Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu użytkowania 2 lokali

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2021 08:46:00
Składania : 28-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 28-05-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zmiany sposobu użytkowania 2 lokali.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:

  • Zadanie 1: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego dla zmiany sposobu użytkowania (z mieszkalnego na użytkowy z funkcją muzeum, galeria) lokalu Sądecka 21 położonego w Chełmsku Śląskim.
  • Zadanie 2: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego dla zmiany sposobu użytkowania (z użytkowego na mieszkalny dostosowany dla osoby niepełnosprawnej) lokalu Rynek 10/5 położonego w Chełmsku Śląskim.

3. Budynek przy ul. Sądeckiej 21 w Chełmsku Śląskim wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/5496/404. Budynek przy ul. Rynek 10 w Chełmsku Śląskim wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/5481/620.

4. Projekt powinien wskazywać zakres i sposób wykonania koniecznych robót budowlanych wraz z koncepcją ogrzewania lokali tak, aby możliwe było ich użytkowanie po dokonaniu zmiany sposobu użytkowania.

5. Wykonawca nie będzie zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tzn. oferty na wykonanie jednego z wymienionych Zadań.

7. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

8. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

-     wykonanie projektu budowlanego – 5 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),

-     wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),

-     specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),

-     uzgodnienie projektu z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,

-     przygotowanie wniosków wraz z załącznikami do złożenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej,

-     udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,

-     sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - zmiana sposobu użytkowania.docx docx 44.57 2021-05-17 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenie) - zmiana sposobu użytkowania.docx docx 27.17 2021-05-17 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - zmiana sposobu użytkowania.docx docx 28.99 2021-05-17 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Sądecka 21.pdf pdf 282.15 2021-05-17 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Rynek 10.pdf pdf 897.2 2021-05-17 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - zmiana sposobu użytkowania.docx docx 33.59 2021-05-17 08:46:00 Postępowanie
Kopia 458295-protocol.pdf pdf 212.36 2021-05-28 17:48:55 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku zapytania.pdf pdf 597.91 2021-05-28 17:57:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-28 17:57 Maciej Kosal Szanowni Państwo! W załączniku komunikat o unieważnieniu postępowania.

Informacja o wyniku [...].pdf

2021-05-28 17:48 Maciej Kosal Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert w postępowaniu. W załączniku zestawienie złożonych ofert.

Kopia 458295-protoco [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1: lokal Sądecka 21 w Chełmsku Śląskim wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego dla zmiany sposobu użytkowania (z mieszkalnego na użytkowy z funkcją muzeum, galeria) 1 usługa - (0)
2 Zadanie 2: lokal Rynek 10/5 w Chełmsku Śląskim wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego dla zmiany sposobu użytkowania (z użytkowego na mieszkalny dostosowany dla osoby niepełnosprawnej) 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Złożenie w siedzibie Zamawiającego wykonanej dokumentacji: do dnia 30.07.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych - Proszę o załączenie decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Proszę o załączenie zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 659