmsku Śląskim.
  • Zadanie 2: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego dla zmiany sposobu użytkowania (z użytkowego na mieszkalny dostosowany dla osoby niepełnosprawnej) lokalu Rynek 10/5 położonego w Chełmsku Śląskim.

3. Budynek przy ul. Sądeckiej 21 w Chełmsku Śląskim wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/5496/404. Budynek przy ul. Rynek 10 w Chełmsku Śląskim wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/5481/620.

4. Projekt powinien wskazywać zakres i sposób wykonania koniecznych robót budowlanych wraz z koncepcją ogrzewania lokali tak, aby możliwe było ich użytkowanie po dokonaniu zmiany sposobu użytkowania.

5. Wykonawca nie będzie zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tzn. oferty na wykonanie jednego z wymienionych Zadań.

7. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

8. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

-     wykonanie projektu budowlanego – 5 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),

-     wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),

-     specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),

-     uzgodnienie projektu z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,

-     przygotowanie wniosków wraz z załącznikami do złożenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej,

-     udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,

-     sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Ogłoszenie - zmiana sposobu użytkowania.docx docx 44.57
2021-05-17 08:46:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenie) - zmiana sposobu użytkowania.docx docx 27.17
2021-05-17 08:46:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - zmiana sposobu użytkowania.docx docx 28.99
2021-05-17 08:46:00
Postępowanie
Załącznik nr 4 - Sądecka 21.pdf pdf 282.15
2021-05-17 08:46:00
Postępowanie
Załącznik nr 5 - Rynek 10.pdf pdf 897.2
2021-05-17 08:46:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - zmiana sposobu użytkowania.docx docx 33.59
2021-05-17 08:46:00
Postępowanie
Kopia 458295-protocol.pdf pdf 212.36
2021-05-28 17:48:55
Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku zapytania.pdf pdf 597.91
2021-05-28 17:57:01
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2021-05-28 17:57:01
Maciej Kosal Szanowni Państwo! W załączniku komunikat o unieważnieniu postępowania.

Załączniki

  • Informacja o wyniku [...].pdf
2021-05-28 17:48:55
Maciej Kosal Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert w postępowaniu. W załączniku zestawienie złożonych ofert.

Załączniki

  • Kopia 458295-protoco [...].pdf

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1: lokal Sądecka 21 w Chełmsku Śląskim wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego dla zmiany sposobu użytkowania (z mieszkalnego na użytkowy z funkcją muzeum, galeria) 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Zadanie 2: lokal Rynek 10/5 w Chełmsku Śląskim wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego dla zmiany sposobu użytkowania (z użytkowego na mieszkalny dostosowany dla osoby niepełnosprawnej) 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - Złożenie w siedzibie Zamawiającego wykonanej dokumentacji: do dnia 30.07.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych - Proszę o załączenie decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Proszę o załączenie zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
1232
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć