Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-05-2021 13:23:00 |
Składania : | 17-05-2021 15:32:29 |
Otwarcia : | 20-05-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w
terminie 20-24.05.2021 r. Będzie to zamówienie jednorazowe (bez podziału
na kilka dostaw).
2. Termin realizacji zamówienia - 3 dni od momentu złożenia zamówienia drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu / przesyłki, leżą po stronie Wykonawcy.
4. Płatność - przelew w ciągu 30 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres.
5.
W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na
platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu
na
koszt Wykonawcy. Z uwagi na powszechny dostęp zamawianych produktów
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastępowania wymienionych poniżej
produktów innymi.
6.
Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe i fabrycznie zapakowane.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Dane do wystawienia faktury:
Nabywca: Miasto Ostrołęka, Plac Gen. Józefa Bema 1, 07-410 Ostrołęka, NIP 7582142002.
Odbiorca i płatnik: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.
Adres dostawy:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod adresem e-mail: sekretariat@zsz1.ostroleka.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-17 15:32 | Krzysztof Kacprzak | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w zakładce "Kryteria i warunki" zamawiający uniemożliwił potencjalnym wykonawcom wpisania komentarza do oferty, a tym samym zaakceptowania przez nich warunków płatności, terminu realizacji oraz dodatkowych kosztów. |
Komunikaty