Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2021 09:34:00 |
Składania : | 24-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-05-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zapytanie ofertowe poniżej progu- dostawy- zakup fabrycznie nowych bębnów
oraz utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku - Kamiennej.
Zwracamy się z zapytaniem o możliwość dostawy:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych bębnów oraz utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku - Kamiennej
1. Zakup będzie obejmować :
1.
Bęben
światłoczuły do drukarki kolorowej OKI
C612, kolor: purpurowy (magenta), symbol producenta 46507306 o wydajności wydruku 30000 str. A4 przy 5% pokryciu,
gwarancja 24 miesiące od dnia dostawy [oryginalny
producenta drukarki] – 1 szt.
2.
Bęben
światłoczuły do drukarki kolorowej OKI
C612, kolor: żółty (yellow), symbol producenta 46507305 o wydajności wydruku 30000 str. A4 przy 5% pokryciu,
gwarancja 24 miesiące od dnia dostawy [oryginalny
producenta drukarki] – 1 szt.
3.
Bęben
światłoczuły do drukarki kolorowej OKI
C612, kolor: błękitny (cyjan), symbol producenta 46507307 o wydajności wydruku 30000 str. A4 przy 5% pokryciu,
gwarancja 24 miesiące od dnia dostawy [oryginalny
producenta drukarki] – 1 szt.
4. Utylizacja
zużytych materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, pasy transmisyjne,
elementy grzewcze itp.) w ilości 14 sztuk (1 pudło) -odbiór i karta odpadów wystawiona zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.
Informacje dodatkowe:
2. Całkowita cena powinna obejmować koszty dostarczenia bębnów oraz odbiór zużytych celem utylizacji odpadu: miejsce dostawy: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku- Kamiennej ul. 1 Maja 105, 26-110 Skarżysko-Kamienna w godzinach pracy Urzędu od Poniedziałku do Piątku 7.00-15.00
3. Termin złożenia oferty: do dnia 24.05.2021r. do godz. 10:00
4. Termin realizacji do 28.05.2021r.
5. Płatność na podstawie faktury w terminie do 14 dni od daty dostarczenia tonerów i przekazania karty odpadu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 25-17-316
- związanych z utylizacją zużytych materiałów eksploatacyjnych tel. 41 25-17-388
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-17 09:39 | Renata Szwed | Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO |
Komunikaty